מרצדס כלמוביל: 1200 רכבי מרצדס חדשים עולים לכביש בחודש ינואר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרצדס חשמלית
1200 רכבי מרצדס חדשים עולים לכביש בחודש ינואר 2022

מרצדס כלמוביל מכריזה על שיא מסירות בחודש האחרון, ינואר 2022 – כ-1200 רכבי מרצדס חדשים עולים על כבישי ישראל במהלך החודש החולף

  • 1 מתוך כל 2 רכבים שמסרה מרצדס החודש הינו EQ חשמלי מלא או פלאג אין

  • בין דגמי הקצה שימסרו החודש 8 רכבי מייבאך במהדורה מוגבלת לציון 100 שנים לספינת הדגל.

 

כלמוביל מרצדס פותחת את 2022 בתנופת שיא מסירות של כ-1200 רכבי מרצדס חדשים שיעלו החודש על כבישי ישראל. מדובר בשליש מכמות המסירות השנתית של מרצדס ב-2021 שהסתכמה בכ–3600 רכבים חדשים.

מניתוח המסירות החודש עולה כי הדגמים המובילים בסגמנטים הקומפקטיים, הם המרצדס GLA ומרצדס CLA. כמו כן עולה כי 1 מתוך 2 רכבים חדשים החודש הינו רכב EQ חשמלי מלא או פלאג אין הייבריד (רכב נטען בחשמל). נתון זה תואם את אסטרטגיית היצרן להרחבת תמהיל הדגמים לרכבים חשמליים ודגמי פלאג אין הייבריד.

עוד עולה מניתוח המסירות כי החודש ימסרו כ 10 רכבי מאייבך.

באוגוסט האחרון התפרסם כי מרצדס בנץ ו-GROB, חברה מובילה בתחום ייצור סוללות בגרמניה, התאחדו לכדי שיתוף פעולה אסטרטגי להרחבת כושר היצור של סוללות מהדור חדש. המשמעות לחדשה הזו היא הרחבת יכולת ייצור הסוללות של יצרנית רכבי היוקרה מרצדס לדגמים החשמליים העתידיים. מוקד שיתוף הפעולה הוא בפיתוח ובניה משותפת של מתקני ייצור סלולות. שיתוף הפעולה מתמקד בטכנולוגיות העתידיות של סוללות ה-EQ שייוצרו משנת 2025. המהלך הזה ממחיש ומקדם את אסטרטגיית הדגמים החשמליים שמציג הקונצרן.

גילי פריינטה, מנכ”ל מרצדס ישראל: “כלמוביל מרצדס פותחת את 2022 בתנופת מכירות יוצאת דופן הודות להיצע הדגמים החדשים בדגש על טכנולוגיית  EQ החשמלית ומעטפת שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות החברה. 2021 התאפיינה בהצלחת המותג בפנייה לקהלים חדשים צעירים המעריכים חדשנות טכנולוגית . מגמה זו צפויה להתגבר ב2022 ,ועל פי ההערכות כ-20% ממכירות מרצדס בישראל יהיו דגמי EQ חשמלי, אשר ממשיך לצמוח והינו מיקוד אסטרטגי לשנים הקרובות ,מתאפיין בגיוס לקוחות חדשים, הייטקיסטים שמעריכים חדשנות טכנולוגית בשילוב עיצוב יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר כפי שלקוחות מרצדס מכירים ומעריכים”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 4 =