סגמנט ה-A פורח: טויוטה אייגו X קרוסאובר עירוני מ-93,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
טויוטה אייגו X מחיר
טויוטה אייגו X

 

יוניון מוטורס פותחת את האפשרות להזמנה מוקדמת של הטויוטה אייגו X, קרוסאובר מיני אורבני עם מנוע ליטר, צריכת דלק נמוכה ורמת בטיחות גבוהה, החל מ-93,990 ₪ 

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, פותחת היום (ד) לקהל הרחב אפשרות להזמנות מוקדמות של האייגו X, קרוסאובר חדשני, ייחודי בסגמנט המיני, עם עיצוב בולט.

המראה המוגבה והמיוחד של הטויוטה אייגו X, לצד המידות החדשות, והאבזור, הופכים אותו לרכב אורבני מתאים לקהל הלקוחות הישראלי המודרני, ובפרט צעירים וצעירות המחפשים רכב אופנתי ייחודי ובולט ליום יום. טויוטה אייגו X הוא רכב מודרני מסגמנט A, קומפקטי ויציב עם יכולות תמרון גבוהות לעיר וגם לנסיעות בסופי שבוע. רכב ראשון לצעירים, חדש ומעוצב, המתאים בדיוק לצרכיהם.

האייגו X שתוכנן ועוצב באורייטנציה אורבנית מודרנית מותאם לנהיגה וחניה נוחה ולתימרון ברחובות העיר הצפופים והצרים, עם רדיוס סיבוב של 4.7 מטר, מהקטנים וההדוקים ביותר שמציעים רכבי הסגמנט.

לאייגו X החדש תנוחת ישיבה גבוהה ומרווחת, שמשות גדולות, וכושר תמרון טוב בסמטאות ובחניות. האייגו X המוגבה מאפשר שדה ראייה רחב ונראות טובה, ובעל מרווח גחון משופר. הוא מבוסס על פלטפורמת ה-GA-B המוכרת של ארכיטקטורת ה-TNGA של טויוטה, שהוצעה לראשונה ביאריס החדשה ושולבה גם ביאריס קרוס, הוא מצויד במנוע בנפח ליטר בעל שלושה צילינדרים ו-72 כ”ס, ומחזיק בנתון פליטה של 113 ג’ CO2 לק”מ, הודות לתיבה ההילוכים הרציפה שלו מסוג CVT-S.

על פי הצהרת היצרן, נתון תצרוכת הדלק שלו היא 5.0 ליטר ל-100 ק”מ.

 

טויוטה אייגו X מפרט
חישוקי 17 אינץ’. טויוטה אייגו X

 

מרווח הרכב מהקרקע הוגבה ב-11 מ”מ לתחושת נוכחות ונראות של הנהג או הנהגת, ותנוחת הנהיגה הוגבהה גם היא ב-5 ס”מ (בהשוואה לדור הקודם של האייגו) ובכך מאפשרת שדה ראייה רחב מאוד וקשר עין מעולה עם שאר משתמשי הכביש. גלגלי וצמיגי הרכב הגדולים, ביחד עם פלטפורמת ה-TNGA המוכחת, וזוויות גלגול נמוכות יותר.

מידות האייגו X – אורך של 370 ס”מ, האייגו X גדול ב-23.5 ס”מ מגרסתו הקודמת, על אף שבסיס גלגליו הוארך ב-9 ס”מ בלבד. הוא הורחב ב-12.5 ס”מ ל- 174 ס”מ בגרסה החדשה, דבר המתבטא במרווח משמעותי יותר של 20 ס”מ בין המושבים, והוגבה בחמישה ס”מ. תא המטען של האייגו הוגדל ב- 60 ליטר ומגיע כעת בגודל של 231 ליטר.

לדגם חישוקי סגסוגת קלה בגודל “17 למראה ספורטיבי יותר. הגריל הגדול ופנסי הערפל, מבוססים על מוטיב משושה.

 

טויוטה אייגו X סקירה
טויוטה אייגו X תא נהג

 

מערכת מולטימדיה

בטויוטה אייגו X מערכת מולטימדיה מקורית של טויוטה הכוללת מסך מגע בגודל “8, דיבורית Bluetooth וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. מצלמה האחורית עם רזולוציה גבוהה, בלוח המחוונים שלו צג נתונים צבעוני בגודל “4.2, ותאורת היום הקדמית מסוג LED.

 

בטיחות

האייגו X מצויד במגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 המתקדמת, והוא היחיד בסגמנט הכולל גם מערכות מסוג בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת למניעת שכחת ילדים.

Toyota Safety Sense המותקנת כסטנדרט באייגו X כוללת גם מערכת קדם התנגשות (בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו גלגלי ביום, מערכת סיוע לפניה בצמתים ומערכת עזר בהיגוי בשעת חירום ESA), מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אור גבוה אוטומטי ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

 

פתיחת הזמנות מוקדמות, רמות גימור ומחירים

האייגו X יגיע לישראל בשתי רמות גימור שונות, וניתן להזמנה מוקדמת באתר החל מהיום

 

טויוטה אייגו X במסלולי מימון בעלות חודשית נגישה:

 

PURE – החל מ-349 ₪ במסלול מימון או 93,990 ₪ בעסקה רגילה

PULSE – החל מ-399 ₪ במסלול מימון או 98,990 ₪ בעסקה רגילה

 

מוצע במגוון צבעים, (עם שמות של תבלינים!) מסוג צ’ילי, ג’ינג’ר, הל וג’וניפר.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one + eleven =