מעבירים ת’סגר: טויוטה ישראל משיקה משחק מובייל בטכנולוגיית מציאות רבודה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה מציעה לכם חוויית שטח אצלכם בסלון ומשיקה משחק במובייל. “לנד קרוזר חמש יבשות” הוא משחק ה-AR (מציאות רבודה) למובייל, הראשון בענף הרכב. לרגל השקתו של המשחק יוניון מוטורס תקיים תחרות גולשים

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, יוצאת בצעד מפתיע וייחודי ומשיקה את ה”לנד קרוזר חמש יבשות”, משחק מובייל בטכנולוגיית מציאות רבודה (AR- Augmented Reality) מתקדמת ומלהיבה, באמצעותה אפקטים ואובייקטים מהמשחק המתמזגים עם העולם האמיתי.

במשחק החדש יוכל השחקן ליהנות מחוויית שטח מציאותית בה הלנד קרוזר חורש דיונות אצלו בסלון, במשרד או בכל מקום אחר שרק יבחר.

במהלך המשחק, הזמין בעברית ובאנגלית, המשתתף מתמודד עם אתגרי דרך שונים, בהם מכשולי מים, דיונות חול, בולדרים ועוד, בכל מזג אוויר שייבחר, ואוסף סמלים במרוץ נגד הזמן. למשחק מספר שלבים אשר בכל אחד מהם מוצגת מפה שונה המציעה חווית נהיגה אחרת, החל מאדמת מדבר יבשה וחולית, דרך נסיעה באדמה קפואה מכוסה קרח, וכלה בנסיעה בתנאי שטח על פני אדמת טרשים הררית. לאחר איסוף של 7 נקודות בכל מפה, ניתן יהיה להתקדם למפה הבאה.

 

לנד קרוזר חמש יבשות. משחק מובייל חדש

 

חלקו הראשון של המשחק שהושק זה עתה מגיע עם נוף מדברי ותוואי שטח מורכב טופוגרפית. בימים הקרובים יתווספו למשחק נופים ותנאי שטח נוספים, מהשלגים בקוטב ועד יערות הגשם של דרום אמריקה.

ההשראה של טויוטה לפיתוח המשחק, מקורה במציאות החדשה שנכפתה עלינו בשל נגיף הקורונה, המאופיינת בראש ובראשונה במגבלות תנועה וניידות. בטויוטה חשבו כיצד אפשר להקל ואף לשדרג את החוויה הלא נעימה, והגיעו למסקנה כי התשובה טמונה בשני מרכיבים עיקריים – טיול שטח מאתגר וטכנולוגיית מציאות רבודה. חיבור של השניים בניצוחו של רכב השטח האגדי של טויוטה – הלנד קרוזר, הוליד את משחק המובייל הראשון של ענף הרכב בישראל.

לצורך הפיכת החלום למציאות, חברה טויוטה לחברת אימרסון (Immersion), אחת מהחברות המובילות בעולם בפיתוח משחקים בטכנולוגיות AR ו-VR. החברה מפתחת יישומים, חוויות 360, סרטונים ומשחקים מתקדמים ובעלת רקורד עשיר של פרויקטים מצליחים ברחבי העולם כולו בהם “Apollo’s Moonshot AR”, אפליקציה מרתקת שפיתחה החברה עבור נאס”א ומכון סמיתסוניאן (Smithsonian Institution) לרגל חגיגות ציון 50 שנים לנחיתה על הירח.

 

 

איתן רייסל, שותף מנהל ומייסד “VGames“, קרן הון הסיכון הראשונה בישראל המתמקדת בהשקעות בענף הגיימינג, אמר היום: ״זוהי הנאה גדולה לראות את האופן בו טויוטה ממנפת את עולם המשחקים ועושה בו שימוש בכדי לייצר חוויה מיוחדת של נהיגת שטח מהסלון בבית. תעשיית המשחקים נמנית על התעשיות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר טרום ובמהלך עידן הקורונה, והשילוב שביצעה טויוטה בין ענף הרכב וענף משחקים לעולם אחד מהווה צעד חדשני, מיוחד ומרשים מאוד.״ 

להורדת המשחק מחנות האפליקציות של גוגל או אפל.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × five =