מבחן דרכים פולקסווגן גולף

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 

הגולף תמיד הייתה לי בתודעה, אבל לא עפתי עליה אף פעם. כנהוג בחוקי העדר, מספיק ששמעתי ממישהו, איפהשהו, חצי מילה שזו מכונית כבדה ועייפה, וזהו, לא חיפשתי אותה. וכך היא “ישבה” אצלי בתיקיית המכוניות שאבחן “בהזדמנות אחרת”.

אבל משהו טוב קרה לפולקסווגן החדשה, השילו ממנה 70 קילו, וציידו אותה במגדש טורבו, שני שינויים שבאים היטב לידי ביטוי בנהיגה. כן, פולקסווגן גולף 1.2 טורבו, עם 105 כ”ס בלבד, ומרגישה קלילה כ”כ לעומת אחיותיה.
ב2013 תגלו גולף חסכונית יותר (המשך ישיר למשקל החדש ולשיפורי המנוע), מאיצה היטב, ומגיעה לקמ”ש גבוה בלי להתעייף או להרעיש.

 

 

 

הגולף שבעיקר נודעה כמכונית בטיחותית ונוחה אך חווית הנהיגה ממנה והלאה, מגיעה עם מנוע 1.2TSI רענן וחזק יותר, עם פרונט מחודד יותר, בנוסף לבטיחות והאיכות הגרמנית.
לזה תצרפו את גיר ה
DSG בעל שבעת ההילוכים. אתם תיהנו ממנו אם תבחרו באופציה להעברת הילוכים ידנית, ולא “תיזרקו” להילוך האחרון מוקדם מדי, וכל הזריזות וההאצה שדיברתי עליה לא תבוא לידי ביטוי.
עכשיו מה, לא ברור למי מתאימה הגולף החדשה. היא כבר פחות סולידית, על אף שתא הנהג שלה עדיין חף מהתעסקויות ותוספות עשויות פלסטיק נוצץ. היא צעירה יותר ורעננה יותר, ואחרי ששיחקו לה במערכת ניהול מנוע היא גם מהנה לנהיגה ומתאימה גם ל”אוהבי הגה”.

ואולי לא צריך להסתבך עם הסוגיה הזו ופשוט לקבוע שהיא מתאימה לכל פלח באוכלוסיה, נשים וגברים, ומשפחות של 4 נפשות (שני מושבי תינוקות בכיף) ומטען קטן עד בינוני.
לא ניסיתי לדחוף לתא המטען עגלה, אבל ארבעה קרטונים של ירקות כן, אל תשאלו למה.



פיצ’ר חדש ברכב שאני בטוחה שתאהבו, הוא מערכת “עצור – סע”: מערכת שנכנסת לפעולה בכל פעם שתעצרו לשנייה, אם ברמזור, במעבר חציה, או להוריד נוסעים מהרכב. מה שקורה בפועל הוא שהרכב מפעיל בלם אוטומטי, חזק ובטיחותי כמו “ההנד ברקס”, שישתחרר עם לחיצה מחודשת שלכם על דוושת הגז, מאד שימושי.


בטיחות:

ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאים של ארגון EuroNCAP
בכל הדגמים 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע לזינוק בעליה ועוד

מחירים:

2013 גולף 1.2TSI : החל מ-129,900 שקל.

2013 גולף 1.4TSU: החל מ-145,900 שקל.

נפגש עם המכונית הבאה, כנראה בפסטיבל הספורט המוטורי
נהיגה משובחת לכולם.

 

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “מבחן דרכים פולקסווגן גולף”

  1. קצר ולענין , אני לא יכול להתאפק וחייב לדעת … ארבעה קרטונים של ירקות ? 🙂

    ש.ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × one =