מנהלים למשפחה: פולקסווגן פאסאט החדש (2.0 ליטר) מבחן דרכים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

פולקסווגן פאסאט החדש 2020, מקבל מתיחת פנים קטנה גדולה, והופך ל”חבילה” עוד יותר כדאית למשפחה, כן, מכונית מנהלים למשפחה – החל מ-183,317 ש”ח

 

מנהלים למשפחה: פולקסווגן פאסאט החדש (2.0 ליטר) מבחן דרכים

 

 

מה חדש במתיחת הפנים של 2020?

גרסאות מנוע חדשות במקום מנועי 1.4 ו- 1.8 ליטר, יש מנועי 1.5 ו2.0 ליטר

תיבת ה-DSG עברה עדכון שרק תרם לה

תוספת מערכות בטיחות מתקדמות

עיצוב חדש ליחידות התאורה

המולטימדיה קיבלה תפריטים שונים

יש משטח טעינה לנייד

3 רמות גימור במקום 2

 

פולקסווגן פאסאט החדש 2020, חבילה שלמה וטובה יותר

 

מכירים את זה כשאתם פוגשים בן אדם, מישהו/י, ותוך דקות מרגישים את הקליק ביניכם? יש לי כזה גם עם מכוניות. וככה הרגשתי הפעם עם הפולקסווגן פאסאט החדשה, מתוחת הפנים, (גרסת מנוע בכירה, 2 ליטר טורבו, 190 כ”ס, מומנט מירבי 32.6 ב-1,500 סל”ד, האצה של 7.5 שניות מאפס, תיבת DSG מעודכנת, 7 הילוכים.

רכב המבחן ברמת הגימור אלגנס, הגבוהה ביותר מתוך 3: שכוללת מלבד הכל, גם מערכת לפתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען, לוח שעונים דיגיטלי, מושבי ספורט יפים ונוחים עם אוורור/קירור, ריפודי עור פרימיום, וחישוקי 18 אינץ’.

רמת האבזור האמצעית, ביזנס פלוס – מוסיפה גם סאנרוף נפתח, ומושבי עור עם פונקציית חימום, לכל מי שקר לה באופן קבוע, כולל בעונות הסתיו ואביב. 😉

בא לי להגיד לכם, “עזבו אתכם ממבחן דרכים, 800-900 מילה של תחושות וזיבולים, זה רכב פצצה, אין לו מגרעות רציניות, שוברות שיווין. החיסרון היחיד שלו הוא שיש לו מתחרות מבית, שטובות כמעט כמותו, ומתומחרות נמוך יותר.

 

מצאתי גרפיטי ואני אנצל אותו עד תום. מבחן דרכים לפולקסווגן פאסאט

 

יצאתי מבני ברק, שם אספתי את הרכב, לכיוון בית יהושע, לקנות לאדם שלי כמה צעצועים שביקש. מסכן, כבר שלושה שבועות לא קיבל צעצוע חדש. כאילו, קיבל, אבל שטויות ממקס סטוק, זה לא נחשב.

הנסיעה בעיר הרועשת והצפופה ב”ב, נוחה ומנחמת מאד בתוך הפאסאט הגדולה והמחבקת הזו. הטלפון מחובר, ממשק המולטימדיה שודרג ונראה ממש טוב. דברים בסיסיים הצלחתי לתפעל בה מהר, בהמשך אתקל בפונקציות שדורשות היכרות מוקדמת והדרכה של איש מקצוע. המוזיקה ברקע, 8 רמקולים מצויינים, יום חמישי הגיע, סוף השבוע כאן. איזו תחושה נהדרת.

אחרי סדרת רמזורים, שלמרבה הפלא לא הצליחה להוציא אותי משלוותי (למי אכפת, כיף פה!), ביציאה לכביש 2, אפשר להתחיל לשים קצת גז ולהרגיש את מנוע ה-2,000 סמ”ק הבאמת מפנק הזה. כמה כוח יש לו, וכמה מהר הוא מגיע למהירות אסורה, ואסורה פלוס. מבט בלוח השעונים, לעבר מד המהירות, וואו, מפתיע. אני חוזרת לנסיעה מנהלית רגועה. מתחיל להיות צפוף שוב, וגם, נתניה כבר מולי ואני לא ממהרת לשום מקום.

