מחלקה ראשונה: רכבי 7 מקומות יוקרתיים החל מ-400 אלף שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רכב יוקרה להשכרה
רכב יוקרה 7 מקומות. אודי Q7

 

מחלקה ראשונה – 7 רכבי מקומות יוקרתיים – למשפחות שרוצות את כללל מה שיש לקטגוריה הזו להציע 

 

אודי Q7

“קליק” אחד מתחת לאודי Q8 (שמוצעת עם “רק” 5 מקומות). מכונית יוקרה עם 7 מקומות ישיבה. תא הנהג והנוסעים יוקרתי ואלגנטי, עם אבזור נוחות ובטיחות מתקדמים. המושבים הקדמיים מתכווננים באופן חשמלי, עם “זיכרון” ותמיכה לגב, עם אופציית חימום ואוורור. יש מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל -4 אזורי שליטה עם פתחי אוורור לנוסעים מאחור, וחשוב לדעת, שהשורה השלישית מצומצמת יחסית, ותתאים בעיקר לנוסעים צעירים וילדים. אורך הרכב 5,064 מ”מ, ובסיס גלגלים 3 מ’. נפח תא מטען בין 740-865 ל’, תלוי בגרסה.

החל מ-667,287 ש”ח

 

ב.מ.וו X7 מחיר
ב.מ.וו X7

 

ב.מ.וו X7

המתחרה הישירה של המרצדס GLS. ג’יפ מפואר ומרשים מאד, בגרסת 5 או 7 מקומות, הוא ה-X7 ממותג BMW. אורכו 5,151 מטרים, ובסיס הגלגלים 3,105 מטרים, מה שמבטיח שכל הנוסעים ישבו בריווח ובנוחות. המושבים הקדמיים מתכוונים חשמלית עם זיכרונות בשני המושבים, כך גם השורה השנייה, עם כיוון חשמלי וניתנת לקיפול, והשורה השלישית מתקפלת באופן חשמלי, ומביאה לנפח טעינה של 750 ל’. יש בקרת אקלים מפוצלת, אבזור נוחות ובטיחות מקיף, ועל הדרך הנהג גם יהנה מחווית נסיעה מהנה ו-340 כ”ס.

במחיר – 890,000 ש”ח.

 

 

ג’נסיס GV80

רכב SUV מפואר מאד ומרשים מאד למראה – ג’נסיס GV80, הוא ה-SUV הראשון של המותג הצעיר יחסית (מבית יונדאי), ומושק בגרסת 7 מושבים. ה-GV80 רכב כל כך מרשים, שאי אפשר שלא לבהות בו. כל זווית שלו יותר יפה ומעניינת מהשנייה – מימדי 4.9 מ’ אורך, 1.97 מ’ רוחב. תא הנוסעים ייחודי ומפואר. מוחצן אך אלגנטי. מושב הנהג ייחודי – מושב Ergo Motion מהדור השלישי עם מערכת תמיכה אווירית. מושב נהג שמכיל 7 תאי אוויר, המפחית עייפות ועומס במקרה של נסיעות ארוכות וכולל גם מערכת עיסוי מתקדמת. גם יתר הנוסעים יהנו ממושבים תומכים והרבה מקום להתרווח בו, והרבה מערכות נוחות. תא מטען 135 ל’ ו-727 ל’ עם קיפול השורה ה-3.

החל מ-499,000 ש”ח

 

מרצדס 7 מקומות
מרצדס GLS
רכב 7 מקומות יוקרתי
רכב יוקרה 7 מקומות

 

מרצדס GLS

חשבתי שהמרצדס GLE, שבעה מקומות, גדולה, אבל אז הגיעה המרצדס GLS והצליחה להדהים במאסיביות ובגודל שלה. ה-GLS הוא ג’יפ יוקרה מהשורה הראשונה של המותג, ומול המתחרים. אורכו 5.2 מ’, רוחבו כמעט שני מטרים. בתא הנוסעים 7 מושבים, תא נהג עתיר אבזור נוחות ובטיחות ואופציה חשמלית לכל חלק ברכב. המחיר לא זול, ותמיד אפשר לפזול לדגם GLE שבעה מקומות (החל מ-690,000 שקלים).

החל מ-899,000 שקלים

 

לנדרובר דיסקברי

הדגם היחיד שאפשר להמליץ לכם בחום גם להכנס איתו לשטח. הדיסקברי קיים בגרסת 7 מושבים פונקציונאלית במיוחד, עם מערכת חכמה לקיפול ופתיחת המושבים, המאפשרת להתאים את פריסת המושבים תוך שליטה ממסך המגע המרכזי ברכב. במושבי הנוסעים יש כריות מושבים ארוכות, מלאות כך שיתמכו בצורה מיטבית בגוף. מעבר של פתחי האוורור ליושבי השורה השנייה מספקים זרימת אוויר מוגברת גם ליושבי השורה השלישית. עם קיפול השורה השלישית תקבלו נפח של של 2,485 ליטר, ו-258 ליטרים עם פתיחת כל המושבים. הדלת הפנימית בתא המטען משמשת כספסל הנפתח לשימוש בעת עצירות פנאי.

