מסלול ערד: 3 ליגות של מירוצים בסופשבוע מוטורי אחד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרוצי המכוניות בישראל תופסים תאוצה - ביום שישי הקרוב ה-14.6 יתקיימו 3 ליגות מירוצים אחת אחרי השנייה במסלול ערד - כל הפרטים והשעות בכתבה

ליגת פיג'ו בסופשבוע מוטורי. צילום: אור גליקמן

אליפות ישראל 208 RACING 

ממשיכה עם הסבב השני של המרוצים – בין המתחרים ישנם נהגים שכבר צברו לא מעט ניסיון במרוצים בארץ ובחו”ל כדוגמת אייל דוראון שסיים את עונת 2018 במקום השלישי. ואיילי קנוביקי בן ה-21 שהשתתף גם הוא בעונת 2018 וניצח מרוץ אחד בעונה. בעונת 2019 הוא ינסה לזכות בעוד כמה מרוצים ואולי אפילו לנסות לזכות באליפות. בנוסף לאיילי ודוראון מצטרפים כמה נהגי מרוץ חדשים לסבב, ניר מקלף, גיל אליקים, איתי כהן ואלברט גויכמן שלכולם זאת תהיה ההשתתפות הראשונה שלהם ברכבי מרוץ. אחרי חודשים של אימונים נראה אם הם מסוגלים לאיים על הוותיקים בליגה.

כל הנהגים יגיעו לאימונים ביום חמישי ובשישי בצהרים יערכו מקצה מדידת הזמנים ושני מרוצים. השנה לא רק מנצח הליגה מקבל פרס אלא גם המגיעים לפודיום בכל מרוץ – פרסים כספיים ומתנות בשווי 3,000 שקל יחולקו בכל מרוץ לשלישיה הראשונה. 

הפרסים הם בחסות גרון סנטר, סדנת PITSTOP וכמובן פיג’ו ישראל שנותנת תמיכה ענקית לכל המרוצים המתקיימים.

שעות מרוצי האליפות הם 14:15 ו-15:40.

מירוצי מכוניות בישראל. צילום: אור גליקמן

ליגת הטורינג הפתוחה
ביום שישי יישבר שיא של כמות משתתפים במרוץ מסלול כאשר צפויים מעל 11 מתחרים להגיע לזינוק למירוץ, בו זמנית. על המסלול בערד תהיו עדים למלחמות על מיקום, מגע בין כלי רכב והמון המון אקשן. שני מרוצים יתקיימו בשישי בבוקר ואנו צופים מאבקים מאוד מעניינים בין המתחרים בקטגוריות השונות.

המיצובישי איוו של חמדה תעלה למסלול מול סובארו STI ברמות שונות ובנוסף יהיו שם לא מעט רכבי 2 על 4 כמו הרכבי פיג’ו 206 של ניצן לוי וטוני בורשטיין ששניהם מגיעים עם כלי רכב מחוזקים לאחר הפסקה של חודש מהמרוץ הקודם. וכמובן איל דוראון ונחמה בוגין שלא מספיק להם התחרות באליפות ישראל והם שמים לעצמם מטרה לנצח את הרכבים החזקים יותר עם הפיג’ו 208RC הנעולים עם צמיגים סמי סליקס עם המון אחיזה.

מרוצי הטורינג יתקיימו בשעות 09:45 ו-11:50.

ליגת MDC – זמן מטרה
הליגה הזאת פתוחה לכל נהג באשר הוא ולכל רכב. הליגה מחולקת לקטגוריות שונות על פי הספקי מנוע וישנן גם קטגוריות “קאפ” CUP ייעודיות לסוגי כלי רכב זהים. ביום שישי ישתתפו מעל 60 נהגים בתשע קטגוריות שונות.

בקצה האחד יש את קטגורית נורבורגרינג – היא קטגוריה פתוחה ללא מגבלות, שם תראו רכבי ספורט משופרים וייעודיים למרוצים בטווח הספקים ענק ומאחורי ההגה גם נהגים מעולים. ערן גומר על ה-EVO ואייל דרוקמן על הפורשה כרגע נמצאים בשוויון נקודות בליגה ויהיה מעניין שניהם יגיעו מוכנים למרוץ השלישי של העונה. בקצה האחר של הליגה יש את קטגורית משמר דוד המוגבלת ל-115 כ”ס ושם נראה כלי רכב עממיים כמו  קיה פיקנטו, פיג’ו 306, סקודה פביה ופיג’ו 106 ראלי. קטגוריה מדהימה ותוססת המראה כמה קל אפשר להיכנס לספורט הזה בלי הצורך בהשקעה של מאות אלפי שקלים על רכבי ספורט יוקרתיים.

ביום שישי האימונים הראשונים יחלו משעה 7:00 בבוקר ובמהלך כל היום תוכלו לראות מרוצים שונים, את הפודיומים והמגוון הענק של כלי הרכב שמגיעים להראות ביצועים על המסלול – מי שרוצה לבוא ולצפות יוכל לעשות זאת מאזור צפייה ייעודי, עם דשא סינטטי, שהקימה עיריית ערד בנקודה שצופה לרוב המסלול. מומלץ להגיע מוכנים עם שמשיה, צידנית עם אוכל ושתייה קרה ופשוט ליהנות מאווירת מרוצים.

למי מכם שירצה לעקוב מרחוק על התוצאות יוכל לעשות זאת דרך אתר התחרות ולראות את כל הזמנים ב-LIVE.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − 13 =