כתבת אורח: 5 כלי רכב מומלצים להובלות קטנות ובינוניות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מחפשים את רכב ההובלות הבא שתרכשו? מחפשים רכב יעיל, סוס עבודה שיישאר אתכם זמן רב ויהיה בו את כל הנוחות שאתם מחפשים? בכתבה הבאה תגלו מהם 5 רכבי ההובלה המומלצים ביותר כיום, לדעתנו

 

דודג' ראם מחיר
כתבת אורח: 5 כלי רכב מומלצים להובלות קטנות ובינוניות. דודג’ ראם

 

דודג’ ראם 3500 

 

דודג’ ראם 3500 הוא רכב הובלה ועבודה קטן בעל ביצועים מרשימים. המנוע של רכב זה חזק מאוד, מגיע בנפח של 6.7 ליטר ומספק 400 כ”ס ב-2800 סל”ד. הוא בעל תיבת הילוכים אוטומטית המספקת הנעה כפולה. לרכב זה כושר העמסה המגיע ל-1896 ק”ג ויש בו מגוון מערכות טכנולוגיות השומרות על הבטיחות ברכב. 

 

פיג'ו בוקסר מכירה יד 2
מתאים למעבר דירה. פיג’ו בוקסר

 

פיג’ו בוקסר

 

פיג’ו בוקסר הוא רכב הובלות גדול המתאים לזמנים של מעבר דירה. אורכו 496.3 ס”מ, רוחבו 205 ס”מ וגובהו 225.4 ס”מ. נפח תא המטען מגיע ל-8000 ליטרים ויש לו כושר גרירה של 2500 כולל בלמים. זהו רכב חזק בעל מנוע טורבו דיזל ונפח מנוע 2179 עם 140 כוחות סוס. בתא הנהג 3 מקומות, דבר המאפשר לקחת יחד עם המוביל הראשי צוות של שני מובילים נוספים. עם רכב זה ניתן להעניק שירות הובלות מקצועי ונוח. 

 

רנו מאסטר יד 2
רכב הובלה מסחרי ומודרני. רנו מאסטר

 

רנו מאסטר (2021)

 

רנו מאסטר הינו רכב הובלה מסחרי ומודרני המגיע במגוון אורכים לפי הצרכים של חברת הובלות כיום. הגרסה הקטנה L1H1 מגיעה במבנה גוף קצר ונמוך ומתאימה להובלות קטנות. גרסת L2H2 היא הגרסה הבינונית ומגיעה עם מבנה גבוה ברוחב בינוני. הגרסה השלישית הגדולה, הנקראת גם L3H2. גרסה זו מגיעה עם גג גבוה ומבנה ארוך. הגרסה הרביעית היא הגרסה הגדולה ביותר והיא כוללת מבנה ארוך מאוד וגבוה מהרגיל. כל הרכבים מגיעים עם מערכות טכנולוגיות לבטיחות ושמירה על הנוהגים ברכב ועם מערכת מולטימדיה מפותחת. חברת הובלות שמחפשת מספר רכבים לסוגי הובלות שונים תהנה מאוד מרכב זה ומאפשרויות הבחירה בו. 

 

שברולט סוונה
יצלח כל אתגר הובלה. שברולט סוואנה

 

שברולט סוואנה

 

שברולט סוואנה הוא רכב הובלה חזק ויציב מאוד. המנוע שלו מאוד חזק, חווית הנהיגה בו נוחה במיוחד, יש בו שפע מקום למטען הכולל תא המגיע ל-8890 ליטרים וטכנולוגיית בטיחות מצוינת. יש לו 2.8 ליטרים של עוצמה הכוללים 181 כוחות סוס ו-51 קג”מ ב-2000 סל”ד. הוא בעל תיבת הילוכים חדישה של 8 הילוכים המשפרת גם את צריכת הדלק. ברכב זה גם יכולת גרירה מרשימה המגיעה ל-3221 ק”ג והעמסה של 1742 ק”ג. זהו רכב שיצלח כל אתגר הובלה כיום. 

 

פולקסווגן קרפטר מחיר
גובה העמסה עד ל-1861 מ”מ. פולקסווגן קראפטר

 

קראפטר משלוחים של פולסוואגן

 

פולסוואגן קראפטר הינו רכב הובלה ומשלוחים מצוין. גובה העמסה שלו מגיע ל-1861 מ”מ, רוחבו 1283 מ”מ, אורך העמסה שלו מגיע ל-4855 ומשקל העמסה של 2642 ק”ג. זהו רכב עבודה פרקטי במיוחד ומאוד איכותי. ההנעה שלו חזקה ומגיעה ל-177 כ”ס, הוא חסכוני ובעל אבזור בטיחות מתקדם מאוד. בקבינה שלו רצפת גומי נוחה במיוחד, יש לו מחיצה מלאה עם חלון בין תא המטען לתא הנוסעים, המושב הקדמי שלו מתקפל לשולחן עבודה ואפשר לומר שזהו רכב הובלות שאפשר להשתמש בו לשנים. 

 

המאמר נכתב באדיבות חברת הובלות באביב

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 2 =