מיצובישי ספורטבק – רכב קיים מחיר חדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מיצובישי ספורטבק 2015


מיצובישי לנסר ספורטבק התחילה לצוץ אצלי באינטרנט לפני שבועיים, כך לפתע. מי את, מאיפה באת, לא שמעתי עליה ולא ידעתי על הספורטבק הזו כלום. היא עברה לי מתחת לרדאר, והקמפיין המוצלח של מיצובישי הכניס אותה למרכז תשומת הלב שלי.מה משך אותי בה? המראה החיצוני, הישבן הרחב, והקווים הנאים. וכנראה שלא רק לי היא הזיזה, כי מאז תחילת קמפיין הפרסום הגדול שעשו לה, נמכרו 140 מכוניות, ולמעשה, כרגע אזל המלאי. 

מלכת הכביש מחפשת מכונית למשפחה
גם המבחן הזה נכתב מעיניה של קונה פוטנציאלית. אני עדיין מחפשת מכונית משפחתית, שתהווה אופציה בטיחותית, מרווחת, וכיפית לנהיגה עד 85 אלף ש”ח (יד שנייה), ועם אופציה לחדשה עד 120,000 ש”ח. אז העליתי הילוך, ובשבועות האחרונים אני בוחנת בין 2-3 מכוניות בשבוע. אטרף.


מיצובישי ספורטבק 2015 קיבלה שיפור חזותי של הפנסים



אז מה חדש?
אין חדש. זו מכונית שיוצרה בשנת 2008, עברה מתיחת פנים קלה מאד השנה, בהתנהגות הכביש, מרווח פנים, ועיצוב הפנסים הקדמיים. וכעת, הושקה מחדש עם תג מחיר מחודש. 
האם באמת מעניין את ישראל ישראלי שהמכונית פה איתנו כבר 7-8 שנים? תנו לי לספר לכם… לא ולא. מבחינתו הקמפיין מספר על מכונית חדשה, אמינה ובמחיר אטרקטיבי -119,900 (אפילו פחות). האם המחיר מספיק נמוך? לדעתי, אפשר לרדת יותר.
זה לא שהרכב לא טוב, הוא פשוט בסיסי, שימושי נטו, ללא הוד וללא הדר. וגם כנראה צפוי דגם ספורטבק חדש, שיוריד את ערכו של הספורטבק הקיים. מחיר של 105,000 ש”ח היה מביא גם אותי לסוכנות.


מה יש לנו כאן – מיצובישי לנסר ספורטבק, מנוע 1.8 ליטר בנזין, 140 כוחות סוס, 17.9 קג”מ ב4200 סל”ד, תאוצה מאפס ל100 קמ”ש ב-11.9 שניות. תיבת הילוכים רציפה, ו-5 מקומות (האצ’בק).

תא מטען רחב ומרווח מרד למשפחה

בנסיעה רגועה ופחות בוחנת, מנוע ה1.8 ליטר של הספורטבק שומר על סל”ד של 2500-3500, שזה סביר וטוב, ואמור לשמור על צריכת דלק שפויה. בפועל צריכת הדלק בעיר הגיעה עד ל-8.5 קילומטר לליטר, והתאזנה עם נסיעה בינעירונית (13.5 קילומטר לליטר). כך שהממוצע הוא 11 קילומטר לליטר בנסיעה מעורבת, עירונית ובינעירונית. כשמתחילים לבדוק את הדוושות של המיצובישי ספורטבק מרגישים דוושת גז בריאה שמביאה להאצות טובות, בזכות נפח מנוע גדול יחסית, בגיבויה של התיבה הרציפה, שאולי אינה פופולרית, אך עובדת היטב ונותנת תחושת נמרצות לרכב. השילוב הזה מביא לטיפוס מהיר של הקמ”ש מעלה, אפילו מהיר מדי.

