מרצדס S קלאס החדשה 2020 בישראל החל מ-1,090,00 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

מרצדס S CLASS החדשה 2020
מרצדס S CLASS החדשה 2020

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש בסדרת מכוניות הפאר הטובות בעולם, מרצדס S קלאס –  “המרצדס החכמה בהיסטוריה” – החל מ-1,090,000 ש”ח

 

 

במרצדס S קלאס החדשה הוטמע מערך מחשוב מקיף יותר מאי פעם, הגדול ב-50% לעומת הדגם הקודם. היכולות הטמונות במערך החדש מופיעות כמעט בכל היבט של שימוש במכונית, מניהול טכנולוגיות הבטיחות, המתלים והמנוע, דרך מערכות נוחות ושליטה מותאמת אישית ועד ליכולות תקשורת ואוטונומיה מתקדמות. דור חדש, פורץ דרך טכנולוגית, בהנדסת האנוש והתאמה אישית, בבטיחות אקטיבית ופסיבית, בנוחות ובדינמיות.

 

 

עיצוב

 

הגוף האווירודינמי-במיוחד מלוטש בתוך מרכב אלומיניום היברידי ומתוחכם, שיוצר שיפורים כמעט בכל היבט: בבטיחות, במשקל קל שמשפר את היעילות ותצרוכת הדלק, בהתנהגות משופרת ואף בבידוד מרעשים ורעידות. כל זאת מפוסל בגוף מרהיב, שמשקף את הסגנון האהוב על לקוחות מרצדס: עיצוב יפהפה שמשקף רכב יוצא דופן. עיצוב מרצדס S קלאס ממשיך את הדרך באבולוציה של אייקון מוטורי. תא הנוסעים משוך מעט לאחור, בסיס הגלגלים נדיב, מכסה המנוע ארוך ומרשים וקורות C חזקות. כל אלה יוצרים מראה של יוקרה שקטה אך מרשימה. בפנסים הקדמיים חותמת של שלוש נקודות אור, שמזהה את הרכב גם בלילה. בפנסים האחוריים הוטמעה לראשונה תאורת LED תלת ממדית ועשירה בתבניות תאורה. העיצוב הפנימי מכיל את כל הטכנולוגיה עליה דיברנו קודם, בקווים של מינימליזם יוקרתי. העיצוב מקיף את הנהג והנוסעים בחוויה רב חושית של אור, צליל, חומרים וגימור, וכולם ברמה הגבוהה ביותר שאפשר.

 

 

מרצדס S קלאס מנועים
מוצעת בגרסאות בנזין (435 כ”ס) ודיזל (286 כ”ס). מרצדס S קלאס

 

דינמיות 

 

הישג טכנולוגי של צוות הפיתוח הוא מקדם הגרר הנמוך במיוחד, 0.22Cd, אחד הנמוכים בעולם הרכב. היכולת הזו הושגה בין היתר באמצעות שילוב של מנהרת הרוח בשלבים מוקדמים מאוד של תהליך הפיתוח. בזכות העובדה שמרצדס S קלאס היא אחת המכוניות האווירודינמיות ביותר בעולם, היא מעניקה לנוסעים חוויה של שקט יוצא דופן וכן יעילות אנרגטית מרשימה. עם הגלגלים האחוריים אפשר לקבל היגוי אחורי, עד 10 מעלות לכל כיוון. היכולת הזו משפרת את הגמישות והיציבות של מרצדס S קלאס, על אף ממדיה. קוטר הסיבוב של המכונית יורד בשיעור של עד 2 מטרים. ההיגוי יוצר גם יכולת נסיעה יציבה ומדויקת יותר בנהיגה מהירה.

מתלי האוויר שבמכונית, כחלק ממערכת ה-E-Active Body Control, מנתחים את סביבת הנסיעה ומכיילים את פעולת המתלים בהתאם, 1,000 פעמים בשנייה. כך נוצרת נוחות ואיכות נסיעה יוצאות דופן, עם שילוב של שלווה מלאה והתנהגות מאוזנת ומדויקת, הניתנת לשינוי והתאמה לפי בקשת הנהג ולפי תנאי הדרך.