עם כל קילומטר, התחושה שזו המכונית בשבילי, מתחזקת.

 

תא נהג פולקסווגן פאסאט. רמת אבזור אלגנס הבכירה 235,000 ש”ח

 

מושב אחורי מרווח לשלושה מושבי בטיחות

 

ברמת אבזור האמצעית ביזנס פלוס מקבלים גם סאנרוף וחימום למושבי העור

 

ככה מכונית משפחתית צריכה להרגיש, נניח לרגע את הקטגוריה שלה, משפחתית גדולה, מנהלים יוקרתית. לכל משפחה מגיע להרגיש את הנוחות הזו, את השקט, את הדינאמיות כשצריך, את הבטיחות, במכונית שהיא החבילה כולה.

למי שתקרת התקציב עוצרת הרבה לפני 200 אלף שקלים, עוד שנתיים – שלוש מהיום, זו תהיה מכונית יד 2 מצוינת, על גבול המציאה, למי שימצא/תמצא אותה בלוחות.

מושב הנהג בפאסאט תמיד היה רחב ומפנק, אבל היום בפולקסווגן פאסאט החדשה, יש לו גם חורי אוורור קטנים וחמודים, ש”הגיעו” בדיוק בזמן לאוורר את גופי, באחד הימים החמים בחודש. אני מגבירה לרמה הכי גבוהה של אוורור, ותוך דקות אני בן אדם חדש, כאילו לא הסתובבתי בחום הזה של אזור בית יהושע, עם קורקינט על הכתף ושק של משחקים ביד, לפני רגע.

מושב הבטיחות הענק של הילד נבלע במושב האחורי, וכל הצעצועים שהעמסתי, כולל הקורקינט הירוק החדש, הונחו בנחת, וללא קושי בתא המטען הבאמת ענק של הפאסאט – 586 ליטר נפח.

 

עיצוב חדש לפנסים

 

תא מטען בנפח 586 ליטר. פולקסווגן פאסאט

 

יום שישי

 

אני בכיוון דרום. הנסיעה היום כוללת יציאה מרמת השרון, עצירה בלהבים ונחיתה בערד.

עוד מילדותי, הפולקסווגן פאסאט הייתה אחד הדגמים האהובים על המגזר הבדואי בפזורה סביב ערד (בלי ציניות, בלי “בני דודים”…). אבל הטויוטה קורולה טרפה את כל הקלפים, והשתלטה על האזור. רק קורולה, חלונות שחורים, ספויילר אם ניתן, וכמעט רק בלבן.

פולקסווגן פאסאט של היום, היא לא הפאסאט של פעם, והחיבור הזה שעשיתי לפני רגע, בין הדגם למגזר שכל כך אהב אותו, כמעט לא קיים. זה רכב אחר, מהעיצוב, למאפיינים, למערכות. עולם אחר, וגם לי, כדרומית, ילידת ערד, לקח זמן להיזכר כמה אהבו אותה פה, פעם.

 

פתחי אוורור לנוסעים מאחור

 

מבחן הנוחות עבר בהצלחה

 

שעה ו-40 אחרי, מינוס פלוס, כולל עצירה בלהבים, נכנסנו לערד. אדם נרדם לא מזמן, ואותו באמפר אכזרי שמעיר אותו באופן קבוע מהשנ”צ, נספג ושוכך כלא היה. כך, גם כשחצינו את המהמורות המזוועיות בהמשך הדרך, בתוך העיר הדרומית, סיכמו מבחן נוחות ושיכוך מוצלח לפולקסווגן פאסאט החדשה, והילד הרוויח עוד כמה דקות של תנומה עד סבא וסבתא.

