לקסוס LC 500 קבריולט החדש בישראל החל מ-920,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

לקסוס LC 500 קבריולט החדש בישראל החל מ-920,000 ש”ח

לקסוס LC 500 החדש מגיע לישראל, עם גג נפתח, חוויית נהיגה ייחודית ומראה יוצא דופן, החל מ-920,000 ש”ח

 

 

לקסוס LC500 קבריו החדש מיישם את תפיסת “ביצועים מלהיבים” האופיינית למכונית קופה עם תחושה של אחדות עם הטבע ונהיגה מרגשת שניתן לחוות רק עם מכונית עם גג נפתח.

העיצוב החיצוני של ה-LC החדש משלב בין קו גג ייחודי של מכונית קופה לבין אופי של מכונית עם גג נפתח, התוצאה היא רכב מרשים כשהגג סגור או פתוח כאחד. הוקדשה תשומת לב לכל פרט ופרט, מכיסוי תא המטען ועד החומרים שמהם עשויים המושבים, כדי שכל הפרטים ישתלבו יחד בעיצוב מרשים במבט מבחוץ.

מבנה המרכב הפנימי כולל מיקום וצורה אופטימליים של מוטות הגישור כדי להגיע לביצועים דינמיים המתאימים עצמם לכוונות הנהג. הודות לצליל מנוע V8 חזק וחושני, ה-LC 500 מאיץ בצורה לינארית ונעימה לאוזן. כדי שחווית הנהיגה תהיה מהנה יותר, ל-LC 500 Cabriolet יש מחממי צוואר ומגן רוח שקוףהתורמים לנסיעה נוחה, שקטה ומובילה בקטגוריה.

 

לקסוס LC500 קבריולט החדש

 

הגג המתקפל  

עיצוב מרשים עם גג פתוח או סגור מבטא את תשומת הלב לפרטים האופיינית כל כך ללקסוס. העיצוב החיצוני שומר על עיצוב ה-LC קופה, ושומר על ביצועים אווירודינמיים מצוינים וחלוקת משקל אופטימלית המשלבים בין יופי לפונקציונליות. מהנדסי הרכב שקדו רבות על תכנון הגג הרך המתקפל שכן בד”כ רוב מכוניות הקבריולט נראות פחות טוב כשהגג סגור. במקרה של ה-LC, הגג הרך תוכנן במבנה ייחודי של מספר שכבות. במצב כזה, גם כאשר הגג סגור, הצללית של הרכב נראית כמו בדגם הקופה ושומרת על קו נקי, ספורטיבי והרמוני. גם הקו של מכסה תא המטען אליו מתכנס הגג כאשר הוא פתוח, תוכנן כדי ליצור קו הרמוני עם הקו הכללי של הרכב ואפילו במבט מהצד הוא מדגיש את נוכחותה הנמוכה אך הרחבה של המכונית.

כדי להבטיח שהגרסה הנפתחת של ה-LC 500 תשמור על המאפיינים העיצוביים גם כאשר הגג נפתח, מערכת קיפול אוטומטית מאחסנת את הגג מתחת לכיסוי מטען מובנה. הודות לעיצוב קו חגורה (beltline) העולה כלפי מעלה בקצה הדלתות, פרופיל המכונית מתאפיין במרכב העוטף את תא הנוסעים ומעניק מראה מהודק ונקי.

הגג הרך בעל 4 שכבות נועד לשמור על קו גג זורם של מכונית קופה, ללא המסגרת התומכת הנראית דרך הבד. בנוסף, הבד שממנו עשוי הגג נבחר בקפידה ויוצר כדי להבטיח מתיחה אופטימלית ללא קמטים, עם בידוד אקוסטי משופר. כאשר פותחים וסוגרים את הגג הרך, התנועה נשלטת בקפידה, במיוחד בהתחלה ובסוף, כדי להעניק לנהג תחושה של איכות ובטיחות. התנועה של הגג וכיסוי המטען סונכרנה במדויק כדי להשיג תנועה אלגנטית וטבעית עם מהירות פתיחה וסגירה מובילה בקטגוריה.

 

ניתן לפתוח ולסגור את הגג בזמן נסיעה במהירות של עד 50 קמ”ש, והנהג יכול לעקוב אחר התקדמות הפתיחה או הסגירה של הגג באמצעות אנימציה המוצגת על מסך מחשב הדרך. זמן הפתיחה של הגג עומד על 15 שניות בלבד, והסגירה – 16 שניות .

