לקסוס יד2: אתר אונליין חדש למכירת רכבי לקסוס מיד שנייה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס יד2: אתר אונליין חדש למכירת רכבי לקסוס מיד שנייה

לקסוס משיקה אתר אונליין למכירת רכבי יד שנייה של דגמי לקסוס בלבד, מסכמת שנה עם גידול במכירות ומתכוננת לקראת השקת 3 דגמים חדשים בשנת 2021

 

 

לקסוס מיד שנייה

 

מחלקת ‘לקסוס סלקט’ רוכשת מכוניות לקסוס שמורות מבעלות קודמת ומעבירה אותן תהליך השבחה מלא ויסודי, על פי הסטנדרטים המחמירים של היצרן. לחברה אתר און ליין ייעודי למכוניות יד שניה המרכז את כל מכוניות לקסוס המוצעות על ידה למכירה ב-4 נקודות המכירה ברחבי הארץ. 

כעת, שירות לקסוס סלקט עולה מדרגה, עם השקת שרות חדשני באתר האינטרנט, וזאת בתהליך רכישה מלא, ידידותי, שקוף ומהיר – ישירות מהאתר עד לבית הלקוח. בכך, לקסוס סלקט תהיה הראשונה בשוק המשומשות בישראל שתציע מכירה אונליין של רכבים מבעלות קודמת.

רכבי לקסוס סלקט עוברים תהליך השבחה יסודי ומלא, הכולל 105 בדיקות איכות קפדניות המבטיחות את איכות ותקינות כלי הרכב מבחינה מכנית וויזואלית. כל הרכבים נהנים מאחריות יבואן מקיפה (“פגוש לפגוש”)  לתקופה של 12 חודשים, או 25 אלף ק”מ, בנוסף לאחריות היצרן הקיימת. לקוחות לקסוס סלקט נהנים גם משירות MY LEXUS הכולל מוקד טלפוני 24/7 ושירותי דרך במקרה של תקלה משביתה או תאונה. 

באתר החדש, ניתן יהיה להתעדכן בכל היצע רכבי המחלקה, ויוצגו בו תמונות של הרכב ממספר זווית –  פנים וחוץ, היסטוריית הטיפולים שלו, פירוט בדיקת הקנייה, מחיר ועוד. העובדה שהרכבים המוצגים בו עברו תהליך הכנה כה מדוקדק מאפשרת רכישת הרכב באתר, ללא כל צורך בבדיקה. תהליך המכירה כולל גם אפשרות לקבלת הצעות מימון, ביטוח וטרייד אין במקום אחד, בשיטה של one stop shop.

 

מסכמים שנה עם ההיברידיות של לקסוס

 

לקסוס ישראל מסכמת את 2020 עם 1,470 מסירות של דגמים חדשים. על אף השנה המאתגרת, בה נגיף הקורונה פרץ לחיינו, הצליחה החברה גם השנה להגדיל את נתח המכירות שלה בשוק הפרמיום וכעת הוא עומד על 11%. 

הקרוסאובר היוקרתי של החברה, ה-NX, מככב גם השנה בראש הדגמים הנמכרים, עם 550 מסירות. דגם ה-UX 300e שהושק השנה – הרכב החשמלי הראשון של החברה – מעורר סקרנות רבה ומכוניות ראשונות יעלו על כבישי ישראל כבר בינואר 21. עוד השנה, הושק הדור החדש של ה- RX בהצלחה רבה, עם זינוק של 50% במכירות, לכדי 250  רכבים. 

הישג נוסף שרשמה לקסוס הוא בשיעור המכוניות ההיברידיות חשמליות שמכרה השנה, אשר עומד על כ-80% מכלל הדגמים. בכך, ממשיכה לקסוס את ההובלה הבלתי מעורערת שלה בשוק הפרמיום החשמלי-היברידי, אשר קיבלה חיזוק משמעותי עם השקת הרכב החשמלי.

 

2021 שנת הספורטיביות

 

בינואר 2021 תשיק החברה שתי מכוניות מלהיבות לאוהבי הנהיגה: דגם ה-500 LC קבריולט, אחת המכוניות היפות שהושקו בעולם בשנה האחרונה, וה-IS החדשה ברמת גימור F SPORT, שתגיע לארץ לראשונה בתקינה אמריקאית. הדגם נבדק ופותח במרכז טכני ובמסלול המרוצים החדש בשימויאמה, יפן, וצפוי להציג שפע של חידושים ספורטיביים, חזותיים וביצועיים.

בהמשך השנה, לקראת סוף הרבעון הראשון, תשיק לקסוס את מתיחת הפנים לספינת הדגל שלה, ה-LS, עם עדכונים במערכת ההנעה ההיברידית הייחודית שלה ובתיבת ההילוכים המהפכנית MULTI-STAGE HYBRID.

 

דרור גורלניק, מנכ”ל לקסוס ישראל, מסר: “החברה תמשיך להוביל את שוק רכבי הפרמיום בטכנולוגיות מתקדמות להנעות היברידיות וחשמליות וכן בהרחבת שירותים דיגיטליים און ליין ללקוחות, שיאפשרו קבלת שירות זמין, נוח ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר באמצעות אתר האינטרנט של החברה ואפליקציות מובייל תואמות לרכב”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − three =