ניסאן קשקאי החדש 2021 בישראל (מנוע 1.33 ל’) מ-159,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ניסאן קשקאי החדש 2021 מחיר
ניסאן קשקאי החדש 2021 מנוע 1.33 טורבו לייט הייבריד

קרסו מוטורס משיקה בישראל את רכב הקרוסאובר המשפחתי הפופולרי, בדור השלישי החדש, ניסאן קשקאי 2021 עם מנוע בנזין – 1.33 טורבו עם טכנולוגיית לייט הייבריד (156 כ”ס), פחות 60 קילו במשקל, מידות גדולות יותר, בשלוש רמות גימור, החל ממחיר 159,990 ש”ח

 

ב-2006 הציגה ניסאן את ניסאן קשקאי הראשון: קרוסאובר משפחתי חדשני שהעניק לנהג ולנוסעים שימושיות גבוהה, כמו ברכב משפחתי, בצורה של קרוסאובר. היו לו מנועים חסכוניים, עיצוב נאה, ואבזור מתקדם לתקופה, שהפכו את הקשקאי לקרוסאובר והמכונית היפנית הנמכרת ביותר באירופה במשך שנים, ולמובילת המהפיכה. עד היום נמכרו כ-5 מיליון יחידות. וכעת ניסאן משיקה דור חדש לחלוטין, ומתקדם.

הקשקאי החדש מעוצב ומתקדם יותר, אבל הוא קודם כל ניסאן קשקאי. עם הצללית המוכרת, אך גבוה יותר וחולק מוטיבים רבים עם ניסאן ארייה, חוד החנית הטכנולוגי של היצרן שעתיד להגיע בהמשך. למרות הצמיחה במרווח הפנימי, במרווח ובגובה, מתכנני הקשקאי הקפידו על כך שמידותיו החיצוניות לא יצמחו בצורה מהותית לטובת שימוש עירוני נוח.

 

ניסאן קשקאי החדש מפרט תיבה
תיבת הילוכים אוטומטית CVT. ניסאן קשקאי 2021
ניסאן קשקאי 2021 מפרט
ניסאן קשקאי מפרט אבזור

ניסאן קשקאי אבזור

 

הנדסת אנוש 

כנסו אל המכונית, הניחו את הסמארטפון בעמדת הטעינה ולחצו על כפתור ההנעה. אפשר להתחיל לנסוע. כל כפתור במקום בו תצפו שיהיה, הצגים מותאמים להציג את שפע המידע בצורה הברורה והבטיחותית ביותר והתפעול השוטף מעולם לא היה קל וברור יותר. בנוסף, צג עילי מתקדם מקרין לנהג את המידע הקריטי לבחירתו על השמשה הקדמית, ממש כמו בדגמי היוקרה.

בתכנון הקשקאי החדש הושם דגש רב על איכות חומרים והרכבה גבוהים ככל האפשר, המתבטאים במגע, בתחושה ובעיקר בשקט המורגש במהלך הנסיעה.

 

פלטפורמה חדשה 

קשקאי החדש משתמש בפלטפורמת Alliance CMF-C, ומציג קשיחות רבה והפחתת משקל באמצעות שימוש בחומרים מרוכבים ואלומיניום, ובתהליכי הלחמה וריתוך מתקדמים הלקוחים מעולמות הספורט והיוקרה.

 

ניסאן קשקאי החדש 2021 מנוע
ניסאן קשקאי 2021 3 רמות גימור החל מ-159,990 ש”ח

 

מנוע לייט/מיילד הייבריד

הקשקאי נפרד ממנועי הבעירה הפנימית המוכרים של הדיזל והבנזין, ומגיע רק בתצורת 1.3 ליטר בנזין Light Hybrid, עם מערכת ה- 12V ALiS (מערכת ליתיום-יון מתקדמת) עם שיפורים בצריכת הדלק ובתפוקת CO2. כאשר מתקרבים לעצירה במהירות של פחות מ 18 קמ”ש עם בלימה קלה, המנוע יכבה והאנרגיה המאוחסנת תשמש להפעלת הציוד החשמלי ברכב.

 

אבזור

קשקאי החדש מציע מערכת infotainment מתקדמת עם מגוון מרשים של שירותים מחוברים, מסך מחוונים חדש בגודל 12.3 אינץ’ מסוג TFT לניווט, בידור, תנועה או מידע עדכני על רכב. תצוגת Head-Up חדשה בגודל 10.8 אינץ’ (HUD) מקרינה על השמשה הקדמית סיוע לנהג ומידע על הכביש בתוך קו הראיה של הנהג , ומאפשרת לנהג לשמור על המיקוד בכביש ומעניקה נוחות וביטחון נוספים. מסך התצוגה בגודל 9 אינץ’ של NissanConnect ותואם ל- Android Auto ול- Apple CarPlay.

 

קשקאי 2021 בטיחות 

מצלמות 360 מעלות, התראה על תנועה חוצה מאחור, זיהוי תנועה בשטח מת וזיהוי סטייה מנתיב עם פעולת התערבות, בלימת חירום אוטונומית עם התראה לפני התנגשות, חיישני חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, התראה על עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית ו-7 כריות אוויר

 

ניסאן קשקאי החדש 2021
ניסאן קשקאי בישראל

 

אמיר בלכר, מנכ״ל ניסאן-אינפיניטי, קרסו מוטורס: “אנחנו גאים להשיק את הקשקאי החדש, דור שלישי לרכב שהתחיל את מהפכת הקרוסאובר. איכותי ומתקדם יותר מאי פעם, הקשקאי מציג רף חדש לקטגוריה ומוביל חדש שמולו ימדדו  כל היתר, בדיוק כמו שמצפים אלפי לקוחות הקשקאי הנאמנים בארץ ומיליונים בעולם.”

 

קשקאי 1.3 Light Hybrid בנזין – מחירון

179,900 ש״ח Tekna
169,900 ש״ח Acenta-Tech
159,900 ש״ח Acenta Top

 

ניסאן קשקאי 2022
ניסאן קשקאי החדש המידות צמחו, המשקל ירד

 

*ניסאן קשקאי הוא רכב ה-c cross המועדף באירופה (מקום ראשון בקטגוריה, מחקר 2021, נתוני יצרן) ו”נהנה” מנאמנות הלקוחות שלו: שניים משלושה לקוחות קשקאי שומרים אמונים לדגם ומחליפים את האחד בשני.

ניסאן נמסר שיהיה עד סוף השנה מלאי של 1200 יחידות למכירה, ובהמשך מקווים להגעת מלאים נוספים בהדרגה. ניסאן קשקאי עם מנוע e hybrid יושק באירופה בסוף הרבעון הראשון של 2022, ועדיין לא ברור מתי יגיע לישראל, בתקווה שיגיע חודש – חודשיים אחרי אירופה. גם כאן דובר על משבר השביבים האלקטרוניים, חסרונם יוצר בעיות אספקת רכבים בכל העולם.

ניסאן אקסטרייל – צפי השקה אמצע 2022

 

דירוג בטיחות ישראלי – 7 מתוך 8
דירוג זיהום אוויר – 7/8 מתוך 15

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 1 =