 

 

מנוע V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר בהספק של 477 כ”ס. לקסוס LC

 

מרכב ומנוע


מבנה המרכב של ה-LC 500 Cabriolet עוצב מחדש כדי להבטיח רמת קשיחות זהה למכונית הקופה של לקסוס. הודות למיקומו האסטרטגי ולצורתו של מוט זרוע המתלים האחוריים, חל שיפור משמעותי בקשיחות המבנית של המכונית. מוט הגישור מורכב מאלומיניום יצוק קל משקל כדי לצמצם למינימום את המשקל העודף, והוסף מעמעם לנהיגה נוחה ונעימה. מוטות גישור נוספים נמצאים מתחת למרכב, ושימוש בחומרים כמו מגנזיום ואלומיניום מעניקים קשיחות גבוהה וקלות משקל. התוצאה היא ביצועים דינמיים המגיבים בהתאם לכוונות הנהג.

מנוע V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר בהספק של 477 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DirectShift -10 הילוכים מעניק ל-LC האצה לינארית אך נמרצת. הספק הכוח מותאם לסביבת הנהיגה, עם האצה חלקה בנסיעה רגילה והאצה עד גבול היכולת כאשר הנהג מעוניין בכך. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-5 שניות בלבד.

כדי להפוך את הנהיגה לחוויה מוטורית ייחודית גם כאשר הגג פתוח, מחולל קול משמיע את  צליל המנוע המקורי דרך לוח המחוונים בתוך הרכב , ושסתום הפליטה מגביר את צליל המנוע רב העוצמה מחוץ לרכב 

 

 

תא נהג לקסוס LC קבריו

 

 

תא הנוסעים וסביבת הנהג


תא נוסעים שתוכנן בקפידה משקף את פילוסופיית “האדם במרכז” של לקסוס. תשומת הלב לפרטים ניכרת מכל עבר, עם ריפוד עור איכותי בתפירה רבודה ומדורגת ודוגמה מחוררת על חלקם העליון של המושבים, וכן לוגו ה- L של לקסוס המוטבע על גב משענות הראש.

כדי ליצור אווירה של נהיגה חופשית באוויר הפתוח מבלי להפריע לשיחת הנוסעים בתוך המכונית, התמקדו מהנדסי הרכב באווירודינמיקה ותנועת האוויר והוא תוכנן כך שהאוויר יחלוף מעליו ללא כניסה לאזור הנהג והנוסע.  אחראים לכך קו החגורה של הרכב וחלקו האחורי, בשילוב עם מגן רוח שקוף עשוי פוליקרבונט (שנראה כמו החלון האחורי הקטן בעולם). אלה, כאמור, בולמים את  משב הרוח בתוך הרכב והנסיעה הופכת שקטה במיוחד.

שליטה על הקולות שמפיקה המכונית היא היבט מרכזי בדנ”א של לקסוס, והמרחב הפנימי של ה-LC 500 עם גג נפתח מעורר את החושים עם צלילי מנוע מרגשים. נטרול רעשים אקטיבי (ANC – Active Noise Control) בשילוב עם בידוד אקוסטי ושיטות לספיגת רעשים מעמעמים רעשים לא רצויים ותדרי קול לא נעימים.

מערכת השמע משחזרת בצורה נאמנה את הצלילים המקוריים של כל כלי נגינה, צליל ווקאלי וסביבת הקלטה. בנוסף, העיצוב האקוסטי משתנה אוטומטית כאשר הגג פתוח או סגור, ומעניק חלל אקוסטי שניתן ליהנות ממנו בכל מצב.

מערכת Lexus Climate Concierge שולטת באופן אוטומטי על מיזוג האוויר, מחממי המושבים, מחממי הצוואר ומחמם ההגה, תוך התחשבות במצב בגג – האם הוא פתוח או סגור. 

 

 

 

דרור גורלניק, מנכ”ל לקסוס ישראל: “השקת ה-LC Cabriolet בישראל מאפשרת לנו להציע ללקוחות מכונית ייחודית מדהימה ומהנה שכולה איכות, יוקרה והנאה. מאז הוצגה לראשונה בעולם לפני מספר חודשים, היא מרתקת את אוהבי הרכב בעולם כולו הן ביופייה עוצר הנשימה, והן בביצועים שלה ובחוויית הנהיגה שהיא מציעה. מכונית זו, הינה תוספת חשובה לליין הדגמים שלנו, והיא מייצגת נאמנה את ערכי המותג לקסוס: יוקרה, חדשנות, השאיפה לשלמות וסגנון חיים”.

 

מידות LC 500 Cabriolet:

  • אורך כולל:  4,760 מ”מ
  • רוחב כולל:  1,920 מ”מ
  • גובה כולל:  1,350 מ”מ
  • בסיס גלגלים: 2,870 מ”מ

 

מחיר:  החל מ-920,000 שקל. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × four =