 

לוח שעונים חד מעוצב ולא הכי אינטואיטיבי לתפעול

 

 

לא לשכוח את הילד הישן מאחור

 

מילה על המולטימדיה החדשה, היא נראית מצוין, חדשה ומתקדמת, עם תצוגה בעברית (אבל הניווט “דובר אנגלית”). מאד אהבתי שלמעלה משמאל במסך המגע, יש חיווי קבוע של הרחוב או הכביש בו אני נוסעת. ועל לוח השעונים הדיגיטלי יש מצפן, שאפשר להגדיר בהגדרות שיופיע במרכז, מול הנהג. בגדול, מערכת המולטימדיה נוחה לתפעול, ומובנת יחסית, אבל את ההגדרות בלוח השעונים היה לי קשה קצת לפצח. התפעול שלו לא הכי אינטואיטיבי, ויכול להיות שלא הקדשתי לו מספיק זמן.

בלוח שעונים הגעתי (בטעות!), למסך שמורה על הגובה בו אני נמצאת בכל רגע בדרך, שזה יופי של מידע… אבל רציתי לחזור למידעים אחרים, ללא הצלחה. לא הצלחתי לעבור מהמסך הזה, לפחות לא בעצירות הקצרות בדרך.

במקרה אחר, שהוא פחות קשור לתפעול, ויותר הנדסת אנוש: עברו יומיים מתחילת מבחן הדרכים, ואני עדיין לוחצת על כפתור העברת השירים על גבי ההגה כשאני רוצה להגביר את הווליום. המוח לא הצליח להתרגל, והולך לו לא רע בדרך כלל.

צריכת הדלק טובה – 15.5 קילומטר לליטר בנסיעה בינעירונית.

בעיר היא “מתאזנת” ל10.5 ק”מ לליטר, בכל זאת, מנוע 2 ליטר.

סה”כ, ממוצע של 13 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת.

 

 

חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 18 אינץ’

 

פולקסווגן פאסאט מגיעה עם שתי גרסאות מנוע:

זו הנבחנת – 2 ליטר טורבו עם 190 כ”ס
וגרסת 1.5 ליטר טורבו, 150 כ”ס, מומנט של 25.5 קג”מ ב-1,500 סל”ד, נשמע לא רע בגלל. הספק מירבי ב-5,000 סל”ד, אוקיי, גם זה לא רע. הגרסה הזו שווה בדיקה, ולא רק בגלל המחיר שלה (החל מ-185,317 ₪).

אבזור בטיחות

מערכת בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת בלימה אוטונומית
מערכת ניטור מרחק מלפנים
בקרת סטייה מנתיב ותיקון סטייה אקטיבי
זיהוי כלי רכב בשטח מת (חובה)
מערכת פרו אקטיבית להגנה על הנוסעים
מערכת התראת עייפות נהג
9 כריות אוויר
ועוד

דירוג בטיחות: 6 מתוך 8 מירביים

דירוג זיהום: 9 מתוך 15 (1.5 ליטר), 14 מתוך 15 מרביים (2 ליטר) הנה, מצאתי חיסרון.

 

מחירים

פאסאט 1,500 (150 כ”ס) DSG TSI BUSINESS                   185,317 ₪

פאסאט 2,000 (190 כ”ס) DSG TSI BUSINESS PLUS           216,266 ₪

פאסאט 2,000 (190 כ”ס) DSG TSI ELEGANCE                  234,631 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “מנהלים למשפחה: פולקסווגן פאסאט החדש (2.0 ליטר) מבחן דרכים”

  1. אין ספק שזו מכונית מצויינת אבל כבר לא מוכרת הרבה. כשאני חיפשתי החלטתי ללכת על הסופארב שנתון 2017. מצאנו אותה בטרייד מוביל בסוף, עם 15K, פשוט חדשה מפרטי ששמר עליה כמו רכב יוקרה. החבילת אבזור סופר גבוהה. בקיצור אני לא רואה למה כדאי להשקיע בחדש

  2. הצחיק אותי שזה בדיוק מה שחשבתי. היתה לי פאסאט מונית לפני הרבה זמן, תמיד היתה מכונית מעולה, אבל סקודה פשוט נותנים יותר. על חדש אין מה לדבר בשוק הזה. אפשר למצוא סופארב שנותנת הרבה יותר בפחות, ואם מוצאים קמ נמוך, שנתיים שלוש על הכביש, לפאסאט אין סיכוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 3 =