מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי תציג רכב אוטונומי בכנס EcoMotion

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

כנס אקומושן 2022 הרשמה
כנס אקומושן 2022

 

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל תציג בכנס EcoMotion, ותארח משלחת של מנהלים בכירים מתאגיד רנו-ניסאן-מיצובישי שהגיעו מחו”ל לרגל הכנס

 

כנס אקומושן – רכב ותחבורה 2022

כנס תחבורת העתיד, “תחבורה חכמה”, EcoMotion, מאחדת מזה 7 שנים את כל החברות המובילות בעולם בתחום התחבורה החכמה. האירוע המרכזי הוא אירוע עולמי לחדשנות בתחבורה, בו נפגשים מנהיגים מתעשיית הרכב וה-הייטק, חברות סטארט-אפ ועוד.

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל תציג השנה רכב סמי אוטונומי, רכב הדגמה של מעבדת החדשנות של במסגרת מאגד אווטאר, בכנס EcoMotion, ותארח משלחת של מנהלים בכירים מתאגיד רנו-ניסאן-מיצובישי שהגיעו מחו”ל לרגל הכנס.

בין הבכירים שיגיעו להשתתף בכנס:

– ז’אן פרנסואה סליסי, סמנכ”ל טכנולוגיות מתקדמות ומנהל צוות המומחים של רנו. הוא יהיה אחד הדוברים בכנס EcoMotion וישתתף בפאנל: Vehicles of change – how the software defined vehicle is changing the industry

– סטפן לספרג, מנהל חדשנות פתוחה ושותפויות קבוצת רנו

– אריק פונטן, סמנכ”ל תפעול של יוזמת Software Republic – יוזמה משותפת של תאגידים מובילים (Renault, Orange, Thales, Dassault, ST Microelectronics וועד) וסטארטאפים שמטרתה ליצור פתרונות לתעשיית האוטומוטיב של העתיד

– סרג’ קמיס, סמנכ”ל הנדסה  After sales

– איוון קאפל, מנהל שירותי חיבוריות, דאטה וניו מוביליטי, קבוצת רנו

– מרטין סירהויס, מנהל במרכז המחקר של ניסאן בסיליקון ואלי

– ליאם פדרסן, סמנכ”ל מרכז המחקר והטכנולוגיה של ניסאן בסיליקון ואלי

 

  • נכון להיום, מעבדת החדשנות הובילה יותר מ- 30 פרויקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארטאפים ישראלים.
  • שיתוף הפעולה של מעבדת החדשנות רנו-ניסאן-מיצובישי עם האקוסיטסם הישראלי ממשיך להתרחב, וזוכה לתמיכת רשות החדשנות, שהאריכה את הזכיון למעבדה ב – 3 שנים נוספות.
  • בכנס יוצג לראשונה רכב הדגמה של מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי במסגרת מאגד אווטאר.

המאגד, במימון מנהלת תחבורה חכמה במשרד התחבורה, רשות החדשנות במסגרת תכנית מאגדי מגנ”ט, והחברות ההמסחריות השותפות בו, יציג מודל רכב אוטונומי אשר משלב את יכולות החברות בו ואת הפיתוחים החדשים בתחום.

במסגרת הפרויקט, הותקנו על אחד מרכבי הניסוי של מעבדת החדשנות סנסורים ומערכות מחשוב שונות שפותחו על ידי חברות המאגד. הטכנולוגיות ייבחנו על ידי המעבדה בשיתוף פעולה עם המאגד.

 

אודות מעבדת החדשנות של רנו – ניסאן – מיצובישי בישראל

 

מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל בוחנת פתרונות חדשניים לעולם האוטומוטיב, ומתמקדת בין היתר בתחומי החיישנים, אבטחת סייבר, דאטה ובינה מלאכותית (AI), רכב חשמלי. משימת המעבדה היא לאתר ולבחון טכנולוגיות ישראליות שיכולות להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב.

המעבדה משתפת פעולה עם סטארטאפים באקו-סיסטם המקומי באמצעות עבודה משותפת על אבות-טיפוס. המעבדה ממוקמת בפארק עתידים תל-אביב, ומפעילה במקום מתקן ייחודי של 1600 מ”ר המספק לסטארטאפים חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על גבי רכבים אמיתיים, כמו גם צוות מהנדסים ומומחים שיושבים בישראל באופן קבוע. נכון להיום, מעבדת החדשנות הובילה יותר מ- 30 פרויקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארטאפים ישראלים. מאז פברואר 2018 המעבדה פועלת במסגרת תוכנית המעבדות הטכנולוגיות של רשות החדשנות הישראלית.

 

כנס אקומושן 2022 בתאריך 11.5.2022

ביתן 1
רביעי: 09:00 – 18:00
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight + 19 =