מרצדס E CLASS מתיחת פנים: היברידית נטענת החל מ-509,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מרצדס E CLASS מתיחת פנים: היברידית נטענת החל מ-509,900 ש"ח
מרצדס E CLASS מתיחת פנים: היברידית נטענת החל מ-509,900 ש”ח

כלמוביל מרצדס משיקה את מרצדס E CLASS החדשה אחרי מתיחת פנים, בגרסה היברידית נטענת, טווח חשמלי של עד 57 ק”מ, החל מ-509,900 ש”ח 

 

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את ה–E CLASS החדשה, מתיחת פנים 2020 לדור ה-10 של מכונית הסאלון המפוארת. הגרסה המעודכנת של מרצדס E CLASS זוכה לעיצוב חיצוני מחודש. הגריל הקדמי עודכן בהתאם לרוח העיצובית החדשה של דגמי מרצדס. מסגרת העיצוב שלו יוצרת חזות קלילה ודינמית יותר. לכך תורם גם עיצובם החדש של הפנסים הקדמיים. אלו זוכים למבנה מעט שטוח יותר ולמבנה פנימי חדשני. לטיפול דומה זכו הפנסים האחוריים, שקיבלו תבנית צרה ואתלטית יותר. בשילוב עם עיצובי פגושים חדשים מלפנים ומאחור, נהנית מרצדס CLASS E המעודכנת מחזות ספורטיבית וטכנולוגית יותר.

 

הגה חדש ומהפכני עם יכולות חישה. מרצדס E CLASS 2020
הגה חדש ומהפכני עם יכולות חישה. מרצדס E CLASS 2020

 

תא הנוסעים

בעיצוב הפנים קוצר השבחים של מרצדס CLASS E משתלב כעת הגה חדש ומהפכני. נוסף לעיצובו החדשני, נוספה להגה יכולת חישה מתקדמת שבאה לידי ביטוי בעת נהיגה עם מערכת השמירה על הנתיב, אין צורך להניע את ההגה עם היד כדי לעדכן את המערכת שהנהג בשליטה. במקום זאת, מספיק כעת שהיד תחזיק בהגה. כך גם מגיבה המערכת מהר יותר לחוסר תגובה מצד הנהג, במקרה חירום. בנוסף, עודכנו אמצעי השליטה במערכות המולטימדיה והרכב, הממוקמים על ההגה, לתפעול על ידי מגע זאת במטרה לשפר את ההיזון והשליטה.

אווירה ושליטה: מערכת ה-MBUX העדכנית ביותר

ממשק המשתמש של הנהג ב-CLASS E המעודכנת כולל את הדור העדכני ביותר של מערכת התפעול MBUX (ר”ת Mercedes-Benz User Experience). ההפעלה הקולית החכמה מאפשרת הפעלה של מערכות ריענון ומידע, דרך צמד מסכי 12.3 אינץ’ ברזולוציה גבוהה של 1920/720 פיקסל.

מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם, כולל תנועה חוצה

ה-CLASS E נודעת בריבוי ושפע של מערכות בטיחות חדשניות, כדוגמת מערכות ה-PRE-SAFE® המזהות מצבי תאונה אפשריים ומכינות את המכונית ונוסעיה למצבי תאונה בלתי נמנעים. במכונית מותקנת בין היתר מערכת ה-Pre-Safe Sound שנועדה למנוע נזק לאוזניים בעת תאונה.

ב-CLASS E המחודשת עודכנו מערכות הבטיחות לדור האחרון שלהם. כמו כן נוספו מערכות נוספות למניעת תאונה, כמו מניעת תאונה בעת מעבר מול תנועה חוצה לתוך רחוב אנכי, והתרעות מפני יציאה מהרכב אם מכונית או רוכב דו-גלגלי מתקרבים.

 

 

מרצדס E300e היברידית נטענת בחשמל

 

מערכת הנעה היברידית-נטענת עם טווח חשמלי של עד 57 ק”מ

 

מרצדס E CLASS תוצע בישראל בגרסתc, היברידית נטענת. למכונית מנוע בנזין שמייצר 211 כ”ס ו-350 ניוטון מטר בין 1,600 ל-4,000 סל”ד. לצדו ניצב מנוע חשמל עם תפוקה של 122 כ”ס ומומנט של 440 ניוטון מטר ב-2,000 סל”ד. השילוב ביניהם מאפשר ייצור של 320 כ”ס מירביים ומומנט משולב רב עוצמה של 700 ניוטון מטר. תיבת ההילוכים השולטת במערכת היא אוטומטית פלנטרית 9G-TRONIC עם תשעה יחסי העברה, ההאצה ל-100 קמ”ש נמשכת 5.7 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ”ש. בזכות סוללה בעלת קיבולת של 13.5 קילוואט-שעה מגיע טווח הנסיעה החשמלי של מרצדס E300e עד ל-57 ק”מ (נתוני יצרן, תלוי בגרסה). מערכת ההנעה מזכה את המכונית לדרגת זיהום אוויר 2.

 

גילי פריאנטה, מנכ”ל מרצדס בישראל: “מתיחת הפנים של ה-E CLASS החדשה תעניק ללקוחותינו את חוויית המשתמש האולטימטיבית. מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של המכונית מאפשרת ליהנות מחוויית הנוחות והפינוק הטובה בעולם, בחבילה שהיא יצירת מופת בכל הקשור לביצועים, טכנולוגיה, ריגוש והנאה”.

 

מחירים:

 

דגם  רמת גימור  מחירון
E300e  Edition 509,900 ₪ 
E300e Edition AMG Line 559,900 ₪ 
E300e Premium 559,900 ₪ 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − 2 =