מותג רכב חדש בדרך? Chery הסינית מתכננת עליה לישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
Chery רכב סיני
Chery טיגו. רכב חדש מותג חדש

האם דגמי Chery בדרך לארץ? היצרנית הסינית מחפשת בימים אלה יבואן ישראלי מקומי שייקח את המותג לידיו, כשהתכנון הוא השקה רשמית באמצע סוף 2022

רקע על Chery

 Chery Automobileנוסדה בשנת 1997 כמותג רכב גלובלי הממוקם בסין. במהלך 20 השנים האחרונות, Chery בחרה חדשנות עצמאית, הקימה מרכזי מרכז ופיתוח בסין, גרמניה, ארצות הברית וברזיל. הקימה צוות מו”פ עולמי בתחום הרכב של יותר מ-5,500 אנשים, ובכך, הקימה בהדרגה את הטכנולוגיה ההוליסטית ומערכת המחקר ופיתוח של המוצר. בדרך זו, Chery יצרה דגמים כגון Arrizo, Tiggo עם מכירות גלובליות מצטברות של יותר מ-9 מיליון יחידות.

Chery יישמה אסטרטגיית גלובליזציה מאז הקמתה והפכה לחברת רכבי הנוסעים הראשונה בסין המייצאת כלי רכב שלמים, חלקי CKD, מנועים, טכנולוגיות ייצור וציוד לשוק העולמי. בשנת 2012, Chery ויגואר-לנד רובר מוטורס השקיעו בהקמת מיזם משותף, ראשון מסוגו המשלב בין היוקרה והניסיון של החברה הבריטית (במקור) ליכולות הטכנולוגיות של Chery.

Chery טיגו רכב
Chery טיגו 8
Chery רכב
Chery בדרך לישראל?

Chery עשירה בטכנולוגיות ליבה מסורתיות לרכב, לצד פיתוח רכבים חכמים. בעתיד, שוק הרכב ייכנס לעידן של חשמול, חיבור, מודיעין ושיתוף. מערכת Chery Lion 2.0 העדכנית שיושמה על דגמי Tiggo 8, תומכת בפונקציות כגון שליטה קולית, זיהוי פנים, ניווט AR, שירות אינטרנט ובית חכם. בנוסף, Chery פיתחה את הדור הראשון והשני של מוצרי נהיגה בלתי מאוישים ומתכננת להציג נהיגה אוטונומית ברמה גבוהה כבר בשנת 2025. בהתבסס על טכנולוגיית מידע, Chery תשלב תחבורה חכמה, ייצור אינטליגנטי, IOT ו-block chain, המוקדשים לספק אורח חיים אינטליגנטי.

Chery מתעתדת להיכנס לשוק הישראלי כבר במהלך 2022 (רבעון 3/רבעון 4) עם מספר דגמים שייחשפו בקרוב, כאשר טרם נמסר היבואן איתו תסגור להפצה, שיווק ושירות בארץ.

Chery מחיר
על אף המחסור בשבבים, סיימה שנה עם היקף מכירות של 110,281 יחידות

מכונית סינית חדשה

Chery בעולם

 

לאחרונה פרסמה Chery Group את נתוני המכירות העדכניים ביותר. במהלך נובמבר זכתה Chery Automobile להצלחה גדולה במכירות סוף השנה. למרות מחסור השבבים העולמי המגביל את כושר הייצור, היקף המכירות הגיע ל-110,281 יחידות, עלייה של 24.8% מהחודש הקודם ו-8.2% מהתקופה המקבילה אשתקד. סך הכל נמכרו השנה 849,912 מכוניות, עלייה של 38.3% לעומת התקופה המקבילה שנה שעברה.

מבחינת יצוא, היקף המכירות של Chery Automobile הגיע ל-24,942 יחידות בנובמבר, עלייה של 85.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, מה  שפרץ את רף הייצוא החודשי של 20,000 כלי רכב בפעם השביעית השנה. מינואר עד נובמבר יצאו בסך הכל 237,901 יחידות, עלייה של 137.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, היצוא השנתי צפוי לעלות על 250,000 יחידות עד לסוף השנה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 − 1 =