סובארו פורסטר החדש 2022 (מתיחת פנים) החל מ-169,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סמלת יבואנית רכבי ה4X4 הגדולה בישראל משיקה את סובארו פורסטר החדש ה-SUV הפופולרי של מותג סובארו חוזר עם מתיחת פנים הכוללת מערכות  חדישות ומתקדמות לשיפור יכולות הנסיעה בשטח וסביבת נהג חדשנית

 

קבוצת סמלת, יבואנית סובארו משיקה גרסה מחודשת לסובארו פורסטר, רכב ה-4X4 הפופולרי ביותר של סובארו בישראל. הסובארו פורסטר החדש זוכה לעיצוב עדכני לחזית הרכב, הכולל פנסים מחודדים, גריל חדש וחותמת לד חדשה.

מה התחדש בבטיחות?

הגרסה החדשה מצוידת בדור החדש של מערכת הבטיחות האקטיבית והייחודית של סובארו- EYESIGHT התראת ״שטח מת״ ותנועה חוצה לאחור, הכוללת בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, שמירה על מרכז נתיב והיגוי חירום אוטונומי. הדור החדש של המערכת- גרסה 4, מציג מספר שיפורים ועדכונים כאשר העיקרי שבהם  בא לידי ביטוי בהרחבת זוויות המצלמה פי 2. נוסף על כך המערכת החדשה מאופיינת בשיפור צפיית סכנות/הולכי רגל המתפרצים לכביש, מסייעת בשיפור יכולת הזחילה בפקק יחד עם זיהוי מוקדם של כבישים מתעקלים לנסיעה חלקה ובטוחה יותר. המערכת צפויה להיכנס גם לדגמי סובארו העתידיים.

 

סובארו פורסטר 2022
סובארו פורסטר המחודש – מתיחת פנים 2022
סובארו פורסטר יד 2
תא נהג עדכני ותוספת מערכות נוחות ובטיחות. סובארו פורסטר

 

בנוסף, לסובארו פורסטר החדש עדכוני יכולות שטח מתקדמים ביניהם: מערכת בקרה אקטיבית בעת ירידה במדרון וכן מצב X MODE שמחזיר את מערכת הבקרה לפעילות כאשר המהירות יורדת מתחת ל-35 קמ”ש.

סובארו פורסטר החדשה מצוידת בתא נוסעים עדכני ומאובזרת ברמה הגבוהה ביותר עם מצלמת נסיעה לאחור, תאורת לד פנימית, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, שישה רמקולים ומערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת: מסך 8″ ותמיכה ב-APPLE CARPLAY.

יחידת ההנעה של הפורסטר נותרה זהה ברכב גם אחרי מתיחת הפנים, הכוללת מנוע אטמוספרי בנפח 2.5 ליטר עם הספק של 182 כוחות סוס ו- 24.3 קג”מ, תיבת הילוכים רציפה CVT בעלת 7 מהיריות, כביכול. (תיבה רציפה, היא בעלת אינספור הילוכים), ומערכת ההנעה הכפולה AWD של סובארו, המקבלת בדורה החדש. יש בורר מצבים בשם X-mode. מערכת חלוקת מומנט אקטיבית שתשאיר אתכם בתנועה גם כשנדמה לכם שאתם עומדים להיתקע.

 

סובארו FORESTER החדשה מגיע בארבע רמות גימור: Z ,X ,XS ו-SPORT.
דגם ה-Z יחל במחיר של 169,900 ש”ח.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + 11 =