נסיך הגלגלים: קובייה משוגעת | דינוזאור צעצוע וכלי עבודה לילדים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

נסיך הגלגלים: קובייה משוגעת | דינוזאור צעצוע וכלי עבודה לילדים

 

הזמן הזה בחודש הגיע, הזמן לקניית צעצועים חדשים לסקירה, לבן שלי – אדם, בן ה-5. הצעצועים של לפני חודש מקופלים יפה בקופסאות בארון, וחלקם עברו לתרומה, (אין אח או אחות קטנים, בנתיים, לשמור להם את הצעצועים הקיימים, אז… מעבירים הלאה וממשיכים).

הצעצועים החדשים – 3 במספר, ועוד קורקינט ירוק אחד לילדים, שאדם התאהב בו ממבט ראשון ורוכב עליו כאילו זו לא הפעם הראשונה שלו. מפתיע ומדהים גם יחד.

 

דינוזאור צעצוע לילדים “על סוללות”. משחק לבנים או בנות

 

הצעצוע הראשון שקלטו עיני בין המדפים העמוסים היה דינוזאור בגודל בינוני, “על סוללות”, נראה קצת מאיים, ומשמיע קולות שאגה בלחיצת כפתור. הידיים והרגליים שלו זזות, ואפשר לשחק איתן ועם הלסת שלו, שגם ניתנת להזזה.

הדינוזאור (70 ש”ח) הזה של חברת BUYER, מתאים לכל ילד או ילדה שדינוזאורים זה ה”קטע” שלהם. ואתם יכולים להתרשם ממנו בסרטון המצורף לכתבה.

 

 

האמת היא, שלא היה לי מושג שדווקא המשחק הקטן שבין הצעצועים ומשחקים שהבאתי, יהיה הכוכב – הקובייה המשוגעת (39.90 ש”ח), שרק דומה לקובייה ההונגרית, אבל הן אינן זהות ולא משחקים בהן באותו אופן. קובייה שמורכבת משני חלקים של ריבועים צבעוניים מהפנטים אפשר לומר. אפשר לשחק עם כל חלק בנפרד, וגם להרכיב משני החלקים ריבוע אחד שלם וגדול.

ההתעסקות בקובייה הזו מסקרנת ומעניינת וילדים יכולים למצוא בה עניין למשך זמן רב. המשחק הראשון אליו ניגש אדם כשהגענו הביתה (מלבד הקורקינט שנשאר למטה מתחת למדרגות), היה הקובייה המשוגעת, משוגעת ומהנה, עד כדי כך שאני מצאתי את עצמי משחקת איתה, ויחד עם אדם, וקיבלנו זמן איכות משותף ומהנה.

 

קובייה משוגעת. קובייה צבעונית ומעניינת. משחק לילדים מגיל 4-5

 

ממש לא קובייה הונגרית. קובייה משוגעת לילדים

 

היבואן של הקובייה המיוחדת הוא – גמו טויס, וכתוב שהיא מתאימה לבני 8+, אך לראיה, הילד בן 5, מצא בה הרבה עניין, והצליח לתפעל אותה יפה. אני חושבת שגם לבני 4 ומעלה הקובייה הזו תתאים, כשבכל גיל הילדים יתעסקו בה באופן שונה.

את פתיחת המשחקים החדשים אני מתעדת גם בווידאו, אז ביקשתי מאדם לעבור לתיבת הכלים החדשה (99 ש”ח). כלי עבודה – משחק לילדים, ממותג BOSCH, אותם מייבא לארץ מוטי סטף טויס. אדמי בעניין של כלי עבודה כבר “שנים אחורה”, יש לו תיבת כלים שהוא מוציא בכל פעם שמשחק, או משהו בבית מתקלקל.

 

כלי עבודה לילדים (99 ש”ח)

 

נסיך הגלגלים. המלצות למתנות משחקים, וצעצועים לילדים

 

התיבה החדשה של בוש מכילה חלקים/כלים, כמו פטיש, מפתח שוודי, ברגים, “מסמרים”, הכל מפלסטיק פשוט לילדים, לא משהו יכול לסכן ילד או ילדה, בשום אופן. בעיני רוחי, אני רואה גם בנות נהנות ומשחקות עם כלי העבודה הללו, מבריגות או מבריגים את הברגים בחלקי “המדפים” שכלולים בתיבה, ובונות/בונים, דברים יצירתיים. אבל המשחק העיקרי, הוא משחק דמיוני של תיקון, ומשחק משותף עם עוד חבר/ה בכלל יכול להיות נחמד.

מתנה נפלאה לכל פעוט/ה ילד/ה.

 

את כל המשחקים ניתן למצוא ברשתות הצעצועים הגדולות:

הפיראט האדום
עידן 2000
כפר השעשועים ועוד.

 

נסיך הגלגלים: מכונית על שלט HST ומשחק הרכבה של MAISTO

 

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “נסיך הגלגלים: קובייה משוגעת | דינוזאור צעצוע וכלי עבודה לילדים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − 9 =