סוזוקי איגניס הג’יפון החדש של סוזוקי בישראל החל מ-73,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סוזוקי איגניס, מיני קרוסאובר ייחודי ומעוצב מושק בישראל עם שתי תיבות לבחירה, מנוע קטן וחסכוני, ולוק כובש

סוזוקי מבית מכשירי תנועה משיקה בישראל את סוזוקי איגניס החדשה. האיגניס, מיני-קרוסאובר המתאפיין בעיצוב אייקוני פורץ דרך, זכה מאז השקתו באירופה במספר פרסי עיצוב ביפן, גרמניה ובתערוכת הרכב הבינ”ל בניו יורק בחודש שעבר.

בנוסף, האיגניס מתאפיין בשימושיות רבה המתבטאת בתנוחת ישיבה גבוהה לנהג ולנוסעים, מרחב פנים גדול לישיבה נוחה הן לראשי הנוסעים והן לרגליים ולברכיים ומרחב גחון של 18 ס”מ המוכר מג’יפונים מקטגוריות גדולות יותר.

האיגניס ישווק בישראל עם מפרט עשיר ברמת גימור GLX (ידני 5 הילוכים, ואוטומט) שכולל בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, צבע מרכב דו גווני, חישוקי סגסוגת מושחרים בגודל 16 אינץ, מוטות אורך על הגג למתן מראה ג’יפוני, תאורה ראשית יוקרתית וחסכונית מסוג LED, חיישני תאורה אוטומטית, שליטה מלאה מגלגל ההגה על פונקציות רבות, דיבורית בלוטות’ מקורית ובקרת שיוט.

מראה ייחודי. סוזזוקי איגניס 2017

האיגניס יורש את האלמנטים העיצובים שלו מהדור הראשון של ה-Cervo , דגם הייצוא הראשון של סוזוקי ומהדור הראשון של ה-Vitara , שני דגמים פורצי דרך שהיו לאייקון. כמו כן, מתבסס העיצוב גם על הדור האחרון של ה-Swift. הוא כולל קווים ישרים וקימורים המדגישים את האישיות והמראה הייחודיים שלו, ומשאירים רושם ראשוני חזק.

האיגניס החדש מציע מגוון עשיר של 14 צבעים, כולל 3 צבעי גוף חדשים ואפשרות לצבע דו גווני. 2 צבעי הדגשה לחלל הפנים התואמים לצבע הגוף, כתום או טיטניום, מאפשרים ללקוחות להתאים את האיגניס החדש לטעמם האישי בצורה הטובה ביותר.

תא המטען גדול לקטגוריה והוא בנפח של 267 ליטר. לאיגניס גם מושב אחורי הניתן להזזה, ובשילוב עם היכולת לקפל את משענות הגב האחוריות הוא מאפשר הובלת מגוון רחב של מטענים (1,101 ליטר).

האיגניס ירש אלמנטים עיצוביים מדגמי סוזוקי מובילים בעבר ובהווה

בטיחות

האיגניס מאמץ את רעיון ה-TECT‏ (Total Effective Control Technology) של סוזוקי, המספק רמת בטיחות גבוהה במקרה של התנגשות. חלק מהמאפיינים כוללים מבנה בעל אזורי קריסה הסופג את אנרגיית ההתנגשות במקרה של תאונה, מסגרת המפזרת ביעילות את אנרגיית התאונה ותא נוסעים קשיח.
מאפייני בטיחות נוספים כוללים את מערכת ESP®‎ (בקרת יציבות אלקטרונית) המסייעת בשמירה על יציבות הרכב במהלך הנהיגה, וכריות אוויר קדמיות, צדדיות ווילון, המגנות על הנוסעים במקרה של התנגשות קדמית או צדית.
כל דגמי האיגניס יצוידו במערכת מוביילאי הכוללת:
• סטייה מנתיב
• ניטור מרחק מלפניםסכנת התנגשות בהולכי רגל או רוכבי אופניים זיהוי תמרורים

רמת הבטיחות של דגמי איגניס בישראל: 6.

מחירים

לסוזוקי איגניס מנוע בנזין 1.2 (DUALJET K12C), ומוצע בשתי תיבות הילוכים – תיבה ידנית בעלת 5 הילוכים.

סוזוקי איגניס GLX ידני 73,990 ₪
סוזוקי איגניס GLX אוטומטי 84,990 ₪

בימי ההשקה תינתן מערכת מולטימדיה מתקדמת 7 אינץ’ הכוללת מצלמת רברס, WAZE ואפליקציות מתקדמות של סוזוקי כגון ספר רכב דיגטלי, רדיו אינטרנטי, רשימה של מרכזי שירות והכוונה אליהם וכו’.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “סוזוקי איגניס הג’יפון החדש של סוזוקי בישראל החל מ-73,990 ש”ח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 9 =