ניחוחות יוקרה: ימי מכירות מיוחדים בסוכנויות לקסוס בשבוע הקרוב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס למכירה בהנחה
ימי מכירות מיוחדים בסוכנויות לקסוס


לקסוס פותחת היום (יום רביעי) את חגיגת – PREMIUM DAYS מציעה דגמים נבחרים בהנחה, שנת אחריות נוספת בחינם, הטבות מימון וטרייד אין בתנאים מיוחדים

 

החל מהיום (14.7) ועד יום שישי (16.7), תקיים לקסוס ימי מכירות מיוחדים, בשם PREMIUM DAYS – במסגרת ימי המכירות, תציע לקסוס הטבות והנחות ייחודיות על מגוון דגמים פופולריים, מסלולי מימון ותנאי טרייד אין אטרקטיביים וכן הרחבת אחריות ל-4 שנים, במקום 3, ללא תוספת תשלום.  

בין ההנחות שיוענקו: דגם לקסוס RX 450h ברמת גימור Exclusive יימכר במחיר של 389,900 אלף שקל, מחיר המשקף הנחה של 10,000 שקל; רכב הפנאי הפופולארי, לקסוס NX 300h, ברמת גימור F SPORT, יימכר ב-306,000 שקל – הנחה של 8,000 שקל. דגם ה-ES 300h בהטבה של 9,000 שקל.

עוד מציעה לקסוס במסגרת ימי המכירות, תכנית הארכת אחריות לרכביה לכ-4 שנים – זאת במקום תקופת אחריות ל-3 שנים הכלולה בשגרה במסגרת קניית רכב מדגמי החברה. שנת האחריות הנוספת תוצע ללא תשלום נוסף מצד הלקוח, והיא שוות ערך לאלפי שקלים. האחריות המורחבת תעניק ללקוחות כיסוי מלא מפגוש לפגוש, ובנוסף, עם מכירת הרכב במהלך תקופת האחריות, תעבור האחריות המורחבת ללקוח הבא. לפיכך, מעבר לשקט הנפשי שמעניקה האחריות המוארכת ללקוחות, יש לה גם השפעה גדולה על מחיר הרכב ביד שניה. 

דרור גורלניק, מנכל לקסוס ישראל: ” לאורך השנים לקסוס מקפידה להעניק ללקוחותיה חוויית בעלות ייחודית שמתבססת על מסורת האירוח היפנית, שמשתלבת באופן מושלם עם מותג פרמיום. באמצעות האופציה להארכת האחריות אנו מבקשים להרחיב את מגוון שירותי האיכות שאנו מעניקים ללקוחותינו אבל גם להדגיש בכך את האיכות הגבוהה של מכוניות לקסוס, את האמינות ללא תחרות ואת העובדה שהן שומרות על ערכן לאורך זמן, ובאמצעות מהלך זה אף להעלות אותו”. 

 

בימי המכירות יפעלו אולמות התצוגה של Lexus ברחבי הארץ (הרצליה, חיפה, ירושלים ופתח-תקווה (במתכונת מיוחדת, ולפיכך יהיו פתוחים בימים ד’-ה’ מהשעה 08:00 ועד השעה 20:00 וביום ו’ עד השעה 15:00.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one + 1 =