במטרה להפוך את התמרון עם ספינת הדגל ליותר נוח, בישראל (בחלק מהדגמים) נציע כסטנדרט מערכת היגוי לציר האחורי. מערכת היגוי זו מאפשרת לצמצם את רדיוס הסיבוב של הרכב בעד 2 מ’ (הודות להיגוי אחורי בזווית של עד 10°) ה-S-Class מציעה רדיוס סיבוב קטן משל ה-A-Class הקומפקטית

 

 

 

 

מערכות הנעה

 

מרצדס S קלאס מוצעת בגרסאות S500 4Matic ו-S350d 

גרסת ה-S500 מספקת 435 כ”ס לארבעת הגלגלים, ומומנט של 520 ניוטון-מטר בטווח שבין 1,800 ל-5,800 סל”ד. ההאצה למאה קמ”ש נמשכת 4.9 שניות בלבד והמהירות המרבית היא 250 קמ”ש. S500 מציעה תצרוכת דלק משולבת של 8.4 ליטר ל-100 ק”מ (נתוני יצרן).

גרסת ה-S350d מצוידת במנוע דיזל שמספק 286 כ”ס ומומנט של 600 ניוטון-מטר מ-1,200 סל”ד ועד ל-3,200 סל”ד. ההאצה למאה קמ”ש נמשכת 6.4 שניות והמהירות המרבית היא 250 קמ”ש. תצרוכת הדלק המשולבת (יצרן) עומדת על 6.7 ליטר ל-100 ק”מ.

 

 

בטיחות

 

הבטיחות, אשר הייתה ונותרה אחד הערכים המרכזיים של מרצדס. S קלאס החדשה, מציעה סדרה ארוכה של חידושים מצילי חיים. לראשונה במרצדס אפשר לרכוש את המכונית עם טכנולוגיית Digital Light , שנעזרת בפנסי LED עוצמתיים וב-1.3 מיליון מיקרו-מראות ברזולוציה של 1.3 מיליון פיקסלים. התאורה החכמה יכולה ליצור שוליים וירטואליים מוארים בצדי הדרך בתנאי ראות לקויה, ואפילו להאיר הולכי רגל בעת סכנה. לצד מערכות בטיחות חכמות מדור מתקדם, כמו בלימה אוטונומית והיגוי אקטיבי מתקדמים – כולל מעבר נתיב אוטונומי, מרצדס S קלאס מצוידת בסיוע אקטיבי לתמרון חירום. הרכיב הבטיחותי מסייע בעקיפת מכשולים פתאומיים, וכן במניעה אקטיבית של תאונה בעת מעבר נתיב. תאורת האווירה הפנימית המקיפה מתגייסת גם היא למניעת תאונה, והיא מתריעה בפני הנהג בעת פתיחת דלת כשרכב מנועי או אופניים מתקרבים, או בעת ניסיון מעבר לנתיב שאינו פנוי. ה-S-Class החדשה היא הראשונה מבין דגמי מרצדס-בנץ שתהיה עתידה להציע מערכות אוטונומיות רמה 3, כאשר אלו יאושרו על-ידי הרגולטורים.

כמו כן במערכת החדשה, במקרה של חוסר תגובה מהנהג, המכונית תבלום באופן מדורג ובטיחותי, תוך כדי איתות, עד לעצירה בטוחה בצד הדרך, והכל תוך כדי הידוק חגורת הנהג. בנוסף, תפעיל המכונית באופן אוטומטי את קריאת המצוקה ואת אורות החירום.

מרצדס S קלאס מציעה סדרה של מערכות בטיחות חדשניות גם להגנה בעת תאונה (בטיחות פסיבית). כריות אוויר מותקנות כעת גם ליושבים מאחור ובנוסף מותקנת כרית אוויר מרכזית מלפנים, כדי למנוע פגיעה מסוכנת בין ראשי הנהג והנוסע. כריות האוויר מכוילות לפתיחה רכה.

