ליים (Lime) משיקה קורקינט שיתופי חדש ומתקדם ‘Gen 4’

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קורקינט השכרה
קורקינט שיתופי חדש 4 GEN של ליים

ליים משיקה בישראל את הדור הבא של הקורקינטים השיתופיים Gen 4: הדגם המתקדם – בטוח וסביבתי ביחס לכלים מתחרים הקיימים בשוק הדגם החדש כולל סוללה נשלפת, משטח עמידה נמוך ורחב וגלגל קדמי גדול יותר המשפרים את חווית הרכיבה

 

Lime, חברת המיקרו-מוביליטי הבינלאומית משיקה את הקורקינט: Gen 4, הדגם המתקדם ביותר בתעשיית המיקרו מוביליטי, הכולל סוללה נשלפת – כך שפליטות הפחמן מופחתות בצורה משמעותית, גלגל קדמי מוגדל לצורך הגברת הבטיחות ועוד. מדובר בדגם הבטוח והסביבתי ביותר ביחס לכלים מתחרים הקיימים בשוק.

לקורקינט השיתופי Gen 4אורך חיים של יותר מחמש שנים, משמעותית גבוה יותר בהשוואה לחיי הכלים מסדרת דור 3. הדגם החדש מציב סטנדרט חדש וגבוה יותר מכל אחד מהקורקינטים השיתופיים הקיימים בעולם- בעמידות, בבטיחות ובקיימות.

Lime מציבה את הבטיחות כערך עליון, ופיתחה את Lime Safety Standard, חבילת בטיחות הכוללת ביטוח רכיבה כלול בעלות, מתקן הצמדת קסדה, מערכת AI לזיהוי חניה חוקית ותקינה ועוד. הכלים מדגם Gen 4מעוצבים באופן חדשני ובטוח כאשר האלמנטים הבולטים ביותר הם:

  1. כידון מעוקל – המזכיר כידון אופניים, מאפשר אחיזה נוחה יותר והפחתת העומס על פרקי כף היד של הרוכב.
  2. מערכת בלמים כפולה – הדגם החדש כולל מערכת בלמי יד כפולה המסייעת להאט ולעצור ביתר קלות ומעוצבת לעמוד בעצירות פתאומיות בצורה המיטבית.
  3. משטח עמידה נמוך ורחב – במטרה ליצור מרכז כבידה משופר ולהקל על העלייה והירידה מהכלי.
  4. רגלית כפולה –  על מנת לשפר את יציבות הכלים בעת חניה ושיפור הסדר העירוני
  5. מתלים חדשים – בעלי יכולת שיכוך גבוהה
  6. גלגל קדמי 12” – לעומת הגלגלים המקובלים בתעשייה (8”-10”) הגלגל הקדמי החדש יסייע להתגבר על מהמורות, וכשלים בתשתיות.

תוספת משמעותית אשר הופכת את הכלי לקורקינט בר הקיימא המתקדם בעולם הינה כאמור האפשרות להחלפת הסוללה בשטח, תוספת זו תצמצם את פליטות הפחמן ותשפר את היעילות התפעולית של Lime. בקרוב, הסוללות יוחלפו גם בצי האופניים החשמליים של Lime, וישפרו אף יותר את פעילותה ויובילו אותה לעבר היעד של 0% פליטות פחמן עד שנת 2025.

הקורקינטים של Lime אף מצוידים במערכות GPS וגידור גיאוגרפי מהמתקדמות, ומסוגלים לקבל הנחיות ופקודות דרך מערכת הIoT של החברה אשר מסייעים להגברת הבטיחות ושילוב הכלים במארג העירוני, כך למשל האטה של הכלים באיזורים ממותני תנועה, אי רכיבה ונטרול הכלי באיזורים אסורים לרכיבה ועוד.

יניב גודר, מנכ”ל אזורי במזרח התיכון, Lime: “כמובילה עולמית, Lime מקדישה משאבים רבים לקביעת סטנדרט בטיחותי שהוא הגבוה בענף. הדגם החדש פותח ויוצר על ידי החברה בכדי לעמוד ב-Lime Safety Standard, מטריית ההגנה שהחברה מעניקה לרוכביה הכוללת כיסוי ביטוחי ייחודי ועכשיו גם את הכלי הבטוח והמתקדם בענף. ישראל היא אחד השווקים המובילים של Lime בעולם ובהתאם אחד השווקים הראשונים בו יושק דגם הקורקינט החדש שלנו.

Gen 4 עוצב על בסיס התפתחות הרכיבים לצד איסוף נתונים וניתוח משובים מצד רוכבים מקומיים. מדובר בדגם אשר מתבסס על הצלחת הדגמים הקודמים שלנו ומתמקד בבטיחות, קיימות ועמידות. בסמוך להשקת האופניים החשמליים שלנו בישראל אנו שמחים להציע לקהילת הרוכבים שלנו גם את דגם הקורקינט החדש שלנו וליהנות מחבילת הבטיחות המתקדמת ביותר בעולם”.

 

אודות LIME

LIME, חברת המיקרו-מוביליטי השיתופית, מספקת פתרונות ניידות נגישים וחדשניים במרחבים עירוניים. החברה נוסדה ב- 2017 בסן פרנסיסקו והיא פעילה ביותר מ – 130 שווקים בהן היא מפעילה קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים ולאחרונה אף השיקה קטנועים חשמליים שיתופיים בוושינגטון די.סי, ניו יורק ופריז. כחלק מהמחויבות של Lime לבטיחות הרוכבים, הובילה החברה לאחרונה מהלך תקדימי וייחודי בישראל, במסגרתו השיקה ביטוח רוכבים מובנה ללא עלות נוספת, ללקוחות החברה.

המהלך הינו פרי שיתוף פעולה שגיבשה החברה עם חברת הביטוח הישראלית שומרה וחברת הביטוח העולמית אליאנס פרטנרס. במסגרת ההסכם כל רוכב שיתחיל רכיבה בLime יכוסה באופן אוטומטי ללא עלות נוספת בביטוח תאונות אישיות וכן תאונות כלפי צד שלישי. שיתוף הפעולה יעניק מעטפת ביטוחית מלאה וכוללת לרוכבי Lime ויגביר את תחושת הביטחון בשימוש בכלים שיתופיים במרחב העירוני.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − 9 =