מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 – נהיגה ראשונה (סקירה וחוו”ד)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 סקירה

 

השתתפנו באירוע נהיגה מהנה וחם מכל הבחינות עם הקרוסאובר 7 מקומות המדובר ופופולרי מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 – רשמים מטעימה קטנה (מבחן דרכים מלא בקרוב)

 

תמונות אדירות: רונן טופלברג
מדריך: עופר אוגש

לפני כשבועיים הושק באופן רשמי בישראל רכב הקרוסאובר/SUV המאד פופולרי ומדובר בארץ, בדור רביעי חדש. בהשקה סטטית, באולם אירועים מהודר בראשון לציון, יכולנו להתרשם מהמראה החיצוני, שלדעת הרוב השתפר, קפץ בכמה רמות – מחזית אגרסיבית ורחבה, מותניים רחבות יותר (המידות צמחו…), ואחורי רכב יפהפיים בעיני, מודרניים, ומלוטשים.

 

מיצובישי אאוטלנדר החדש מנוע
מנוע 2.5 ליטר עם הספק של 181 כ”ס. מיצובישי אאוטלנדר

האורך הכללי של המיצובישי אאוטלנדר בדור החדש גדל ב-15 מ”מ – לכ-471 ס”מ, לבסיס הגלגלים נוספו 36 מ”מ ואורכו בדור החדש הוא 270.6 ס”מ. הרוחב הכללי של המכונית צמח ב-52 מ”מ והגובה ב-35 מ”מ. “הצמיחה” במידות יחד עם תכנון חדש של חלל הרכב אפשרו להגדיל את המרחב בשלושת שורות המושבים, עם תוספת של 20 מ”מ למרווח הראש של היושבים בשורת המושבים האמצעית, 40 מ”מ תוספת לרווח בין היושבים בשורה האמצעית ו- 30 מ”מ בשורה השלישית.

תא המטען תפח גם הוא, לנפח של 160-793 ליטר (לפני ואחרי קיפול המושבים).

 

מיצובישי אאוטלנדר דשבורד outlander dashbord
סביבת נהג מודרנית. מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר מושב אחורי
מיצובישי אאוטלנדר החדש שורה שלישית

 

בהשקה הסטטית יכולנו להתרשם ממספר רמות אבזור וגימור של דגם האאוטלנדר החדש, ויש 5 כאלה. מהתרשמותי, כדי להרגיש את היוקרה והאיכות שהמיצובישי אאוטלנדר החדש מגיע איתה, צריך לכוון לרמות הגימור הגבוהות, מרמת הפרימיום ומעלה (200,000 וצפונה), רמות גימור שמביאות איתן ריפודים מהודרים, גימורים יוקרתיים למראה סביב הדשבורד, וגם נעימים למגע, מסך 9 אינץ’, לוח שעונים צבעוני ועוד ועוד.

 

מיצובישי אאוטלנדר הגה

מיצובישי אאוטלנדר החדש רמות גימור
לוח שעונים צבעוני ברמות גימור הגבוהות. מיצובישי אאוטלנדר 2021
מיצובישי אאוטלנדר החדש מצבי נהיגה
מצבי נהיגה לכביש ולשטח

 

רמת גימור Premium  – כוללת בנוסף לכל האבזור שמגיעה מרמת הבסיס ועד רמת הגימור Instyle – מערכת מולטימדיה עם מסך 9′ ו-Apple CarPlay Wireless, תצוגת לוח מחוונים צבעונית עם מסך 12.3 אינטש, כסא חשמלי למושב הנהג, מושבים בריפוד עור סינטטי.

 

מיצובישי אאוטלנדר החדש מולטימדיה
מערכת מולטימדיה חדשה ופשוטה לתפעול. מיצובישי אאוטלנדר

 

רמות גימור Luxury ו-Luxury 4X4 – הרמות הללו הן גרסאות הארבע על ארבע, והן כוללות גם העדפה למערכת הנעה יקרה יותר, ועדיפה בשטח.