 

 

סביבת הנהג והרכב מותאמת לטעמו האישי ע”פ המשתמש שלו. מרצדס S CLASS

 

חוויית משתמש מותאמת אישית

 

במרצדס S קלאס החדשה מגיעה חוויית ההפעלה האינטראקטיבית MBUX (Mercedes-Benz User Experience) לגבהים חדשים. כל סביבת הנהג והרכב מותאמת לטעמו האישי ע”פ המשתמש שלו וממשק AI מתקדם, מכיוון המושב והמראות, דרך התאורה ועד לממשק מותאם אישית על המסך. בחלק מרמות הגימור ניתן לשלוט ב-MBUX בנפרד מכל אחד מארבעת המושבים המרכזיים הודות לטאבלט MBUX אשר ממוקדם בשורת המושבים השניה.

כאופציה ניתן לקבל מצלמות וחיישנים ברחבי הרכב מאפשרים הנדסת אנוש אינטואיטיבית וידידותית מאי פעם. כך, למשל, כיוון המראות יתאים את עצמו לפי כיוון המבט של הנהג, ופתיחת החלון בגג תופעל ותופסק לפי מחוות ידו. גם תכנון מיקום ופעולת הכפתורים התעדכן, והוא כולל בין היתר שינויי עיצוב בקירוב האצבע וכן כפתורים שממוקמים – לא רק במרכז ההגה, אלא על גלגל ההגה עצמו. מסך המגע המרכזי מצויד בטכנולוגיית OLED, ברזולוציה שיוצרת תמונה חדה ומרשימה. גודלו 12.8 אינץ’. לוח המחוונים, בגודל 12.3 אינץ’, מאפשר התאמה מגוונת מאוד לפי סוג המידע המבוקש וסגנון האווירה. מידע הנהיגה מוצג לא רק במסכים הללו, אלא גם בשתי מערכות הקרנה על השמשה הקדמית: הקרנת הנתונים מול הנהג (HUD) וכן יכולות של מציאות רבודה, שמדמות מסך בגודל 77 אינץ’.

 

מושבים  S CLASS
תא נוסעים מרצדס S CLASS החדשה 2020

 

נוחות

 

לא בכדי זכתה S קלאס במוניטין של מכונית הפאר הטובה בעולם. נהיגה במכונית מספקת לנהג ולנוסעיו חוויה מיוחדת של סגנון, נוחות, שלווה ובטחון ושליטה מלאה. כדי לחדד את התחושה הזו של בית וסביבה מוגנת, שה-S קלאס דואגת לנהג, הושקעה מחשבה רבה על איכות המושבים, תא הנוסעים והנסיעה עצמה.  במרצדס מאמינים שמי שיוצא מה-S קלאס יכול להיות נינוח ורענן יותר מכפי שהיה כשנכנס. כדי לספק זאת מגויס סינון ויינון האוויר, כמו גם בישום מרענן, תאורת האווירה, האיכות והבידוד, וכמובן – המושבים. כל המושבים במכונית הפאר הם יצירת של נוחות. כל מושב כולל עד 19 מנועים שונים, לכוונון מדויק, אוורור, תמיכת ירכיים ואף מסאג’. ישנן עד 10 תוכניות מסאז’ שונות, שתוכננו בין היתר להעניק חוויה ברוח מסאג’ האבנים החמות.

