למכירה, סיאט לאון לייט – מנוע ליטר אחד עם 115 כ”ס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סיאט משיקה גרסה חדשה ללאון - מנוע בנפח ליטר המפיק 115 כ"ס עם תיבה אוטומטית ב-109,900 ש"ח

סיאט לאון תמכר בחמש גרסאות מנוע

צ’מפיון מוטורס, יבואנית SEAT בישראל, מרחיבה את ליין דגמיה, עם תחילת שיווק הגרסה החדשה של ה- Leon בנפח מנוע 1.0 ליטר TSI המציע יותר עוצמה וחסכון מבעבר. גרסת הליטר מגיעה לישראל מספר שבועות לאחר השקת שאר דגמי המשפחתית המעוצבת מבית SEAT.

כשאר דגמי ה- Leon, גם גרסת ה- 1.0 TSI מציעה כסטנדרט טכנולוגיות בטיחות, בדמות מערכות עזר מתקדמות, כגון מערכת MKB להתראת תאונות משניות, מערכת להתראת עייפות ובקרת שיוט.  

סיאט לאון 5 דלתות
מנוע ליטר בנפח 115 כ"ס. סיאט לאון

ביצועים

גרסת ה- Leon בנפח ליטר מציע את החוזקות המוכרות של מנועי הטורבו TSI של הקונצרן הגרמני – מנוע עם הספק גבוה ביחס למשקל ולנפח, מומנט גבוה בסל”ד נמוך, צריכת דלק נמוכה ושיעור פליטת מזהמים מופחת, בזכות מנוע שלושת הצילינדרים.

המנוע מציע הספק שיא של 115 כוחות סוס המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל”ד, עם מומנט שיא של 20.4 קג”מ המושגים בין 2,000 ל-3,500 סל”ד. מנוע זה מספק תאוצה מאפס למאה ב-9.6 שניות בלבד עם מהירות שיא של 202 קמ”ש, ומשודך לתיבה בת שבעה הילוכים DSG.

אבזור

גרסת ה- Leon בנפח ליטר תוצע ברמת גימור Style בלבד ובמרכב חמש דלתות. רמת הגימור כוללת בין היתר: חלון שמש פנורמי בהפעלה חשמלית, מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 5 אינץ’, עם 6 רמקולים, חיבורי USB, SD ו-AUX ודיבורית BT עם כפתורי שליטה על ההגה, חבילת עיצוב עור כסטנדרט, הכוללת הגה, ידיות הילוכים ובלם יד בציפוי עור, לצד משענת יד מרכזית עם תא אחסון מדופן עור. פנסי ערפל עם סיוע בפניה, תאורת יום LED, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, בקרת אקלים דיגיטלית שני אזורים עם פתחי אוורור מאחור ועוד.

ה-Leon בנפח 1.0 מציעה אף היא כסטנדרט מבחר טכנולוגיות בטיחות מקוריות מתקדמות של היצרן, המציבות אותה בשורה הראשונה בהגנה על חיי הנוסעים בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות. מערכות הבטיחות כוללות בין היתר מערכת בלימה למניעת תאונות משניות (Multi Collision Brake), מערכת התראת עייפות, בקרת שיוט ועוד.

מחיר לצרכן – 109,900 שקל.

מערכות בטיחות מקוריות כסטנדרט. סיאט לאון החדשה

גרסת הליטר מתווספת לארבע גרסאות קיימות לסיאט לאון:

1.2 ליטר TSI עם 110 כ”ס עם גיר ידני בן שישה הילוכים, ברמת גימור Style ובמרכב חמש דלתות.

1.4 ליטר TSI עם 150 כ”ס עם גיר DSG בן שבעה הילוכים ברמות גימור Style ו-FR ובמרכב חמש דלתות.

גרסת מנוע 1.4 ליטר טורבו, 150 כ”ס עם גיר ידני בן שישה הילוכים ברמת גימור FR ובמרכב שלוש דלתות.

הגרסה הבכירה משלבת מנוע 1.8 ליטר טורבו, 180 כ”ס, גיר DSG עם 7 הילוכים ומוצעת בשני מרכבים – שלוש וחמש דלתות.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − eight =