מותג רכב חשמלי חדש בישראל – Leapmotor (ליפמוטור) עם יבואן מפתיע!

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ליפמוטור רכב חשמלי LEAPMOTOR
מותג חשמלי חדש “ליפמוטור”

מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי נכנסת עמוק לתוך תחום הרכב הפרטי, עם מספר צעדים אסטרטגיים מפתיעים: ותחל לשווק השנה בישראל את מותג הרכב החשמלי Leapmotor, עם סדרת כלי רכב חשמליים, ומותג חשמלי נוסף בהמשך

 

מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי הגדולה בישראל, מרחיבה את פעילותה בתחום הרכב החשמלי ותחל לשווק לקראת סוף השנה בישראל את רכבי המותג הסיני Leapmotor,  לאחר שנבחרה על ידי החברה לייצגה בישראל. עבור מטרו מדובר במהלך אסטרטגי עם מנוע צמיחה עצום.

Leapmotor נוסדה בשנת 2015 והיא נשענת על יכולות ייצור ופיתוח עצמאיות אשר מעניקות לה יתרון רב בהטמעת פתרונות חכמים ומתקדמים בתעשיית הרכב העולמית.

 

רכב חשמלי יוקרתי חדש
LM רכב חשמלי חדש

 

 LM ׁ(ליפ מוטור) תציע 3 דגמים שנותנים מענה למרכז השוק:

 

  • C11  דגם SUV בעל 2 מנועים חשמליים, הכולל פתרונות טכנולוגים מתקדמים ביותר שמשדרגים את חווית הנהיגה כולל מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, 3 מסכים גדולים, מערכת שליטה לנוסע ומערכת שליטה קולית חכמה להפעלת מערכות הרכב, וברמות גימור גבוהות ביותר.
  • 03T  דגם עירוני בקטגורית המיני מציע חווית נהיגה מתקדמת ביותר כגון, נהיגה אוטונומית חכמה שכוללת חניה אוטונומית מלאה, מערכות בטיחות מתקדמות, 3 מצבי נסיעה, לוח מכוונים דיגיטלי מלא שמאפשר שליטה ובקרה על כול מערכות הרכב. מדובר בדגם הרכב החשמלי הנמכר ביותר בסין בשנת 2021.
  • 01C דגם הסדאן החדש של החברה שמתחרה בטסלה מודל 3. הדגם יציע מרווח פנים ותא מטען יוצא דופן בקטגורית הסדאן המשפחתיות, תאוצה של ל-100 קמ”ש בפחות מ-4 שניות, קיבולת סוללה של 90kWh .

 

רכב חשמלי מטרו מוטור
מטרו מוטור נכנסת לתחום הרכב החשמלי
LM חשמלי
לישראל יגיעו מספר דגמים חשמליים של המותג הסיני LM

 

בשלוש השנים הקרובות מתכננת החברה להשיק עוד מספר דגמים שפונים למרכז השוק.

מטרו נערכת לכניסה לשוק, ובשבועות הקרובים תתחיל בהקמת אולם התצוגה המרכזי ומרכז שרות. בשני המתקנים ישולבו חווית לקוח עם יכולת מקצועית מהמתקדמת בעולם.

בסוף 2021 חתמה מטרו על הסכם הפצה עם יצרן מכוניות היוקרה תוצרת KARMA ששיווקם יחל במקביל לקראת רבעון 4 2022.

 

תומר קומרוב, מנכ”ל מטרו מוטור: “ההסכם עם LEAPMOTORS והכניסה לתחום הרכב הוא מנוע צמיחה משמעותי וצעד נוסף בהפיכתה של מטרו לחברה שמציעה פתרונות תחבורה בכל התחומים. מטרו מתכוונת להרחיב את פעילות הרכב בחברה ולהוות שחקן משמעותי גם בתחום זה. בכוונתנו לרכז את כל המשאבים הנדרשים על מנת להיות גורם משמעותי בשוק הרכב בישראל בשנים הקרובות” .

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − six =