אלה כוללות בנוסף לאבזור ברמת גימור Premium, גימור אלומיניום לקונסולה המרכזית, בקרת אקלים תלת אזורית עם שליטה על הטמפרטורה במושב האחורי, מראות צד עם זיכרון והטיה בנסיעה לאחור, כיוון מושבים חשמלי עם זכרונות למושב הנהג, מערכת שמע מתקדמת מתוצרת Bose עם 10 רמקולים וסאבוופר כפול, תצוגת נתונים עילית צבעונית על גבי השמשה הקדמית, מושבים בריפוד עור, דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית אוטומטית, מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות, מגלשים קדמי ואחורי ושבכה קדמית בצבע הרכב. מערכת שטיפה לפנסים הקדמיים בדגם הארבע על ארבע.

רמות גימור Luxury TTH ו- Luxury TTHבגרסת 4×4 – כוללות בנוסף לאבזור ברמת גימור Luxury גם מושבים בריפוד עור מהודר, כיסא חשמלי גם למושב הנוסע מלפנים, חימום לשורת המושבים השנייה, צביעת מרכב דו-גונית (לבן יהלום בשילוב גג שחור ו- שחור יהלום בשילוב גג ברונזה) מערכת שטיפה לפנסים הקדמיים בדגם ה- 4X4.

 

מיצובישי אאוטלנדר נסיעת מבחן
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש תיבת הילוכים
תיבת הילוכים רציפה CVT שעובדת לא רע

 

ההפתעה הגדולה היא מכיוון נתוני המנוע וגיר (תחליטו אתם אם לטובה): המנוע הינו מנוע מתקדם יותר ומשופר, כי אנחנו כבר ב-2021, וחייבים להתקדם עם הדורות. מנוע אטמוספרי, בנפח 2,500 סמ”ק, ותיבת ההילוכים רציפה (CVT) בעלת שמונה יחסי העברה קבועים, 181 כ”ס (בהשוואה ל- 150 כ”ס בדור הקודם), ומומנט של 25 קג”מ ב-3600 סל”ד. על פניו, נתונים מפתיעים לרעה, ומה הקשר לדור חדש ומנוע אטמוספרי. אבל, יש אבל גדול, השניים יחד וכל אחד לחוד עובדים טוב. המנוע, איטום הרעשים לו זכה, כמעט ולא נשמע בנסיעה, (בכלל בידוד הרעשים טוב מאד בדור החדש, וזה כל כך חשוב ברכב מודרני). הוא כן יישמע במאמץ, בעקיפות מאומצות, ובעליות, מן הסתם. זה מתחיל ונגמר בכמה תאמצו אותו, אפשר כמובן לנסוע לאט יותר, וברוגע, ותשמעו אותו פחות.

צריכת הדלק, בהתאם ללחיצות שלכם, אבל גם בנסיעה מנהלית, נרשמו נתונים ממוצעים למדי, של בערך 10 קילומטר לליטר. לרכב מאסיבי כזה, 7 מקומות, במידות ובמשקל הזה, והמנוע הזה, נשמע כמו נתון הגיוני מאד.  

אם עסקינן בלחיצות וצריכת דלק, יש מספר מצבי נהיגה ברכב, בעיקר לשטח, כמו מצב נהיגה בכביש חלק או רטוב, מצב נהיגה ייעודי לנסיעה בשטח, מצב נהיגה סטנדרטי לכביש, ומצב נהיגה ECO לחיסכון בדלק. במבחן דרכים מלא נוכל להבין טוב יותר את יעילות מצב ה-ECO.

נסענו ביום חם מאד, והצלחנו ליהנות מהמיזוג, שלפרקים, שהורדנו את הרגל מהגז, נחלש מעט. שזה הפוך מההיגיון, אבל זה מה שהיה. כך או כך, המזגן ממזג ומצנן היטב, והיה יום נהיגה קיצי בבקעה. אז נתוני הפתיחה היו קשים. כן, אישית, הייתי מעדיפה לא לנהוג על מושב עם ריפודי עור (סינטטי), ללא אוורור… איפה האייקון האדום עם הלשון בחוץ?

 

מיצובישי אאוטלנדר 0 קילומטר
בקרת ירידה במדרון יעילה לשטח. מיצובישי אאוטלנדר

 

נתחיל מהשטח?

