מיצובישי אטראז’ החדשה: יותר אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות – 100,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל משיקה את הדור החדש של המיצובישי אטראז’, מכונית משפחתית אמינה וכעת בטוחה יותר ומאובזרת, במחיר 100,900 ש”ח

 

מיצובישי אטראז’ החדשה: יותר אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות – 100,900 ש”ח

 

מיצובישי אטראז’ החדשה מתאפיינת בשפת העיצוב החדשה של מיצובישי המבוססת DYNAMIC SHIELD. חזית הרכב עוצבה מחדש וכוללת עיצוב מעודכן ליחידות התאורה, שבכה חדשה וחישוקי סגסוגת חדשים ומעוצבים. תא נוסעים מרווח עם שדרוג לעיצוב הפנים, הוספת תאי אחסון פנימיים, משענת יד לנהג, מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בין היתר בלימה אוטונומית, ומערכת Connected Car עם מסך 8 אינץ’.

ל- Attrage המשפחתית בדור החדש מנוע בנזין  1.2 ליטר, בהספק של 80 כ”ס ו-10.8 קג”מ ב- 4000 סל”ד, המשודך לגיר CVT. לרכב צריכת דלק משופרת: 22 20 ק”מ/ל בנסיעה משולבת. מהירות מקסימלית של 174 קמ”ש. 

אבזור בטיחות:

האטראז’ מגיעה לראשונה עם מערכות הבטיחות  ADAS (Advanced Driver-Assistance Systems) הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב (LDW), ושליטה אוטומטית באורות גבוהים  (AHB). כמו כן מערכות הבטיחות כוללות בנוסף: 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) עם בקרת משיכה (TCL), מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA) ומערכת עזר לבלימה (BAS).

 

יותר אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות. מיצובישי אטראז’
מושב נהג נוח יותר. מיצובישי אטראז’ – רכב משפחתי במחיר 100,900 ש”ח

 

אבזור:

מיצובישי אטראז’ מגיעה ברמת גימור Instyle הכוללת מראות צד חשמליות בצבע הרכב, מראות צד עם איתות, בקרת אקלים דיגיטלית, שמשות כהות מסוג Privacy Glass בדלתות האחוריות ובדלת תא המטען, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, בקרת שיוט בשליטה מגלגל ההגה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, גימור כרום ו- Piano Black, מערכת תאורת יום DRL, תאורה אחורית מסוג LED, פנס ערפל אחורי, חיישן תאורה אוטומטי, מפתח חכם KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, אימובילייזר מקורי, חישוקי סגסוגת 15 אינץ’, דיבורית Bluetooth ושליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה.

*מערכת המולטימדיה Connected Car משלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE וכוללת מסך 8 אינץ’ גדול. המערכת מאפשרת חווית נהיגה ייחודית ומתקדמת, עם מגוון אפליקציות המאפשרות שימוש קל ונוח – לנווט לכל מקום בקלות עם Waze, להאזין לתחנות רדיו מקומיות ובינלאומיות, לחנות בקלות עם אפליקציות פנגו וסלופארק וכמובן, ליהנות מהשירות של מיצובישי בכל מקום ובכל זמן עם מסכי עזרה אינטרנטיים. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד מספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, 99FM, כאן OD, גלגל”צ, אפליקציות רדיו של רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל “עושים היסטוריה”) ורדיו תל אביב, Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט. 

מערכת ה-Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB  בחודש, למשך 12 חודשים. 

 

תא מטען מרווח למשפחה

 

אפליקציית כלמוביל 

האפליקציה המתקדמת ביותר בענף הרכב, אשר מוצעת ללקוחות כלמוביל ללא עלות, מאפשרת מגוון שירותים דיגיטליים יעילים ונוחים הכוללים בין השאר איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (תאוצות, בלימות, פניות חדות, יומן נסיעות, היסטורית נסיעה, רמת מתח מצבר, התראת מהירות ועוד…). כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול אירוע תאונה, ספר רכב, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד השירות ועוד.

מידות:

האורך בדור החדש של האטראז’ צמח ב- 6 ס”מ ועומד על 4,305 מ”מ, בסיס גלגלים עומד על 2,550 מ”מ, הרוחב עומד על 1,670 מ”מ, גובה 1,505 מ”מ, נפח תא מטען 450 ליטר.

 

ליסינג פרטי מבית כלמוביל 

עם השקת ה  Attrage החדשה כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 7,500 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 1,209 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: המיצובישי אטראז’ מהווה פתרון מושלם למשפחות צעירות עם מערכות הבטיחות מתקדמות הכוללות בלימה אוטונומית כסטנדרט, החיסכון בצריכת הדלק, תא מטען ענק, המחיר הנגיש והצעת הליסינג הפרטי של כלמוביל.” 

 

מחיר:

רמת אבזור מחיר בש”ח ציון ירוק רמת בטיחות
Instyle 100,900 4 4

 

צריכת דלק (ליטר ל- 100 ק”מ):

רמת אבזור Instyle
עירוני 5.8
בינעירוני 4.5
משולב 5

*עפ”י נתוני יצרן

אחריות:

3 שנים עד 100,000 ק”מ.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × three =