מה משך אותי בה? הקווים הנאים



על הגה, מתלים ורעשים
רעשי מנוע נשמעים בתאוצה מאפס קמ”ש והאצות ביניים, ו
רעשי כביש ורוח נשמעים ומתגברים מעל 100 קמ”ש. כמה מילים על ההגה והמתלים – ההגה מרגיש רך בעיר ו”מתייצב” בכביש בינעירוני, זה משרה תחושה יציבה ובטוחה יותר במהירות גבוהה, חשוב. המתלים גם כן, מרגישים פחות סופגים במהמורות בתוך העיר ובנסיעה בינעירונית קיימת תחושה שהמתלים בכל גלגל “מגהצים” טוב יותר את תוואי הכביש, ובגדול, לנהג וליושבי הרכב תהיה נסיעה נוחה יותר.

הספורטבק הנוכחית היא רכב מאד בסיסי ופשוט במרכיבים ואיכותם, ובכמות האבזור. מה שלבטח מאפשר את המחיר הנמוך יחסית. בסך הכל, אני מחבבת את הרכב הזה, הוא בסיסי אבל שימושי מאד, מרווח למשפחה, וההנאה מנהיגה בו לא נופלת ממשפחתית ממוצעת (יש רמות של הנאה, כן? זה לא אודי A8ׂ). ה
אבזור הקיים בתא הנהג נקי ופשוט – ישנה מערכת שמע בהתקנה מקומית הכוללת מסך מגע, כפתורי שליטה מההגה, גג שמש, בלוטוס, שקע USB, מחשב דרך נחמד מאד, תאי אחסון, משענת יד ומקום לכוסות / בקבוקי שתייה.  




עלות תועלת:
זו מכונית מובהקת לדבר עליה במונחים של עלות תועלת. היא לא חדשה, אבל היא זולה עם רמת שימושיות גבוהה, אז צריך לחפור מעט כדי להבין כמה היא אטרקטיבית עבורנו. החידושים האחרונים שעשו בה ב-2015 הם מינוריים – עיצוב הפנסים הקדמיים, שיפור מרווח פנים והתנהגות כביש. וכמובן, מחירה ירד מ-140 אלף ש”ח לכ-119,900 ש”ח, אז זה נהיה מעניין. 

מה טוב בה? מרווחת, אמינה, בטיחותית, זריזה, עיצוב חיצוני, מחיר נוח.
מה פחות טוב בה? מעט אבזור, נוחות עירונית, רעשי דרך, ערך הרכב צפוי לרדת עם הופעת הדגם החדש.


צריכת דלק: 11.5 קילומטר לליטר
דירוג זיהום: 9 מתוך 15
בטיחות: 7 כריות אוויר, 5 כוכבי ריסוק (ציון מירבי).

צבעים: לבן פנינה (רכב המבחן), שחור, אדום בורדו, כחול, אפור, כסף.


follow and like
fb-share-icon0

8 Replies to “מיצובישי ספורטבק – רכב קיים מחיר חדש”

  1. בגלל הלאנסר הישנה עם המנוע 1.5 ל נפגע מאד למיצובישי השם ואנשים כבר לא קופצים על הרכב הזה כמו בעבר,
    אפשר למצוא למכירה דגמים של מיצובישי יחסית בעלי שנתון גבוה ובמחיר נמוך. לגבי הדגם הזה ספציפי אהבתי את העיצוב
    השונה שלו ולפי הסקירה שלך מקבלים תמורה טובה למחיר.

    תודה על הסקירה ושבת שלום.
    אילן.

  2. הכיצד לא מאובזרת? יש כאן חבילת איבזור עצומה – מובילאיי, ברא ובראשונה, גג שמש חשמלי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, המחוברת למצלמה לנסיעה לאחור, ומשמשת גם כדיבורית Bluetooth ומשמיעה מוזיקה דרך Bluetooth או דרך התקן USB. מערכת השמע נשלטת מגלגל ההגה. לספורטבק חיישני גשם ותאורה להפעלה אוטומטית של פנסי הרכב והמגבים. בקרת אקלים אוטומטית. ומה עם האמינות האגדתית של המכונית הזאת? נחוץ סיקור חוזר, זו לא מכונית צעצוע, ורחוקה מלהיות "פשוטה"..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen + six =