סוזוקי איגניס היברידית החל מ-84,990 ₪ (ידני) ו-94,990 ₪ (אוטומטי)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סוזוקי איגניס היברידית החל מ-84,990 ₪ (ידני) ו-94,990 ₪ (אוטומטי)
סוזוקי איגניס היברידית החל מ-84,990 ₪ (ידני) ו-94,990 ₪ (אוטומטי)

חברת “מכשירי תנועה” משיקה בישראל את סוזוקי איגניס ההיברידית החדשה – האיגניס ההיברידית תשווק בישראל ב-2 דגמים: איגניס היברידית ידנית ב-84,990 ₪ ואיגניס היברידית ב-94,990 ₪

 

חברת מכשירי תנועה משיקה בישראל את האיגניס ההיברידית החדשה, עם עיצוב ומנוע חדשים. המראה המעודכן נועד להדגיש עוד יותר את העובדה שהאיגניס היא מכונית מיני SUV היחידה בשוק, ולמעשה היא מהווה קטגוריה בפני עצמה ללא מתחרים בשימושיות. עם זאת, סוזוקי הקפידה לשמור על כמה מאפיינים עיצוביים מוכרים וותיקים. הדגם החדש מתאפיין בסבכה קדמית (גריל) ופגושים חדשים, צבעי פנים מעודנים ואלגנטיים יותר, ומנוע יעיל הכולל מערכת היברידית חכמה.

מאז השקתה בישראל בשנת 2017, האיגניס הספיקה להיבחר בשלישיית הגמר לפרס 2017 World Urban Car, והיא ממשיכה לצבור פופולאריות. למעלה מ 12,500 איגניסים נמכרו מאז תחילת שיווקה בשנת 2004 בישראל. האיגניס מסרה 1.5% בלבד לשוק המוסדי ו-98.5% לשוק הפרטי. לכן, אין זה פלא כי האיגניס היא הדגם היחיד בקטגוריית המיני שלא איבד כלל מערכו בשנה האחרונה (על פי לוי יצחק). מתחילת שיווק סוזוקי איגניס בישראל בשנת 2004 נמכרו למעלה מ-12,500 מכוניות, מתוכן 98.5% לשוק פרטי.

העיצוב החדש ממשיך את הקו של הדגמים הקודמים, ושומר על הקומפקטיות והפונקציונאליות. 

 

סוזוקי איגניס היברידית – מה חדש?

 

השינויים העיקריים באיגניס החדשה:

  • מערכת הנעה היברידית
  • האיגניס כוללת מערכת היברידית לצורך שיפור נוסף בחיסכון בדלק. האנרגיה הקינטית בהאטה ובלימה משמשת ליצירת חשמל הטוען סוללת ליתיום-יון. אנרגיה זו משמשת לאחר מכן להנעת מנוע חשמלי המסייע למנוע הבנזין בהאצה ובמאמץ, ותורם בכך לצריכת דלק נמוכה יותר.
  • 5 שנות אחריות על הסוללה ומערכת ה-Integrated Starter Generator.
  • חיסכון משופר בצריכת הדלק

 

סוזוקי איגניס החדשה – מנוע  

המנוע המשופר מדגם K12D 1.2 DUALJET כולל מערכת הזרקה כפולה חדשה המספקת תגובה עוצמתית בהאצה וחיסכון רב בצריכת הדלק. האיזון בין ביצועים לחיסכון מתאפשר הודות לטכנולוגיות מתקדמות, לרבות תזמון שסתומים משתנה (VVT), משאבת שמן בעלת דחיקה משתנה, וסילוני קירור בוכנה בשליטה אלקטרונית.

מנוע הבנזין החדש פועל יחד עם מערכת היברידית הכוללת סוללת ליתיום-יון 10 אמפר לשעה. שילוב זה מוביל לחיסכון בצריכת הדלק. האיגניס מגיעה הן כדגם ידני והן כאוטומטי.

