מסיר שומנים לרכב ומשחה לשחזור וחידוש פלסטיק – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מסיר שומנים לרכב ומשחה לשחזור וחידוש חלקי פלסטיק – סקירה וחוות דעת על מוצרי ניקיון וטיפוח לרכב של חברת פורברז

מסיר שומנים לרכב ומשחה לחידוש ושחזור פלסטיק של פורברז – סקירה

אם אתם אינכם חולי רכב, וחולי ניקיון גם יחד, יכול מאד להיות שלא יצא לכם לשמוע את המושג “דיטיילינג”. אצל רובנו ניקיון וטיפוח הרכב מסתכם בשטיפה שבועית במקרה הטוב, במכון שטיפת מכוניות חצי-אוטומטי, בתחנת הדלק הקרובה לביתכם. מאידך, כמה רמות למעלה, תמצאו את ה”דיטיילינג”, מלשון details באנגלית. משמעותו – תשומת לב לפרטים, שחזור, שימור, ניקיון וטיפול בכל חלק וחלק, משטח ועוד משטח, ברכב שלכם, תוך ירידה לפרטים, השקעה בחומרים ייעודיים ותהליכי טיפול המשתנים מחלק לחלק.

תחום הדיטיילינג צבר תאוצה בשנים האחרונות בישראל, וכפטריות אחרי הגשם, יותר ויותר תחנות שטיפה מציעות שירותי ניקיון וטיפוח נוספים לרכב, כגון פוליש ווקס, ניקיון שטיחים ולבד ברכב, שחזור מושבי עור וחידוש חלקי פלסטיק וציפויי ננו שונים לצבע הרכב לדחיית מים ובוץ.

זמן טוב להכיר את Forberz 100% Natural | 100% Perfect, פורברז מייצרים מוצרי דיטיילינג 100% טבעיים ולא רעילים לרכב ולדו-גלגלי. על פי החברה, אין במוצריה שום סיליקונים, אמוניה, חומצות חזקות, אלכוהול או חומרים כימיים לא טבעיים אחרים. פורברז, מפותחים ומיוצרים בישראל, בערד ובחיפה. כל מוצרי החברה מפותחים לצד ייעוץ מאנשי המקצוע המובילים בתחומם, מוסכי פחחות, מועדוני רכב,  דיטיילרים וסוכנויות רכב.

שניים מיועצי החברה הינם חברי ה-IDA, איגוד הדיטיילרים העולמי, בעלי הסמכות בינלאומיות. ובין לקוחות החברה שעובדים עם החומרים של פורברז בישראל ניתן למצוא את לנדרובר, טויוטה, אופל, מאזדה, דוקאטי, שברולט, בווריאן מוטורס ואודיבה ארט, שנחשבים לדיטיילרים המובילים בישראל.

אחד היתרונות בפורברז, הוא שכל המוצרים מתאימים גם לשימוש בית, לחובבי ניקיון וטיפוח הרכב, וניתן להשיגם בכל רחבי הארץ (רשימת החנויות מתפרסמת באתר החברה).

דשבורד לפני השימוש במשחה לחידוש ושחזור חלקי פלסטיק

קיבלתי לבחון שניים ממוצרי החברה, בשניים מכלי הרכב שבבעלותי. את ה-Detail HD, תרסיס ניקיון לעור, בד ופלסטיק ואת ה-Ride Effect, משחה לשחזור חלקי פלסטיק וגומי.

איך היה?

Detail HD, מגיע בתצורת ספריי והינו תרסיס 100% טבעי, המבוסס על תמציות לימון. כמו שאר מוצרי החברה, הוא אינו מכיל אלכוהול, סיליקונים או סולבנטים ואינו רעיל, ועדיין, אינו מיועד למאכל. השתמשתי ב-Detail HD בכדי לנקות את משטחי הפלסטיק הישנים שברכב, שנראה שעברו שנים של התעללות בספריי סקאי לבן בשטיפות הרכב השונות. התזתי את הספריי על לוח השעונים והדאשבורד וניגבתי במטלית מיקרופייבר עדינה. לאחר ניקיון ראשוני, החלפתי מטלית והפעם התזתי את החומר על המטלית.

התוצאה?

בשתי הפעמים המטליות היו מלוכלכות, ונראה כי החומר “חידש” או לפחות ניקה באופן יסודי את המשטחים, כיאה למצופה ממנו. יתר על כן, במקומות בהם הצטבר אבק, במהלך השנים, כמו בחיבורים בין פתחי המזגן לבין הדאשבורד, הצלחתי בעזרת מברשת שיניים לנקות היטב ולחדש את החיבור למצב כמו חדש. החומר מיועד לדיפוני דלתות, דשבורד, שטיחים ועוד, ומומלץ על ידי החברה לטיפול בכתמים של רטבים, קפה ועוד. החומר מתפקד כמסיר שומנים ומחטא. מוצר מומלץ, בעלות 199 ₪ בחנויות המובחרות.

דשבורד אחרי השימוש במשחה לשחזור וחידוש חלקי פלסטיק

אחד הדברים שמעצבנים אותי בכלי רכב ישנים הוא חלקי הפלסטיק. הם לא נראים טוב אף פעם, ועם השנים, חלקי הפלסטיק מאבדים את המראה הזוהר והבריא שלהם. הצבע דוהה, כמו גם ברכב שלי, בדיפוני הדלתות, בדשבורד ואף בפס הפלסטיק שמאחד את שני צינורות הפליטה.

בפורברז, שמעו את התלונות שלי והמליצו לי להשתמש בפורברז “רייד אפקט”, משחת שחזור טבעית לחלקי פלסטיק וגומי, המגיעה עם פד ליישום, ממש כמו ווקס לרכב.

לאחר שניקיתי את המשטחים בחומר הראשון, שמתי מעט מהחומר על גבי הפד ומרחתי על משטחים בתא הנהג (דשבורד) ועל הטמבון האחורי. לפי ההמלצה, עבדתי בכל פעם על משטחים בגודל 20-30 ס”מ, עד לספיגת החומר.

הטמבון התעורר לחיים. רייד אפקט של פורברז. משחה לחידוש חלקי פלסטיק

התוצאה לפניכם

הייתי מופתע, וחזרתי שוב לקרוא על החומר באתר החברה. ה”רייד אפקט” על פי פורברז, חודר למשטח המטופל ומשחזר את תכונות החומר המקוריות, כגון, רכות, גמישות ומראה. לא יודע לגבי התכונות המקוריות, אבל הוא חידש לגמרי את מראה פס הפלסטיק בטמבון (למעט שריטות עמוקות), כשהאזור המטופל נשאר כמו חדש גם אחרי חודש ימים ושתי שטיפות.

הטמבון התעורר לחיים, ונראה חדש. המוצר הזה מומלץ בחום! ונמכר בעלות של 199 ₪ לחבילה שמספיקה להרבה יותר מרכב אחד או שניים. מבוסס על תמציות דבש, חומר שקוף וקל ליישום.

אחרי החוויה החיובית אני מחכה, בשמחה, לבדוק את שאר החומרים של פורברז, עד אז, תהנו מהתמונות.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × three =