רוב מסלול האירוע היה בנסיעה בכביש, אבל קיבלנו טעימה קטנה מיכולות השטח של המיצובישי אאוטלנדר בדור החדש. נכון שלא מדובר ברכב שייעודו לשטח, אך יכולת העבירות שלו בגרסת ההנעה הכפולה לא רעה בכלל. לאאוטלנדר מרווח גחון של 21 ס”מ יחד עם זווית גישה של 22.2 מעלות וזווית ונטישה של 18.3 מעלות. באזור “העוג’ה” בחנו קלות את מערכת בקרת הירידה במדרון ברכב, ששולטת על דוושת הגז, והבלמים, בין היתר, וזו הצליחה להעביר את האאוטלנדר באופן מרשים מאד במדרון הסלעי, ולא כל כך פשוט, ללא פגע. אז וי גדול לאאוטלנדר בנסיעה בשבילים, ושבילים פלוס.

 

שנעבור לכביש?

 

מיצובישי אאוטלנדר החדש למכירה
אירוע נהיגה מיצובישי

 

 

הנסיעה שלי ברובה הייתה בכביש סלול דרך כביש 90, ועד לבית המלון כרמים שבעיר ירושלים. מיצובישי אאוטלנדר החדש כפי שציינתי זכה לבידוד רעשים מכל כיוון, בעיקר בבית המנוע, וגם רעשי רוח לא נשמעו יותר מדי. הנסיעה שלי לעומת הנסיעה של עמיתי, שהיה איתי ברכב, הייתה יותר מאומצת, כי אני “זכיתי” לכבישים פתוחים ומהירים, ולכן צלילי מאמץ המנוע נשמעו במשמרת שלי יותר. הכבישים הסלולים היטב עשו חסד עם מתלי האאוטלנדר החדשים, ונראה שבגדול, בכביש הבינעירוני הוא נוח ומשכך היטב, עד שמגיע חלק בכביש שפחות סלול ופחות מודרני, ושם, קפץ לאאוטלנדר החדש קצת המיצובישי… אבל ביננו, כל קרוסאובר עד 250,000 ש”ח, היה מרגיש ככה בנסיעה בכבישים כאלה.

 

כמה נקודות ראויות לציון:

  •   אהבתי מאד את התחושה היוקרתית בתא הנהג והנוסעים, קפיצת מדרגה ענקית מבחינתי.
  • מערכת המולטימדיה חמודה מאד, דוברת עברית, פשוטה לשימוש, ואולי קצת דלה בהגדרות ואפשרויות. יש מי שימצא בה בדיוק את מה שהוא או היא צריכים.
  • היה אולי רק פד טעינה אחד שהטעין את הנייד שלי, בצורה כה מהירה ומרשימה, כמו פד הטעינה האלחוטי המצויין באאוטלנדר.
  • אין תיקון אקטיבי למערכת הסטייה מהנתיב, יש התרעה ברטט, וזה בסדר, אבל לא מתקדם משהו לרכב משפחתי 7 מקומות בשנת 2021.
  • יש מרווח פנים מצוין בשורה השנייה ברכב, השורה השלישית, כמו קודמתה צפופה מעט, ומתאימה לנוסעים הקטנים מביננו.
  • למי שיכול/ה, המלצה חמה לטפס לרמות האבזור הגבוהות, כדי לזכות ב-feel הזה שאני מדברת עליו במיצובישי אאוטלנדר החדש, ובאבזור הנוחות הגבוה. רמות הבסיס קצת מרגישות מבפנים מעט מיושנות. ומהומה רבה על לא דבר. על התמחור עצמו והשיקולים מאחוריו, אין לי מה להוסיף.
  • מיצובישי משיקה רכב 7 מקומות, ועד חתיכת דגם פופולרי, בתקופה שאין בנמצא מתחרים להתחרות בו, ואלה החדשים שהושקו בחו”ל לא הולכים להגיע בקרוב. TIMING IS EVERYTHING.

 

מיצובישי אאוטלנדר החדש מחיר
מיצובישי אאוטלנדר החדש מגיע לישראל בתזמון מושלם
רונן טופלברג מיצובישי
רונן טופלברג על המצלמה

 

מיצובישי אאוטלנדר בדור החדש הוא חתיכת רכב יפה ומרשים, שמזכיר לא מעט קרוסאוברים אחרים, לעיתים דגמי לנדרובר, מאחור, קצת יונדאי טוסון… כך או כך, מדובר ברכב מסובב ראשים, ואין לי ספק שכבר בדקתם הצעות לטרייד אין.

 

מבחן דרכים מלא בקרוב.

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 – נהיגה ראשונה (סקירה וחוו”ד)”

  1. אני מאמין שהתכוונת ללוח מחוונים דיגיטלי, המינוח לוח מחוונים צבעוני לא אומר דבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 + two =