מרצדס בנץ נבחרה כמותג רכבי היוקרה המוביל בעולם בפעם השישית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרצדס ישראל
מרצדס בנץ. מותג היוקרה האירופאי המוביל

“המותגים הגלובליים הטובים ביותר 2021”: מותג היוקרה, מרצדס בנץ מוכרז שוב כמותג מכוניות הפאר היוקרתי המוביל בעולם

מרצדס בנץ קוטפת את המקום הראשון שלה כמותג האירופי היחיד בעשירייה הראשונה של “המותגים העולמיים הטובים ביותר 2021”. המותג עם הכוכב בעל שלוש הנקודות עומד על המקום השמיני בדירוג האחרון שפרסמה חברת ייעוץ המותג האמריקאי הנודע אינטרברנד-תפקיד אותו מילאה מאז 2018. ערך המותג עלה בשלושה אחוזים מאז 2020 לכ-50,866 מיליארד דולר. המשמעות היא שמרצדס בנץ שומרת על מעמדה כמותג רכבי היוקרה המוביל בעולם זו השנה השישית ברציפות, והיחידה בעשירייה הראשונה.

“המשך הדירוג שלנו בעשירייה הראשונה והערך המוגבר של המותג הן הצלחות שאנחנו בצוות מרצדס בנץ מאוד גאים בה. תוצאה זו מאמתת את הכיוון האסטרטגי שלנו שוב – כחברה, אך גם מבחינת מיצוב המותג שלנו. בכל המותגים שלנו, מרצדס בנץ עוברת מהבנה מסורתית של מותרות לפרשנות מודרנית המדגישה היבטים כמו גישה, חדשנות ואינדיבידואליות, שמבססת מודעות לעולם של אפשרויות חדשות ומעוררת התלהבות מניידות בת קיימא “. כך אומרת בטינה פצר, סגנית נשיא התקשורת והשיווק בקונצרן מרצדס בנץ AG.

מרצדס בנץ מכינה את עצמה לקראת הפיכתה לחשמלית לפני סוף העשור-בכל מקום שתנאי השוק מאפשרים זאת. המטרה היא “להוביל בחשמל” ו-“להוביל בתוכנת רכב”.

קצת רקע על חברת אינטרברנד מבצעת את מחקר “המותגים הגלובליים הטובים ביותר” מאז 1999. המדד שנחקר בקפידה מפרט את 100 המותגים היקרים ביותר בעולם, ונחשב ברוב המקרים לאמות מידה תחרותיות, ומדד חשוב המשמש מנכ”לים ברחבי העולם. מערכת הדירוג הזו מבוססת על שלושה קריטריונים עיקריים: “הביצועים הפיננסיים של מוצרי המותג או השירותים שהם מספקים”, “תפקידו של המותג בתהליך קבלת ההחלטות ברכישה”, ו”עוצמת המותג בכל הנוגע לעתיד החזרים של חברה”. מתודולוגיית ההערכה של אינטרברנד הייתה הראשונה שקבעה תקן מקובל להשוואת מותגים ומאפשרת סיווג אובייקטיבי על בסיס כספי של חברות.

 

כתבות אחרונות על דגמי מרצדס בנץ:

מרצדס E300 קבריולה (2 ל’ 258 כ”ס) – סקירה וחוות דעת

מרצדס C CLASS החדש 2021 בדור השישי מ-329,900 שקלים

מרצדס S CLASS החדשה 2020 (S500 פלטינום פלוס) – סקירה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + 4 =