 

סוזוקי איגניס היברידית

 

עיצוב חיצוני

מאפייני העיצוב הבולטים כוללים את הסבכה הקדמית האופיינית של רכבי השטח מבית סוזוקי עם חמשת הפסים האנכיים, וכן פגושים עם פסי קישוט כסופים. כל אלו מדגישים את מאפייני המיני-SUV הייחודיים של הדגם. סוזוקי איגניס החדשה ממשיכה מסורת עיצובית ארוכת שנים של סוזוקי, כולל החריצים הקישוטיים בקורה האחורית, קורות קדמיות ואמצעיות בשחור, פס קישוט מתחת לפגוש ומכסה מנוע בתצורת צדפה. האיגניס מעוצבת בצורה שקל לאהוב, עם פנסים בצורה ייחודית, קשתות קישוט שחורות סביב הגלגלים ומבנה המשדר חוזק ונוכחות.

הדגם החדש משמר את המאפיינים הללו, ובנוסף כולל סבכה קדמית עם חמישה פסים אנכיים, המאפיינת את רכב השטח של סוזוקי, וכן פגוש טרפזי עם פס קישוט כסוף. כל אלו מדגישים עוד יותר את מאפייני ה-SUV הייחודיים של האיגניס.

 

עיצוב פנים

עיצוב הפנים החדש מוסיף צבע לחוויית הנהיגה, עם אלמנטים בכחול פנינה ואפור מטאליים. גם לוח המחוונים שודרג למראה אורבאני התואם את העיצוב הכללי. המראה בתוך הרכב משלים את הסגנון החיצוני. העיצוב העתידני בתוך האיגניס כולל קווים אופקיים היוצרים אפקט של רוחב ומרחב. המראה האורבני מודגש עוד יותר בדגם המעודכן באמצעות קישוטי צבע באפור או כחול מטאליים, התואמים את ריפודי המושבים. לוח המחוונים החדש כולל עיצוב ניגודי של שחור ולבן, שהוא אמנם יעיל אך משאיר רושם עוצמתי.

 

בטיחות

האיגניס החדשה מצוידת בשתי מצלמות בסטריאו, העוקבות אחר המרחק בין הרכב לעצמים אחרים, כמו גם אחר צורתם של אותם עצמים. קונפיגורציה זו מאפשרת למערכת 3 פונקציות חשובות: תמיכה בבלימה אוטונומית ע”י מצלמה כפולה (DCBS), התראה על סטייה מנתיב, ומערכת למניעת הרדמות נהג המזהה “זיגזוג” בתוך הנתיב.

רמת הבטיחות של האיגניס החדשה עולה מציון 1 לציון 4.
במבחני הבטיחות של ה-Euro-NCAP עם מערכת הבטיחות המקורית זכתה האיגניס בציון הגבוה ביותר, 5 כוכבי בטיחות.

 

 

סוזוקי היברידי
דגמים היברידיים שעתידים להגיע

 

גווני מרכב לבחירה

האיגניס משווקת באחת-עשרה אפשרויות של צבע יחיד, ושבע אופציות לשני צבעים, לרבות שישה גוונים חדשים הכוללים שמנת פנינה מטאלי, צהוב חלמון מטאלי וירוק זית פנינה מטאלי.

 

מחירים:

האיגניס תהיה, בשלב הזה, דגם הכניסה לשוק ההיברידי מבחינת תג מחיר שלה:

סוזוקי איגניס היברידית ידנית 1.2 ליטר GLX 84,990 ₪
סוזוקי איגניס היברידית אוטומטית 1.2 ליטר GLX 94,990 ₪

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סוזוקי איגניס היברידית החל מ-84,990 ₪ (ידני) ו-94,990 ₪ (אוטומטי)”

  1. לא יאמן שמוכרים את הפח הזה ועוד ב100.. מי שקונה את זה הוא לא מטומטם הוא פשוט בן של ז**ה מטומטם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 4 =