החל מ-649 אלף ש”ח

 

לקסוס RX
בקרוב דור חדש. לקסוס RX

 

לקסוס RX

ללקסוס RX בגרסת 7 מקומות יש תא נהג ונוסעים חמים (בתחושה ובצבע), נעים ו”מחבק”. לא מוגזם, לא עתידנות. יותר כמו הסלון שתמיד חלמתם שיהיה לכם בבית, “סלון של פעם”. ירידה לפרטים, חומרים נעימים, פינישים מרשימים, על זה בדיוק משלמים את האקסטרא. יש חימום ואוורור למושבים, מרווח ראש וברכיים טוב לנוסעים, והנסיעה נוחה, רגועה ומבודדת. מאחור, אותה תחושה של מחלקה ראשונה, עם ריפודים שעוטפים את כל חלקי המושבים, גם את הגג, בצבעים שמתחברים לגוון השטיחים. באזור המושב האמצעי נפתחת משענת יד עם מגירה ומקום אחסון. באזור רגלי הנוסעים מאחור, יציאות אוורור לרגליים ומולם פתחי אוורור וחימום. תא המטען חשמלי בנפח 539 ליטרים.

החל מ-479,900.00 ₪.

 

Cadillac XT6
קאדילק XT6 דגם 7 מקומות

 

קאדילק X6

 

קאדילק XT6 ה-SUV הגדול של המותג האמריקאי קאדילק. רכב קרוסאובר, מאסיבי, עם 7 מקומות, ושפע מרווח פנים תאים ופיצ’רים שימושיים. הוא אולי אמריקאי, אבל העיצוב שלו מזכיר סגנון עיצוב של מותגים אירופאיים. רשימת האבזור שלו לנהג ולנוסעים היא אחת הרשימות הארוכות ומרשימות. מושב נהג ונוסע קדמיים מתכוונים חשמלית (8 מצבים), פתיחת תא המטען חשמלית, בעזרת מחווה עם הרגל, חלון גג פנורמי חשמלי, כולל פתיחה מהירה וצלון חשמלי, וכך גם, קיפול כל המושבים, חשמלי. מערכת בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לכ-3 אזורים, עם אופציית חימום ואוורור למושבים הקדמיים וחימום למושבים אחוריים. כל האבזור הזה מגיע עם שורה תחתונה משמחת ושפויה יחסית, המחיר… 419,777 ש”ח. עם ויתור ממש קל על ניחוחות יוקרה או פאר גרמני.

 

E-HS9
הפתיע את כולם. הונגצ’י E-HS9

 

הונגצ’י E-HS9 (רכב 7 מקומות יוקרתי חשמלי)

 

הפתעת העונה: הונגצ’י E-HS9 הסיני רכב 6-7 מקומות יוקרתי חשמלי (בין הרוכשים מאושרים, עומר אדם, אמרגנים ושחקני כדורגל). הונג צ’י (HONGQI), הוא מותג יוקרה מוביל בסין מבית FAW Group שנחת בישראל השנה. מדובר ביצרן רכב גדול ויוקרתי בסין, המוביל את בכירי הממשל בסין, החל מנשיא סין, המתנייד בהונג צ’י L5  גרסת לימוזין, דרך בכירי הממשל, ועד מבחר סלבס סינים, שמעולם לא שמענו עליהם.

הכינוי שהודבק לו הוא “הרולס רויס הסיני” ולא בכדי, מדובר בעיצוב של המעצב ג’יילס טיילור, מעצב העל, שבמשך שנים רבות שימש כמעצב מכוניות של “רולס רויס” הבריטית.

גודלו החיצוני נראה ענק, והעיצוב אחד למיליון. אורכו נמתח לכ-5.21 מ’, הרכב הארוך ביותר מכל רכבי היוקרה בישראל. יותר מאודי Q8 או מרצדסGLS . רוחבו 2.01 מ’, ובסיס הגלגלים שלו הוא כ-3.10 מ’, מה שאומר שהוא מרווח מאוד לכל 6-7 הנוסעים. לראייה, כמעט כולם ישובים על כורסאות קפטן. תא המטען נפתח חשמלית עם אפשרות לקיפול חשמלי לשורה השלישית, שתגדיל את נפח תא המטען מ-255 ל’ לכ-769 ל’.

עוד נתון מטורף? הספק הגרסה החזקה בהיצע הוא 551 כ”ס ומומנט של 76.5 קג”מ, שמעיף את ה-2.6 טון האלו קדימה מ-0 ל100 קמ”ש בפחות מ-5 שניות. מדובר ברכב חשמלי, כן? עם סוללה עם קיבולת גדולה של עד 99 קוט”ש, ממנה תוכלו לסחוט עד 320 ק”מ טווח. החל מ-400 אלף שקלים.

 

תחילת שיווק: אינפיניטי QX60 רכב יוקרה 7 מקומות מ-419,990 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × five =