השליטה הנפרדת ב-MBUX מאפשרת גם ליושבים מאחור לשלוט בחוויית הנסיעה שלהם, בבידור, טלפוניה, תאורת אוויר ואפילו בשיתוף של מוזיקה עם נוסעים אחרים. גם ליושבים מאחור ישנה אופציה לקבל מערכת מסאג’ הנשלטת באמצעות מסך מגע, מסעד נשלף לרגליים, הפרדה בין המושבים, מגשים נשלפים ממשענת היד, טעינה אלחוטית ואף טאבלט שליטה נשלף. בנוסף, לראשונה בישראל ובמרצדס, טכנלוגיית OLED משולבת כסטנדרט במפרט רכב. מרחב הפנים ב-S קלאס גדל משמעותית ביחד לדור הקודם, שהיה מרווח מאוד בפני עצמו. הרכב גבוה ב-10-12 מ”מ, ארוך ב-34-54 מ”מ ורחב ב-22-55 מ”מ, זאת למרות שהרוחב עם מראות הצד דווקא הצטמצם. בסיס הגלגלים גדל ב-51-71 מ”מ, דבר שסייע לשפר את מרווח הברכיים מאחור ב-24-41 מ”מ. גם מרווח הראש גדל שם ב-8-16 מ”מ.

 

 

מולטימדיה מרצדס S CLASS החדשה 2020

 

 

מרצדס בשיתוף מותג הסאונד הגרמני Burmester® יצרו חוויית שמע מושלמת ל-S-Class החדשה. במושבים מוטמעים רכיבי מערכת הקול המתקדמת, שמאפשרים לא רק לשמוע מוזיקה מדויקת ומקיפה, אלא גם לחוש אותה. מערכות השמע של Burmester® הן מערכות High-End שמוטמעות במוצרי High-End.

 

קיימות (שמירה על איכות הסביבה) במרצדס

 

כמו תמיד במרצדס, לא רק המכונית מצמצמת למינימום את טביעת הרגל האקולוגית, אלא גם תהליכי הייצור עצמם. מפעל 56 שבו מיוצרת המכונית ליד שטוטגרט הוא נייטרלי מבחינת פליטות CO2 מהרגע הראשון. תהליכי הייצור כאן חוסכים כ-25% אחוז מהאנרגיה, יחסית למפעל דומה. בתוך המפעל הוטמעו תהליכי ייצור חדשניים, כולל אמצעי בקרה ייחודיים ושינוע בכלים אוטונומיים. מספר הרכיבים הניתנים למחזור ב-S קלאס הכפיל את עצמו בדגם החדש, והוא עומד כעת על 120. ברכב נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים שונים, כולל כאלה שפותחו בתהליכים ייחודיים, להתאים לרמה הנדרשת ברכב כמו מרצדס S קלאס. 

 

מרצדס S קלאס ממשיכה מסורת בת יותר ממאה שנה של מצוינות. כל דגם חדש של מרצדס בכלל וסדרת S קלאס בפרט, השפיע על הנדסת ותכנון הרכב של תקופתו. גם לפני לידת ה-S קלאס מרצדס התמחתה בדגמי יוקרה. זוהי הדגש על יוקרה, נוחות, בטיחות ולייפסטייל הם מסורת במרצדס. מורשת ה-S קלאס מתחילה עם דגם ה-220 שנולד לפני כשבעים שנה (1951). היא נמשכה עם השקת שם הדגם “S קלאס” ב-1972 ועד היום היא ממשיכה להשפיע על עולם הרכב כולו.

 

גילי פריאנטה, מנכ“ל מרצדס בישראל: ” אנו גאים להשיק בישראל את המכונית הטובה בעולם – מרצדס S קלאס החדשה. כיבואן הרשמי של מרצדס בישראל נשווק את הרכב בסטנדרט ובמפרט התוספות הגבוה ביותר שיש ליצרן להציע, על מנת להעניק ללקוחותינו את חווית הנסיעה האולטימטיבית״. עוד מציין פריאנטה כי ספינת הדגל החדשה של מרצדס היא הפגנת עוצמה בטכנולוגיה, בעיצוב, בבטיחות ובנוחות עילית.

 

 

מחירים

 

1,090,000 ש”ח – S350d Platinum

1,250,000 ש”ח – S500 Platinum Plus

1,350,000 ש”ח – S500 Platinum Plus AMG Line

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 2 =