מתיחת פנים: מיני קופר קאנטרימן PHEV (היברידית נטענת) ב-267,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

מתיחת פנים: מיני קופר קאנטרימן PHEV (היברידית נטענת) ב-267,000 ש"ח
מתיחת פנים: מיני קופר קאנטרימן PHEV (היברידית נטענת) ב-267,000 ש”ח

דלק מוטורס מציגה את רכב הפנאי המחודש מיני קופר קאנטרימן PHEV (היברידית נטענת), אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית מקיפה, הנעה כפולה, ויכולת חשמלית משופרת, במחיר של 267,000 ₪

 

 

הדגם הגדול ביותר והשימושי ביותר במשפחת דגמי MINI מעורר מחדש את ההנאה מנהיגה ושומר על העיצוב האופייני למותג הבריטי היוקרתי. עיצוב מעודן ומדויק, תוספות אטרקטיביות וטכנולוגיה חדשה בתחום הקישוריות מדגישים את מיצובה המיוחד של ה-MINI Countryman החדשה בשוק הפרמיום SUV. המראה המוצק, חלל הפנים המרווח והשימושי עם חמישה מושבים מלאים ומערכת הנעה כפולה (ALL4) לכל הגלגלים, הופכים אותה למכונית המתאימה לכל נסיעה המעוררת השראה בקרב מעריציה – לא רק בנסיעות היום-יומיות בעיר אלא גם בטיולים ארוכים ובנסיעות בדרך לא סלולה.

עם המיני קאנטרימן החדשה, המותג הבריטי האייקוני ממשיך לפנות לקהלים חדשים. גם בדור הראשון שלה, ה-MINI Countryman הייתה חלוצה. בתור הדגם הראשון באורך של יותר מ-4 מטרים, עם ארבע דלתות, דלת תא מטען גדולה, חמישה מושבים והנעה כפולה לכל הגלגלים, היא הניחה את היסודות להצלחה העולמית של המותג בפלח השוק של רכבי פנאי-שטח יוקרתיים.

השקת הדגם הנוכחי מציגה חידושים משמעותיים בכל הקשור לגודל החלל, לשימושיות, לפונקציונליות ולנוחות נסיעה. דגם הפלאג-אין הייבריד של ה-MINI Cooper SE Countryman ALL4 (תצרוכת דלק בנסיעה משולבת משוקללת (ליטר/100 ק”מ) 1.8 // צריכת חשמל: 152 וואט שעה / ק”מ;) משלבת יעילות והנעה היברידית בכל הגלגלים עם אפשרות ליהנות מנהיגה במצב חשמלי מלא.

 

מיני קאנטרימן החדשה – סקירת הנקודות העיקריות:

 

  • עיצוב קדמי ייחודי עם גריל עליון ותחתון בעיצוב חדש
  • פנסים ראשיים מסוג LED ופנסי ערפל מסוג LED כסטנדרט
  • פנסים אחוריים מסוג LED בעיצוב דגל בריטניה (Union Jack)
  • לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש
  • מגוון חדש של ריפודים, גימורים ומשטחים מצופי עור.
  • מערך קישוריות MINI Connected עם מאפיינים חדשים ואפל קאר-פליי כסטנדרט

 

 

פנסים אחוריים מסוג LED בעיצוב דגל בריטניה (Union Jack)פנסים אחוריים מסוג LED בעיצוב דגל בריטניה (Union Jack)

 

הודות לפרופורציות הייחודיות שלה, ניתן לזהות בקלות את המיני קאנטרימן החדשה בתור הדגם הגדול ביותר של המותג. מבנה גוף הרכב המחולק לשלושה חלקים המאפיין את המותג MINI מקבל אינטרפרטציה מיוחדת בעזרת קו הגג הייחודי לדגם זה. המבנה המאונך של המכונית ומרווח הגחון המוגדל מרמזים על חלל פנים נדיב, אופי חזק ומאפייני נהיגה מעוררי השראה – בכביש ובשטח. העיצוב החיצוני  ומסילות הגג מדגישים את הפונקציונליות של המיני קאנטרימן החדשה. 

העיצוב החדש של החלק הקדמי כולל פנסים ראשיים מסוג LED כציוד סטנדרטי בקאנטרימן החדשה: פנסים אלה מעוצבים בקפידה ומדגישים את המראה המאופיין של המותג. קווי המתאר העגולים, הייחודיים והאסימטריים של הפנסים הראשיים מקבלים דגש נוסף בזכות פס תאורה עגול המשמש כפנס תאורת יום וכפנס איתות. בישראל, ה-Mini Countryman SE החדשה כוללת בסטנדרט גם פנסי ערפל מסוג LED עם פס תאורה בחצי העיגול העליון של כל אחד מפנסי הערפל המשמש כפנס החניה.

