מרצדס AMG GT R PRO בארץ במחיר 2.4 מיליון ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מרצדס AMG GT R PRO בארץ במחיר 2.4 מיליון ₪

כלמוביל מרצדס מציגה בישראל את הסנונית הראשונה של דגמי הספורט ה-AMG GT. הרכב הראשון של סדרת ה-AMG GT הגיע לישראל, גרסת הקצה הספורטיבית והייחודית של הסדרה ה-AMG GT R PRO, המתוכנן ליצור מוגבל 

 

רכב הספורט מציג ביצועי נהיגה הלקוחים ממסלולי המרוצים עם התוצאה החמישית בטיבה לרכבי הנעה אחורית במסלול ה- Nürburgring ובמקום ה-11 בקרב כלל הרכבים עם זמן של 7:04.6. דגם הקצה מיישם את פילוסופיית רכבי הפורמולה של מרצדס ומעניק יעילות אווירודינמית תוך שימוש נרחב בחומרי Carbon fibre להפחתת משקל ולשיפור הביצועים. 

בפן הטכני ה-AMG GT R PRO מציג מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים המפיק 585 כוחות סוס (71 קג”מ בטווח הסל”ד של 2,100-5,500). המנוע משודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמד של מרצדס ה-AMG SPEEDSHIFT 7G-DCT המספקת מעבר הילוכים מהיר, חד  ומדויק. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-3.6 שניות ובעל מגבלת מהירות מקסימלית של 318 קמ”ש.

 

מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים המפיק 585 כוחות סוס

 

פנים הרכב מעניק את תחושת מרצדס עם הנדסת אנוש גבוהה המשתלבת עם הקונסוליה המרכזית בתצורת V אשר קיבלה את השראתה מצורת מנוע ה-V8 של הרכב. לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ’ ומסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ’ מאפשרים סינרגיה עם איכות החומרים, מושבי ה- AMG Carbon-fibre bucket seatsומערכת השמע המתקדמת של Burmester.

מלבד הביצועים ותחושת היוקרה הספורטיבית של רכבי הקצה, סדרת ה-AMG GT משלבת מגוון מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומיות לשמירה על הנהג וסביבת הנהיגה כדוגמת: מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה (Active Lane (Keeping Assis, מערכת ה-Pre-Safe המזהה מראש מצבי חירום, בלמים אדפטיביים עם HOLD ו-Hill Start Assist, מערכת היגוי אחורי, ברקסים קראמיים, 8 כריות אוויר ועוד. 

 

מרצדס AMG GT R PRO נמכר במחיר – 2.4 מיליון ₪.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 4 =