מיצובישי טריטון רכב השטח בגרסת Triton Pro במהדורה מוגבלת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מיצובישי משיקה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת למיצובישי טריטון Triton Pro

 

מיצובישי טריטון רכב השטח בגרסת Triton Pro במהדורה מוגבלת

 

צילום: רונן טופלברג

 

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת לטריטון – Triton Pro. הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב-5 ס”מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית  PEDDERS ובולמים מבית  BILSTEIN, צמיגי All Terra iמבית PIRELLI, חישוקי סגסוגת שחורים בעלי מראה קשוח, גריל קדמי שחור, קשת ספורטיבית שחורה, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד high lift שחורים מבית אספיר.

חבילת השיפורים שנבחרה משדרגת באופן מהותי את יכולות השטח של הטריטון. ערכת המתלים מגביהה את גחון הרכב, משפרת את יכולת התנועה והניהוג בשטח טכני בעבירות קשה והופכת את הטריטון לא רק לכלי עבודה יעיל אלא גם למכונת שבילים, המסוגל לגהץ ביעילות, במהירות ובנוחות נתיבי שטח מהירים. ערכת המגינים משפרת את שרידות הרכב בכל סוגי השטח.

הצמיגים שנבחרו מקנים אחיזה גבוהה בכל תנאי השטח ועמידות גבוהה, בזכות מבנה קשוח המותאם לעבודת שטח. Triton Pro מאפשר לצאת אל מסלולי השטח המאתגרים ביותר היישר מאולם התצוגה, כאשר כל השינויים רשומים כחוק ברישיון הרכב. גרסת הפרו תוכל להשתלב בכל גרסאות ה-4X4 של הטריטון.

גרסת Triton Pro מקבלת עיצוב שונה ותמותג באמצעות סמל ייחודי. שילוב ההרים, המרחבים והמצפן המסמלים את היכולות של Triton Pro להגיע כמעט לכל מקום.

 

 

גרסת טריטון פרו של מיצובישי טריטון בתוספת מחיר של 19,900 ₪

 

הטרייטון החדש מגיע עם מנוע בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ”ס ו- 40.8 קג”מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה. בחלק מהדגמים מצוייד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II.

מערכת ההנעה המתקדמת מאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח. מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה נוחה לתפעול. על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ”ש.

מיצובישי טריטון אבזור בתא הנהג

 

למיצובישי טרייטון אבזור עשיר הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור, בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד. חלק מהדגמים מקבלים גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18″, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת Connected Car.

עוד מוצע בחלק מהדגמים מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL – מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.

בנוסף, הטריטון מציע מערכות הבטיחות מתקדמות בחלק מהדגמים וכוללות בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל LDW – להתרעה על סטייה מנתיב AHB – שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW – זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA– התרעה על תנועה אחורית חוצה ו-UMS – למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

 

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: “לאחר ההצלחה שחווינו עם גרסת הפרו בדגם הפאג’רו ולאחר שקיבלנו “דרישה מהשטח”, אנו שמחים לעדכן שמיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב גם עבור דגם הטריטון החדש שהושק בתחילת 2020, כל זאת על מנת לאפשר חוויית נהיגה יוצאת דופן ובנוסף ליהנות מהנחה משמעותית עבור החבילה ומחיסכון בזמן רב בהשגת האישורים הדרושים לכך באופן עצמאי”.

 

לרגל ההשקה, גרסת טריטון פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 ₪ במקום 35,000 ₪.   

*את גרסת הפרו ניתן לשלב בכל דגמי הטרייטון 4X4

מחיר הטריטון (לא כולל את גרסת הפרו)

דגם Desert 4X4: 234,900 ₪

דגם Dakar  4X4: 244,900 ₪

דגם Dakar SE 4X4: 255,900 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + 1 =