מיצובישי ASX מתחדש במנוע תיבה ועיצוב חדשים החל מ-135,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מיצובישי משיקה את מיצובישי ASX החדש: הכולל מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, מערכת CONNECTED CAR עם מסך 8 אינץ’ + מע’ ניווט WAZE וממשק קולי I SAY – לתפעול קולי בעברית. החל מ-135,900 ₪

 

מיצובישי ASX מתחדש במנוע תיבה ועיצוב חדשים החל מ-135,900 ש”ח

 

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את הדור החדש של ה-ASX, עם בשורות חדשות במערכות המנוע, העיצוב, הטכנולוגיה וחוויית הנהיגה. ASX החדש מושק בישראל על גל ההצלחה שבה התקבל הדור הקודם בישראל עם מכירות של 6,000-כלי רכב מאז ההשקה.

מיצובישי ASX החדש שמוצע לראשונה לשוק האירופאי עם מנוע בנזין MIVEC 2.0 ליטר בהספק של 150 כ”ס ו-19.9 קג”מ ב- 4200 סל”ד שמתאים לתקינה החדשה Euro 6d בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה CVT המאפשרת העברת כוח יעילה בתוספת מערכת עצור וסע AS&G. כל אלה מייצרים נסיעה חלקה ושקטה עם שיפור של למעלה מ 10% בצריכת הדלק על פי נתוני יצרן ושיפור של 3 דרגות בציון הירוק.

ה-ASX החדש מציג מראה קשוח ואגרסיבי, בהתאם לקו העיצובי החדשני של מיצובישי. הדגם החדש מגיע עם מסך מולטימדיה CONNECTED CAR בגודל 8 אינץ’ בגרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY-ממשק זיהוי קולי עם מגוון פקודות קוליות, תאורת דרך LED מלאה מלפנים ומאחור, חישוקי 18 אינץ’ בעיצוב חדש כבר מרמת הבסיס.

 

מנוע 2 ליטר בנזין חדש עם 150 כ”ס. מיצובישי ASX

 

אבזור בטיחות:

מיצובישי ASX מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל ודו גלגליהתרעה על סטייה מנתיב (LDW), שליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB) ו-7 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית אוויר לנוסע ליד הנהג. רמת גימורPremium  מגיעה בנוסף עם רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת BSW כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה RCTA

אבזור לפי רמות גימור:

רמת גימור Intense: חישוקי סגסוגת 18 אינץ’, מסילות גג, חלונות כהים בחלק האחורי (Privacy glass), הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים, תאורת דרך LED מלאה קדימה ואחורה, חיישני גשם ותאורה אוטומטיים, בקרת שיוט הנשלטת מגלגל ההגה, מנופי העברת הילוכים הנשלטים מגלגל ההגה, דיבורית Bluetooth הנשלטת מגלגל ההגה, מראה פנימית אלקטרו כרומטית, 6 רמקולים ומערכת המולטימדיה Connected Car 8 אינצ’ . מחיר 135,900 ₪.

רמת גימור Instyle כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח (KOS), מראות צד מתקפלות חשמלית ומשולבות איתות  ועיטורים בשילוב כרום על הכנפיים הקדמיות. מחיר 138,900 ₪.

רמת גימור Premium כוללת בנוסף: רדאר לזיהוי כלי רכב בשטח מת כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה, גג שמש פנורמי כולל תאורת LED פנימית, מושבי Grand Lux עם ריפוד דמוי עור שחור בשילוב בד, חימום למושבים הקדמיים, דיפוני דלתות דמוי עור שחור. מחיר 147,900 ₪.

 

3 רמות גימור, החל מ-135,900 ש”ח. מיצובישי ASX

 

מערכת המולטימדיה  Connected Car משלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE, וכוללת מסך 8 אינץ’ גדול עם גרסת תוכנה חדשה הכוללת I SAY ממשק זיהוי קולי הכולל מגוון פקודות קוליות . המערכת מאפשרת לנוסעים ליהנות מגלישה ברשת, עם עדכוני תוכנה וקבלת יישומים.

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד מספקת בין היתר ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, 99FM, כאן OD, גלגל”צ אפליקציות רדיו של רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל “עושים היסטוריה”) ורדיו תל אביב, Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט.

 

תא נהג מיצובישי ASX החדש

 

מערכת מולטימדיה CONNECTED CAR עם ממשק זיהוי קולי I SAY

 

בנוסף דיבורית Bluetooth, ניווט הכולל מערכת WAZE וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו. מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי, פריסת מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור. מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים.

אפליקציית כלמוביל

האפליקציה המתקדמת ביותר בענף הרכב, אשר מוצעת ללקוחות כלמוביל ללא עלות, מאפשרת מגוון שירותים דיגיטליים יעילים ונוחים הכוללים בין השאר איתור  מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (תאוצות, בלימות, פניות חדות, יומן נסיעות, היסטורית נסיעה, רמת מתח מצבר, התראת מהירות ועוד..). כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול אירוע תאונה, ספר רכב, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד השירות ועוד.

 

עיצוב חדש לחזית, פנסי לד מלאים, ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות. מיצובישי


מידות:
 

אורך של 4,365 מ”מ, רוחב של 1,810 מ”מ, גובה של 1,640 מ”מ, בסיס גלגלים של 2,670 מ”מ (זהה לזה של האאוטלנדר) ומרווח גחון של 190 מ”מ . נפח תא המטען גדל ל – 393 ליטר  ומיכל דלק של 63 ליטר. בדגם אפשרות להתקנת וו גרירה המקנה כושר גרירה של 1,300 ק”ג עם בלמים ו-  740ללא בלמים.

אחריות:

3 שנים עד 100,000 ק”מ.

 

מחירים בטבלה:

דגם מחיר בש”ח ציון ירוק רמת בטיחות

 

Intense 135,900 11 6
Instyle 138,900 11 6
Premium 147,900 11 6

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 + 1 =