מכונית השנה באירופה 2021 – טויוטה יאריס הייבריד החדשה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מכונית השנה באירופה 2021 – טויוטה יאריס הייבריד החדשה

 

טויוטה יאריס נבחרה כמכונית השנה באירופה לשנת 2021 – מאז השקתה של היאריס החדשה באוגוסט 2020, נמסרו בישראל למעלה מ-2500 רכבים, מתוכם 70% בגרסה ההיברידית

 

טויוטה יאריס עושה זאת שוב ו-21 שנים לאחר זכייתו של הדור הראשון והחדשני כמכונית השנה באירופה לשנת 2000 היא קוטפת את התואר בפעם השנייה ומוכתרת כמכונית השנה באירופה לשנת 2021. היאריס זוכה בתואר מכונית השנה בין היתר בזכות הטכנולוגיה ההיברידית החדשנית שלה שזכתה לשבחים רבים על שיעור פליטות נמוך, חווית הנהיגה הנוחה והאיכותית שהיא מספקת, מחירה הנגיש, עיצובה המושך ורמת הבטיחות הגבוהה שהיא מציעה, המובילה בקטגוריה. התואר שקיבלה היאריס מצטרף לשני הישגים נוספים שלה: זכייתה בפרס SAFETYBEST 2020 ותואר המכונית הנמכרת ביותר באירופה. בנוסף כל אחד מדורות היאריס שיצאו לשוק זכה להיכנס לרשימת המועמדים הסופית לתואר מכונית השנה.

תואר מכונית השנה באירופה הוענק ליאריס ימים ספורים לאחר הכרזתה לראשונה כמכונית הנמכרת ביותר באירופה, כך שלקוחות הרכב באירופה מסכימים פה אחד עם בחירת צוות השופטים בתחרות מכונית השנה, שמנה 59 עיתונאי רכב מרחבי אירופה. שופטי התחרות שיבחו את מגוון האיכויות שמציעה היאריס מהדור הרביעי ובפרט את הטכנולוגיה ההיברידית החסכונית וביצועיה הדינמיים, ששילובם מסביר מדוע 80% מרוכשי היאריס בוחרים בגרסה ההיברידית. בנוסף, צוות השופטים ציין לשבח את הצלחתה של טויוטה להצית מחדש את הלהט במגזר ה-hot hatch באירופה עם השקתה של אחותה הנמרצת של היאריס, היאריס GR. 

מאט הריסון, סמנכ”ל בכיר בטויוטה מוטור אירופה: “זהו כבוד גדול לטויוטה. אני מודה לשופטים על שיקול הדעת וההוקרה. בנוסף, אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לציין לשבח את הלהט של צוותי הפיתוח שלנו באירופה ויפן. זוהי הטויוטה הטובה ביותר אי פעם, ובדיוק כפי שאקיו טויודה רצה, היא מעלה חיוך על פני לקוחותינו.”

עד סוף פברואר בוצעו קרוב ל-3,500 הזמנות של רכבי יאריס בישראל, מתוכם למעלה מ-2300 הם רכבים היברידיים-חשמליים.

טויוטה זכתה בפרס מכונית השנה באירופה שלוש פעמים: יאריס בשנת 2000, פריוס ב-2005 וכעת היאריס החדשה המניפה את הגביע פעם נוספת ב-2021.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × two =