החצאית האחורית והפגוש האחורי בעיצוב חדש תורמים למראה העדכני של ה-MINI Countryman החדשה. הפנסים האחוריים האנכיים בעלי מסגרת הכרום מעניקים למכונית דגש ייחודי וברור המקשר אותם אל המקורות של המותג הבריטי המוכר. כל פעולות התאורה מצוידות כעת בטכנולוגיית LED איכותית במיוחד כסטנדרט, בעוד הצורה הגרפית של יחידות התאורה מזכירה את דגל בריטניה. מוטיב הדגל, עם הקווים הבולטים שלו, מעניק למכונית חותמת זיהוי ייחודית – במהלך היום ובמיוחד בלילה.

מבחר צבעי הגוף פותח אפשרויות חדשות להתאמה אישית, כולל צבע כסף לבן מטאלי וצבע ירוק Sage מטאלי חדשים. בהתאם לגרסת הדגם, הגג וכיסויי מראות הצד של הקאנטרימן החדשה יכולים להיצבע בצבע שחור, לבן או בצבע המרכב.

 

לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש. מיני קופר קאנטרימן
לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני חדש. מיני קופר קאנטרימן

 

מיני קאנטרימן המחודשת משלבת מאפייני נהיגה שימושיים עם חלל פנימי ורסטילי. שלושה מושבים מלאים אחוריים. לחלופין, ניתן לקפל את המושבים האחוריים כדי להגדיל את תא המטען. על ידי קיפול המושב האחורי, ניתן להגדיל את תא המטען מ-405 ל’ עד ל-1,275 ל’.

ריפוד עור חדש למושבים בצבע כחול Chester Indigo וחום Chester Malt התווסף לאפשרויות הבחירה. הקווים הצבעוניים בחלקם התחתון של לוח המכשירים והדלתות,  הם כעת חלק אינטגרלי מגימור העור המותאם לצבעים הרלוונטיים.

 

מיני קופר קאנטרימן הנעה כפולה

 

מיני קופר SE Countryman ALL4 החדשה מצוידת במערכת הנעה כפולה לכל הגלגלים כסטנדרט. המערכת מצוידת בבקרה מדויקת המשלבת את כוח מנוע הבנזין בעל 3 הצילינדרים (1.5L עם הספק מעודכן של 125 כ”ס) העובר אל הגלגלים הקדמיים עם כוח המנוע החשמלי (עם הספק מעודכן של 95 כ”ס) העובר אל הגלגלים האחוריים. ההספק המשותף של שתי יחידות הכוח מגיע ל-220 כ”ס אשר מאיצים את ה-Countryman ב6.8 שניות זריזות מ-0 ל-100 קמ”ש.

מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים ALL4 מספקת שיפור משמעותי בכל הקשור לאחיזה, ליציבות בנהיגה ולזריזות כחלופה להנעה הקדמית המפורסמת של המותג. יחידת ההנעה של ה-MINI Cooper SE Countryman ALL4 החדשה מצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית (Steptronic) בעלת 6 הילוכים.

טכנולוגיית ה-EDrive העדכנית המותקנת בדגמי הפלאג-אין הייבריד של קבוצת BMW כוללת גם מצבר מתח גבוה ליתיום-יון בקיבולת של 10.0 קו”ט שעה, המעניק ל-MINI Cooper SE Countryman ALL4 החדשה אפשרות לנוע במצב חשמלי למרחק של 49 ק”מ (נתוני WLTP חדשים).

 

מיני קופר קאנטרימן SE רמת אבזור אחת במחיר 267,000 ש”ח

 

דגם המיני קופר SE Countryman משווק בישראל ברמת אבזור גבוהה הכוללת: חישוקי “18, ריפודי עור במבחר גוונים, מושבי Sport חשמליים ומחוממים, כניסה ללא מפתח עם פתיחת תא מטען חשמלי ללא מגע יד, חלון שמש פנוראמי, ב”א מפוצלת עם פתחים לאחור, גלגל הגה John Cooper Works ייחודי, צג מרכזי בגודל “8.8 הכולל Apple CarPlay, לוח שעונים דיגיטלי.

מערכות העזר לנהג כוללות את מערך הבטיחות Driving Assistant, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך העזר בחניה הכולל את מערכת עזר אוטומטית לחניה, חיישני נסיעה היקפיים ומצלמת נסיעה לאחור.

 

דגם חבילה נפח [סמ”ק] הספק מרבי משולב [כ”ס] מחיר כולל מע”מ אגרת רישוי
MINI COUNTYRMAN COOPER SE ALL4 CHILI 1499 220 267,000 ₪ 3366 ₪

 

 

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × three =