לא רק מכוניות: “איתוראן” איתרו קורקינט חשמלי שנגנב בשווי 10,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לא רק מכוניות: “איתוראן” איתרו קורקינט חשמלי שנגנב בשווי 10,000₪

המערך המבצעי של חברת  “איתוראן” הצליח לאתר תוך 10 דקות קורקינט חשמלי בשווי 10,000 ₪ שנגנב משליח 

 

 

בקורקינט הנ”ל הותקנה מערכת חדשה, ייעודית לאיתור כלי תחבורה חליפיים חשמליים כגון אופניים/ קורקינטים וקלנועיות חשמליים ,פרי פיתוח של חברת “איתוראן”- מערכת “איתוראן “TICK TRACK.

מערכת “איתוראן TICK TRACK” הינה פיתוח ישראלי מתקדם שמחבר את האופניים /הקורקינטים / הקלונועית החשמלית  באמצעות אפליקציה שתאפשר צפייה בכלי התחבורה החשמלי  בזמן אמת, תשלח ללקוח התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדיר מראש , קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור ועוד.

המערכת מחוברת 24/7 לכלי התחבורה החשמליים דרך אפליקציה המאפשרת לצפות במיקומם בזמן אמת, כולל היסטוריה. 

באמצעות האפליקציה ניתן לקבל התרעה על כניסה ויציאה מאזור  מוגדר מראש, קבלת התראה על נסיעה בשעות שהלקוח הגדיר כאסורות לנסיעה, קבלת התראה על תחילת נסיעה של כלי התחבורה שלא באישור, קבלת התראה על חריגות מהירות ועוד. 

“איתוראן TICK TRACK PLUS” הוא שירות בלעדי וייחודי מסוגו בארץ של כלי התחבורה החשמלי ע”י המערך המבצעי של איתוראן הכולל מוקד שירות הפועל 24/7 ומערך אכיפה בשטח המונה כ- 100 אוכפים הפרוסים ברחבי הארץ הפועלים בשיתוף כוחות הביטחון לסיכול והשבה של כלי רכב ומעכשיו גם אופניים /קורקינטים / קלנועיות חשמליים גנובים.

מערכת איתוראן TICK TRACK מיועדת גם לחברות שיש להם צי של כלי תחבורה חשמליים, חברות שליחויות פנאי ונופש וכו’. המערכת תאפשר לחברות הללו שליטה ובקרה על הצי החשמלי שלהן , מיצוי השימוש של כלי התחבורה  בהתאם למשימות החברה , מניעת שימוש חורג , הגבלות אזורים ועוד, כל זאת  באמצעות ממשק ניהול ייעודי בזמן אמת.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − one =