לנדרובר חוגגת שיא מסירות חודשי באירוע שטח ללקוחות 7-8.7.2022

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

לנדרובר דיפנדר 2022
לנדרובר דיפנדר החדש. צילום: תומר פדר

 

לנד רובר ישראל חוגגת שיא מסירות רכב מדגמי לנדרובר בחודש אחד – 124 כלי רכב של המותג בחודש יוני האחרון – 2022 ביניהם 100 דיפנדרים. המותג מזמין את לקוחותיו לאירוע נהיגות שטח חוויתי במסלול המוטוקרוס בוינגייט ביום חמישי ושישי 7-8.7.2022

 

 

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר בישראל, מסכמת בחודש יוני שיא חודשי במסירות המותג בישראל, עם מסירות של 124 מכוניות לנד רובר חדשות ללקוחות. הדיפנדר החדש, שנהנה מביקוש הולך וגובר מאז השקתו, הוא הדגם הנמכר ביותר של לנד רובר בישראל.

לכבוד מסירות של כ-100 דיפנדרים, שעלו על הכביש בשבועות האחרונים, תקיים החברה פעילות חווייתית ייחודית, ללקוחות מועדון הלקוחות האקסקלוסיבי שלה. 

החברה תקים מתחם שטח אתגרי והרפתקני שייפתח ליומיים בלבד ב-7-8 ביולי. לראשונה, לקוחות המועדון יוזמנו עם רכבם הפרטי, לחוויית נהיגת שטח חד פעמית ומאתגרת ב”מגרש משחקים” שיוקם במיוחד בעבורם במסלול המוטוקרוס שבמתחם וינגייט, ליד נתניה. כל לקוח יזכה להדרכה מקצועית של מדריך אישי צמוד.

למתחם הוזמנו גם לקוחות פוטנציאליים של מותג רכבי השטח היוקרתיים, שיוכלו להתנסות בכביש ובשטח ממגוון דגמי לנד רובר, ביניהם: דגמי דיפנדר 90 הקצר, לנדרובר דיפנדר 110 הארוך, דיסקברי ודיסקברי ספורט השימושיים, ריינג’ רובר איווק עם הנעה חשמלית פלאג-אין ועוד.

בנוסף תיערכנה במתחם סדנאות הדרכה לשימוש בציוד חילוץ ובכננת, וניתן יהיה לרכוש במקום אביזרים מקוריים ומוצרים ממותגים מבית לנד רובר.

 

לנדרובר דיפנדר מחירון
לנדרובר דיפנדר קצר 90. צילום: תומר פדר

 

ארז טרופן, סמנכ”ל השיווק והמכירות בחברת המזרח: “אנו נשבור ביוני את השיא חודשי במסירות לנד רובר בישראל, ואין דרך טובה יותר לחגוג את ההישג הזה. זהו אירוע מאתגר ומרגש שמעביר את חווית לנד רובר בעוצמה. מדובר ביומיים של חוויה המשלבת התנסות בנהיגה מאתגרת של הלקוחות והיכרות עם רכבם בצורה מקצועית עם מדריך צמוד. כל מי שישתתף בחוויה הזו ידע שבשבילו ובשביל הלנד רובר שלו, אין פסגה גבוהה מדי.”

 

מתחם הנהיגות ללקוחות המועדון ייפתח למוזמנים ולנרשמים מראש בלבד למשך יומיים בתאריכים 7-8/7/2022

 

שעות פתיחה: 


יום חמישי ה-7/7 בין השעות 10:00-18:00
יום שישי ה-8/7 בין השעות 9:00-14:00

 

לנד רובר דיפנדר רכב השנה 2021 בטקס הבינלאומי WWCOTY

לנדרובר דיפנדר (2 ליטר דיזל 240 כ”ס, 7 מקומות) סקירה

השקה דינאמית ללנדרובר דיפנדר הקצר (דיפנדר 90) – האם האורך קובע?

לנדרובר דיפנדר 90 החדש (3 ל’ 250 כ”ס) – מבחן דרכים

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − fourteen =