מתיחת פנים למכונית המיני סקודה סיטיגו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מתיחת פנים למיני של סקודה - סקודה סיטיגו. יותר אבזור נוחות ובטיחות

מתיחת פנים לסקודה סיטיגו
עדכוני עיצוב ותוספת מערכות בטיחות. סקודה סיטיגו 2017

חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה בישראל, החלה בשיווק סקודה סיטיגו המחודשת.

דגם המיני של סקודה הושק לפני כשש שנים וכעת נוחתת בישראל הגרסה המחודשת של הסיטיגו המציגה רענון במראה החיצוני והפנימי של הרכב וחבילת אבזור משודרגת.

עדכוני עיצוב

כחלק מרענון העיצוב החיצוני, מתיחת הפנים של הסיטיגו מציעה רכב במגוון אפשרויות עיצוב, עם אפשרות לצביעת גג הרכב בצבע לבן או בשחור בדומה לצבע בתי המראות. הסיטיגו כוללת עיצוב מחודש לפגוש, עם מכסה מנוע וגריל מעודכנים ברוח שפת המותג, כשיחידות התאורה הקדמיות החדשות כוללות אורות גבוהים משופרים, באמצעות נורות נפרדות ומערכת LED Daylights המעניקה פונקציונאליות טובה יותר בתאורת היום. חידוש נוסף הוא בצבע המוכר של המותג, הירוק המטאלי שיוחלף בצבע ירוק קיווי לא מטאלי. כמו כן תוצע הסיטיגו עם חישוקי סגסוגת 14″ וחלונות אחוריים מושחרים כסטנדרט.

עיצוב פנים

המראה עודכן, נעשה שימוש בחומרים איכותיים מבעבר, עם קווים ברורים ונקיים. סקודה סיטיגו מתהדרת בלוח מחוונים חדש המציע יותר אינפורמציה לצד מערכת שמע חדשה מדגם SWING הכוללת מסך עם תצוגה צבעונית, 6 רמקולים, כניסת SD ודיבורית Bluetooth.

חיבור ה-USB בגרסה זו ממוקם על לוח המחוונים ומאפשר גישה נוחה יותר ושימוש טוב יותר במרחב. מערכת השמע החדשה משלבת בנוסף מעמד מקורי לסמארטפון עם חיבור מהיר ויכולת שימוש באפליקציה לנהיגה ירוקה ובאפליקציות ייעודיות למשתמשי IOS ואנדרואיד. הסיטיגו מציעה שפע של תאי נוחות: מתא ייעודי למטריה תחת מושב הנהג, תא אחסון למשקפיים בתא הכפפות, מקום ייעודי לסמארטפון, רשתות לאחסון שימושי בתא המטען ועוד.

מעמד מקורי לנייד. סקודה סיטיגו מתיחת פנים

מתיחת הפנים של הסקודה סיטיגו לא כוללת שינויים ביחידת ההנעה – מנוע ה-1.0 ליטר, שכמו בעבר מספק 60 כ”ס שמושגים ב-6,200 סל”ד, עם מומנט של 9.6 קג”מ, המתקבל בין 3,000- 4,300 סל”ד ומהירות מרבית של 171 קמ”ש. המנוע משודך לתיבה ידנית או לתיבה רובוטית חד מצמדית וצריכת הדלק החסכונית מציגה רק 3.9 ליטר ל- 100 ק”מ (25.6 ק”מ/ליטר) ומיכל דלק של 35 ליטר.

כמו קודמתה, מצוידת הסיטיגו במערכת הבטיחות העירונית – City Safe Drive system שבמקרה של סכנה מזהירה את הנהג, ואפילו בולמת באופן אוטומטי (במהירות עירונית של כ- 30 קמ”ש).

חיישן לייזר מזהה מכוניות הנמצאות מלפנים, בין אם הן נוסעות או חונות. המערכת מזהירה את הנהג במקרה שקיימת סכנת התנגשות במהירות של מתחת ל- 30 קמ”ש, ובמידה והנהג אינו מגיב, הסיטיגו תבלום באופן עצמאי. במקרים רבים די בכך כדי למנוע לחלוטין תאונה.

מערכת ה-ESP ברכב מותאמת ומשולבת עם מערכת City Safety Assist.

ובנוסף, מאובזרת הסיטיגו במערכת Mobileye בהתקנה מקומית יזומה המאפשרת התראה בסטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורי תנועה וזיהוי אופנועים ואופניים.

סקודה סיטיגו המחודשת מציגה מראה משודרג עם שינוי קל בממדים, מראות צד חשמליות, תאורת יום בטכנולוגיית LED, עיצוב חדש לחזית הרכב, לוח מחוונים בעיצוב חדש, מערכת שמע עם שישה רמקולים וחישוקי סגסוגת 14″.
בנוסף, מגיעה עם מערכת ה- City Safe Drive system לבלימה אוטומטית של הרכב (במהירות עירונית של עד 30 קמ”ש) למניעת התנגשות ועם מערכת Mobileye בהתקנה מקומית.

מחיר לגרסה הידנית, החל מ-60,990 ש”ח לגרסה הידנית.
מחיר הגרסה האוטומטית, החל מ-67,990 ש”ח.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × one =