מזארטי MC20 ראשונה בישראל: 630 כ”ס במחיר 2.1 מיליון שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

maserati mc20
מזראטי MC20

חגיגה כפולה בסמלת, יבואנית מזראטי בישראל. זו חגגה עשר שנות פעילות של המותג האיטלקי בארץ באירוע לקוחות מצומצם. במהלך האירוע נחשף לראשונה בארץ דגם הספורט החדש של מזראטי, ה-MC20 במחיר התחלתי של 1.8 מיליון ש”ח. דגם ה-MC20 הוא בעל מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר, עם הספק של 630 כ”ס. היחידה הראשונה שנחתה בארץ, נמכרה טרם הגעתה, ותימסר ללקוח ממרכז הארץ. הרכב מגיע בצביעה מיוחדת, לבן מטאלי, וכולל תוספות, כמו גג בצבע שחור וחישוקי סגסוגת שחורים. שוויו מוערך בכ-2.1 מיליון ש”ח

 

צילום: ארתור גינזבורג

 

למזראטי MC20 מנוע V6 חדשני, בעל הספק של 630 כ”ס ועם מומנט של 730 ננומטר, המספק תאוצה מ-0-100 קמ”ש תוך פחות מ-2.9 שניות, ובעלת מהירות מרבית מעל 325 קמ”ש. 

ה-MC20 קלת משקל במיוחד ועומדת מתחת ל-1,500 ק”ג (משקל עצמי). בזכות ההספק הגבוה שלה היא המובילה בקטגוריה ביחס משקל/הספק, עם 2.33 ק”ג/כ”ס בלבד. 

פיתוח הדגם החדש התבסס על המודל המתמטי Virtual Car. שיטה זו אפשרה ביצוע של 97% מהבדיקות הדינמיות, תוך אופטימיזציה של זמני הפיתוח. לאחר מכן, המכונית עברה כוונון עדין כמיטב המסורת של מזראטי עם מפגשי נהיגת מסלול ומבחנים ממצים בתנאי השימוש המגוונים ביותר.

ה-MC20 מתוכננת לאפשר המרה מלאה להספק חשמלי. 

 

MC20
מנוע V6 עם 630 כ”ס. מזראטי MC20
מזראטי MC20 מחיר
עם תוספות מיוחדות המחיר קופץ ל2.1 מיליון שקלים

 

עיצוב ה-MC20 הופק תוך כ-24 חודשים, בגישה חדשנית אותה הובילו צוות מקצועי של מזראטי שכלל מהנדסי מעבדת חדשנות, מומחים טכניים ממעבדת המנועים ומעצבים ממרכז הסגנון של מזראטי. הבחירה בדלתות הפרפר לדוגמה, נובעת לא רק מהנראות המרשימה אלא גם משפרת את הארגונומיה של המכונית ומאפשרת גישה מיטבית לתא הנוסעים וממנו.

תא הנהג מאופיין בקווים פשוטים ונקיים עם מינימום הסחות דעת ומאפשרים ריכוז מלא בחוויית הנהיגה. פנים הרכב מצויד בשני מסכי 10 אינץ’ וקונסולה מרכזית בעלת כמה תכונות בודדות בלבד ביניהן: מטען אלחוטי לסמארטפון, בורר מצבי נהיגה, לחצני בחירת מהירות, בקרת חלונות חשמליים ועוד.

מזראטי MC20 החדשה תחובר בכל עת לתוכנית מזראטי קונקט, ובאמצעות אפליקציה ניתן לשלוט במגוון שירותי הרכב הכוללת ניווט מחובר, Alexa ו-Wifi Hotspot. 

הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה רעיונית, ישנם אזכורים ל-MC12, המכונית שסימנה את קאמבק המרוצים של מזראטי בשנת 2004. באותו אופן כמו קודמתה, MC20, בעלת האופי של מכוניות המרוץ, מכריזה על כוונתה של מזראטי לחזור לעולם המרוצים. 

 

מזראטי אולם תצוגה
תא נהג. MC20
מזראטי MC20 אולם סוכנות
מזראטי MC20 צילום יצרן

 

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: “השנה אנו מציינים עשור של פעילות מזראטי בישראל ובאופן הסימבולי ביותר מציגים לראשונה בימים אלו בישראל את דגם הספורט הראשון של מזראטי בעשר השנים האחרונות. מותג מזראטי צומח בשנים האחרונות בעולם ומראה יכולות חדשניות במיוחד ברכבים האחרונים שהושקו ובאלו שעתידים לבוא. אני בטוח שיחד עם צמיחת מזראטי בשוק העולמי נמשיך לצמוח גם בשוק הישראלי ולהיות מותג יוקרה מוביל וחזק בארץ”.

הרכב הראשון שנחת בישראל, מתוך מספר הזמנות, נמכר ללקוח המתגורר במרכז הארץ. הרכב מוערך בשווי של 2.1 מיליון ש”ח כולל תוספות ביניהם: גג בצבע שחור וחישוקים שחורים ומציג חזית ייחודית באחד הצבעים שיוצרו במיוחד בעבור MC20 Bianco Audace” “- לבן מטאלי.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 2 =