מויאטנם באהבה: VinFast מותג חשמלי חדש בישראל – שני דגמים בקרוב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

וינפאסט רכב חשמלי
וינפאסט – מותג רכב חשמלי חדש

 

מותג חדש בישראל, VinFast (ויאטנם). וינפאסט תשווק על ידי חברת B-EV Motors. החברה תייבא דגמים חשמליים (EVs), שניים כבר ב-2022, ותציע שירותים ייחודים לתחזוקת רכב חשמלי, כמו אחריות מורחבת

 

מותג רכב חשמלי חדש בישראל – וינפאסט: מחירי חשמל נמוכים יותר מאשר מחירי הדלק, מרחקי נסיעה קצרים, ותשתית טכנולוגית מתקדמת הופכים את המדינה לשוק אידיאלי עבור VinFast, מותג רכב חשמלי חדש, וכדי לקדם את המותג שלה ואת תדמיתו. היעד אותו הציבה מדינת ישראל, להגיע בשנת 2030 ל-100% שיווק רכבים חשמליים בישראל וההתאמה של תשתיות התחבורה שלה למטרה זו, מייצגים את הכוח המניע העומד מאחורי התפתחות התחבורה החשמלית של המדינה.

VinFast מקבוצת VinGroup – “שחזונה הוא להניע את מהפכת התחבורה החכמה והחשמלית בעולם, הוקמה בשנת 2017. בבעלותה של VinFast מפעל לייצור רכבים מהמתקדמים בעולם ברמת אוטומציה של 90 ובעל יכולת ייצור גלובלית בעיר הנמל, היי פונג, ויאטנם. כחלק ממחויבותה לעתיד בר קיימא עבור כולם, VinFast ממשיכה ומחדשת על מנת להביא אל השוק מוצרים באיכות גבוהה, שירותים חכמים ומתקדמים, חווית לקוח מושלמת ואסטרטגיית תמחור מתקדמת, על מנת לקדם את האג׳נדה הירוקה שלה ולסייע ללקוחות בעולם כולו לעבור לתחבורה חכמה וברת קיימא”.

 

VinFast 8VF חשמלי
בקרוב קרוסאובר חשמלי חדש – VinFast 8VF
וינפאסט ישראל
תמחור נגיש ושירות מתקדם. וינפאסט בישראל

וינפאסט

 

מר ניב אורון ומר ברק כהן, מייסדים ומנכ”לים משותפים ב-B-EV: “אנו גאים לייצג ולהפיץ את הרכבים החשמליים של VinFast בישראל, במיוחד אנו גאים לשווק מוצרים ושירותים המגיעים בפעם הראשונה אל השוק הישראלי. אנו מאמינים כי VinFast תהפוך במהירות להיות בעמדה מובילה בתעשיית הרכבים החשמליים, וזאת בשל השימושיות יוצאת הדופן, העיצובים המדהימים, האיכות הגבוהה והטכנולוגיות המתקדמות של הרכבים שלה. חברת B-EV Motors עם ניסיונה העשיר והמגוון יחד עם אסטרטגיית חדירה לשוק יוצאת הדופן הכוללת פלטפורמה דיגיטלית, בטוחה כי יכולות אלה יסייעו ל-VinFast לממש את חזונה ולהניע את המהפכה העולמית בתחבורה ירוקה וחכמה”.

 

וינפאסט מחיר
וינפאסט 9VF
רכב חשמלי שישה מקומות
רכב חשמלי 6 מקומות
רכב 6 מקומות חשמלי
קרוסאובר שישה מקומות. וינפאסט
וינפאסט דגמים
טכנולוגיה מתקדמת. תא נהג וינפאסט

שני דגמים חשמליים חדשים כבר ב-2022

שני דגמי הרכבים החשמליים הראשונים של VinFast, 8VF ו-9VF שעל עיצובן אמון בית העיצוב הידוע, Pininfarina Design, הושקו לראשונה בשוק בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס ב-2021 ובתערוכת הטכנולוגיה המובילה CES בלאס וגאס ובקרוב יושקו גם בשוק הישראלי. הזמנה מוקדמת של שני דגמים אלה בשוק הישראלי תתאפשר כבר בחודשים הקרובים והספקתם צפויה בסוף שנה זו. הרכבים ימכרו עם אחריות של 10 שנים או 200,000 ק”מ ובהמשך ישווקו הדגמים חשמליים הנוספים שעיצובם כבר נחשף לאחרונה ה-VF5/VF6/VF7.

דגמי 8VF ו-9VF מצוידים במערכת בטיחות מתקדמת לנהג ברמה +2 בגרסאות ה-ECO וה-PLUS, ובהמשך יוצאו גם רמות 3 ו-4 המקנות לרכבים יכולות נהיגה אוטונומית. מערכת ההפעלה המתקדמת ברכבים מאפשרת מגוון שירותים חכמים נוספים הכוללים שליטה בבית חכם (Smart Home), משרד נייד (Mobile Office), רכישות מקוונות (In-car Shopping)  ובנוסף  חבילת אפליקציות אינטרקטיביות מובילות וכן מגוון שירותים מתקדמים נוספים שיהפכו כל נהיגה ושימוש ברכב לחוויה ייחודית ומרגשת.

לגבי שותפות זו, גב’ Le Thi Thu Thuy, סגנית יושב הראש של קבוצת Vingroup ומנכ”לית VinFast Global אמרה: “החזון שלנו היה להיות מותג רכב חשמלי עולמי החל מן הרגע בו התחלנו לפעול. ישראל מהווה מדינת יעד מתאימה להתרחבות הגלובלית שלנו ומדינה אידאלית כדי לקחת חלק במסע שלנו לכיוון העתיד של התעבורה. אנו שמחים לשתף פעולה עם B-EV Motors שהינה חברה עם מוניטין רב וניסיון רחב יריעה בתעשיית הרכב. החשוב מכל, אנו משתפים בין החברות חזון משותף לעתידה של התחבורה החשמלית. התחבורה העתידית חייבת להיות ירוקה יותר, חכמה יותר וכל נסיעה, תמיד צריכה להיות מהנה”.

 

על קבוצת Vingroup

הקבוצה הוקמה בשנת 1993 והיא מהווה את אחד הקנגלומרטים הפרטיים המובילים בעולם, עם הון עצמי בשווי של  כ- 35 מיליארד דולרים משלוש חברות ציבוריות. קבוצת Vingroup מתמקדת בשלושה תחומים עיקריים בימים אלה: טכנולוגיה ותעשייה, שירותים ותאגיד חברתי.

 

על B-EV Motors

הוקמה ומובלת על ידי ניב אורון וברק כהן, בעלי ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתעשיית הרכב, אשר הובילו להצלחה של מספר מותגי יוקרה בשוק הישראלי. B-EV מגובה על ידי קבוצת שותפים הכוללת את קבוצת Novard המנוהלת ע״י יואב (פולי) מורדכי ושי (שון) בייטנר, המתמחה בפרויקטים יזומים בארץ ובעולם. חברת B-EV נכונה ליצור חווית שירות חדשנית ואיכותית באמצעות שילוב אידיאלי בין הפלטפורמה הדיגיטלית לפיזית ובכך לשפר ולייעל את תהליך הרכישה והשימוש ברכב לשביעות רצונם של הלקוחות.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 12 =