מרצדס C CLASS החדש 2021 בדור השישי מ-329,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מרצדס C CLASS החדש 2021
מרצדס C CLASS החדש 2021 בדור השישי מ-329,900 שקלים

 

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש והשישי של ה-C CLASS – מכונית היוקרה המצליחה של הקונצרן, עם טכנולוגיה ואיכות גבוהה, עם שלושה מנועים, ביניהן גרסת פלאג אין הייבריד נטענת, החל מ-329,900 ש”ח

 

מרצדס C CLASS החדשה משלבת תחת הקונספט של Comfort-Zone מספר עקרונות ובהם: Luxurious עיצוב מרשים ברוח S CLASS מבפנים ומבחוץ, מרחב פנים מוגדל, מערכות נוחות; Sporty – שלדה משובחת, מנועים חזקים ומתוחכמים עם תמיכה חשמלית שמעניקה דיאלוג מושלם בין הרכב לנהג, מסך גדול הפונה מעט אל הנהג; Digital – מסך ענק בדומה ל-S CLASS, מערכת MBUX המכילה יכולות בינה מלאכותית; ו-Sustainable – כל המנועים נתמכים חשמלית והופכים את הנסיעה לשקטה, יעילה וחסכונית יותר, עם צמצום ניכר בפליטות.

מערכת ה-MBUX מייצרת סביבת נהג דיגיטלית אינטליגנטית לטובת חווית נהיגה ותפעול נוחה ומרהיבה. היא משלבת שלושה מצבי תצוגת מידע לנהג במסך המידע (דיסקרטי, ספורטיבי וקלאסי), אפשרות תצוגה מלאה על גבי המסכים של מערכת הניווט ואת הסייען הדיגיטלי Hey Mercedes לשליטה קולית נרחבת במערכות האקלים, המולטימדיה והניווט.

 

מרצדס C CLASS החדש 2021 מנוע
3 גרסאות מנוע. מרצדס C CLASS החדש 2021

 

ה-C CLASS החדשה, האחות הצעירה של ה-S CLASS, נוצרה עם דמיון רב שבא לידי ביטוי בנראות, באבזור וכמובן בטכנולוגיה. ה-C CLASS מוצעת עם מנועי 4 צילינדרים מתקדמים וחזקים, המציגים סטנדרט חדש בחיסכון וביעילות. זאת הודות לשילוב של טכנולוגית MILD Hybrid מתקדמת או מערכת היברידית נטענת מתקדמת במיוחד. היצע המנועים של ה-C CLASS החדשה כולל את גרסת C180 עם מנוע בנזין בהספק של 170 כ”ס וגרסת C300 עם מנוע בנזין בהספק של 258 כ”ס. כל המנועים מגיעים עם תיבת ההילוכים האוטומטית והמתקדמת 9G-Tronic. בהמשך צפויות להגיע גם גרסאות AMG.

מערכת ה-Plug-in Hybrid המשולבת בדגמי ה–C CLASS החדשה מאפשרת לה לתפקד ביומיום כמכונית חשמלית לכל דבר, הודות לטווח נסיעה חשמלי מרבי של כ-100 ק”מ (הגבוה ביותר מכל מתחרותיה), המתאפשר באמצעות יחידת סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 25.4 קילוואט. מערכת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע חשמלי בהספק של 129 כ”ס המסוגל להניע את המכונית עד למהירות של 140 קמ”ש. מערכת ה-Plug-In Hybrid החדשה תוצע בשילוב עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר, ובהמשך גם עם מנוע טורבו דיזל.

 

מרצדס C CLASS החדשה
שלוש רמות גימור יוקרתיות ומתקדמות טכנולוגית. מרצדס C CLASS



מרצדס C CLASS החדשה מציגה עיצוב חדש ותא נוסעים מרווח עם קווים אלגנטיים ודינאמיים. מעצבי הדגם שאבו השראה מספינת הדגל של מרצדס – ה-S CLASS – ושילבו בו אלמנטים של משטחי צד מפוסלים שיוצרים אפקט אור ייחודי וקו כתפיים מוצק. בחזית כל דגמי ה-C CLASS החדשה ניצבת פרשנות מודרנית ואלגנטית לסמל הכוכב המסורתי בשלושה סגנונות עיצוב שונים: פסים אופקיים בדגמים הרגילים, אלמנטים דקורטיביים, מסגרת כרום בדגמי Avantgarde ועיצוב יהלומים בחבילת ה-AMG Line. בכל דגמי ה– C CLASS החדשה קיימת הקפדה על תכנון אווירודינמי יעיל של המרכב, שימוש בעזרים להפחתת התנגדות והנמכת המרכב ב-0.9 מ”מ, המשפר את צריכת הדלק ומפחית את רעשי הרוח. 

ה-C CLASS תוצע בישראל בשלוש רמות גימור: Avantgarde, Premium ו- AMG Line. בכל הגרסאות גג פנורמי נפתח, תאורת אווירה, חלונות כהים, MBUX עם קישוריות ל-AndroidAuto ו-CarPlay של אפל ומושבים עם כוונון תמיכה צדי. גרסאות ה-Premium כוללות בנוסף מסך 11.9 אינץ’ מרכזי, טעינה אלחוטית, חבילת ניווט עם מציאות רבודה, מצלמת חניה 360 מעלות, תאורת אווירה מתקדמת יותר ומושבים קדמיים מחוממים. גרסת AMG Line כוללת גם עיצוב חיצוני, פנימי וגלגלים מבית AMG.

מרצדס C CLASS החדשה גדולה מקודמתה ומציעה חלל פנים סלוני מרווח מאי פעם. האורך הכולל של ה-C CLASS סדאן גדל ב-6.5 ס”מ ועומד על 475.1 ס”מ, בסיס הגלגלים הינו 284 ס”מ, והרוחב הכולל גדל ל-182 ס”מ. 

מאז נכנסה מרצדס לסגמנט בשנת 1982 נמכרו למעלה מ-10.5 מיליון רכבי C CLASS, מתוכם יותר מ-2.5 מיליון מהדור היוצא של הדגם, שהוצג בשנת 2014. מדובר בדגם הנמכר ביותר בישראל בקבוצתו, אשר נמסר לכ-9,000 לקוחות.   

גילי פריאנטה, מנכ”ל מרצדס בישראל: אנו גאים להשיק את הדור החדש של ה-C Class החדשה בעלת מאפיינים חסרי תקדים של טכנולוגיה, נוחות, בטיחות, איכות ועיצוב אייקוני.

 

מרצדס C180 החל מ-329,900 שקלים
מרצדס C300 החל מ-369,900 שקלים
מרצדס C300e פלאג אין החל מ-399,900 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × four =