מותג מאזדה “נכנס” באופנת הג’יפונים עם סדרת פרסומות חדשה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הם עגלות, לא מאובזרים, לא נוחים, ולא בטיחותיים. מאזדה נכנסת באופנת הג'יפונים בסדרת פרסומות חדשה

לא מאובזר, לא נוח, אבל העיקר הישיבה גבוהה. מאזדה נגד הג'יפונים

איפה הימים שמאזדה כבשה את המדינה? עד שנת 2008, נראה שכל רכב שני בכביש הוא מאזדה. שוק הליסינג התפוצץ במאזדות, ומאזדה 3 בעיקר, נהנתה מדומיננטיות מעוררת קנאה. מאז קרו שלושה דברים מהותיים ועוקבים – הכלכלה בארץ (ובעולם כולו), האטה, ואנשים זנחו את המכוניות המשפחתיות לטובת מכוניות קטנות וזולות יותר. בדיוק בנקודה הזו, הפרצה הזו, נכנסו שני מותגים פחות ידועים ופופולריים בשוק, העונים לשם יונדאי וקיה – מותגי רכב קוראניים, הנחשבים אמינים, ושבו את לב הנהג הישראלי עם שתי מכוניות מיני בעלות תג מחיר מפתיע. היו אלה שתי הכוכבות – מאז ועד היום – קיה פיקנטו ויונדאי i10.

אופנת המיני

עם הפיקנטו וה-i10, החלה אופנת המכוניות הקטנות לכבוש את הארץ. ישראל ישראלי התאהב במכוניות הקטנות והפרקטיות בזכות המחיר, הנוחות והתמרון הפשוט בעיר,  צריכת הדלק הנמוכה יחסית והאמינות הגבוהה. ואם אפשר לקבל את הרכב עם גיר ידני, מה טוב. פני השוק השתנו, ושנים רבות הקטנות האלה שלטו וחלק מהן עדיין נמכרות כמו לחמניות חמות, עד שהגיעו הג’יפונים.

היסטריית הג’יפונים

ג’יפונים אינם ג’יפים באף אספקט, כמעט, הם כן מעט גבוהים יותר מרכב סטנדרטי, והם ישרתו אתכם בשעות הפנאי וטיולים, כל עוד הטיולים האלה מתקיימים על אספלט. ג’יפונים הם רכבי פנאי עירוניים, לצרכים עירוניים, ללא יכולות שטח. הם אופנתיים, צבעוניים, מעוצבים, מוגבהים, והתמחור שלהם הופך אטרקטיבי יותר ויותר. מי לא רוצה ג’יפון ב100,000 ש”ח?

השליטה של תחילת שנות ה-2000 רוצה את הכתר שלה בחזרה. מותג מאזדה העלה קמפיין חדש לאוויר, סדרת פרסומות שמוציאה את הג’יפונים “ככה קטנים”. הם לא נוחים, כך נאמר באחת הפרסומות, לא מאובזרים, לא בטיחותיים, ואיך לומר, בגדול, “לא מגיעים לקרסוליים” של מאזדה 3, על פי מאזדה. הנהג הישראלי רוצה לשבת גבוה בכל מחיר.

צפו 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + 16 =