סוזוקי קרוסאובר 2022 (S-CROSS) מתיחת פנים 4 גרסאות מ-140,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סוזוקי קרוסאובר 2022
סוזוקי קרוסאובר 2022  

 

חברת מכשירי תנועה משיקה את סוזוקי “S-CROSS” החדש (סוזוקי קרוסאובר), גרסת הנעה קדמית או כפולה, מערכות בטיחות עדכניות, ומערכת מולטימדיה מתקדמת. 4 גרסאות / רמות גימור, החל מ-139,990 שקלים

 

 

סוזוקי S-CROSS החדש מאובזר מבפנים ומציע נוחות ושימושיות גבוהים, מהחלון הקדמי גדול המאפשר ראייה מרחבית ועד לישיבה המרווחת על המושבים. מושבי עור/בד (בדגמי GLXV) ארגונומיים וכוללים עיצוב אריגה בעור. לוח המחוונים רחב מידות ובעיצוב תלת ממדי, המקנה לו מראה מעניין. הקונוסלה המרכזית נותנת תחושת “היי-טק” הודות לאבזור כמו מערכת המולטימדיה החדשה בגודל 9 אינץ’, המציעה קישוריות לסמארטפון (אלחוטי בדגמי Apple)  ומציגה מידע מפורט על הרכב. משלים את העיצוב הפנימי חוגת ה-ALLGRIP SELECT בקונסולה התחתונה.

החל מתא הנוסעים המרווח ועד לשטח הטענה, ה-S-CROSS החדש נועד לענות על מגוון רחב של צרכי נהגי רכבי הפנאי ומשפחותיהם. ה – S-CROSS  החדש יכול להכיל 5 מבוגרים ועדיין מציע שפע של מקום. נוחות הישיבה לנוסעים מלפנים אינה באה על חשבון הנוחות של יושבי המושב האחורי, אשר גם יכולים לשנות את תנוחת משענת המושב. תא הנוסעים מציע שטחי אחסון רבים כדי להבטיח את המענה לכל צרכי הנוסעים.

גב המושב האחורי המפוצל ב-60:40, והרצפה ההופכת לדו-מצבית מקלים על אחסון מגוון ציוד בתוך תא המטען שגודלו 430 ליטר*.

 

סוזוקי קרוסאובר מחיר
סוזוקי קרוסאובר 2022 תוספות אבזור ומולטימדיה חדשה

 

אבזור:

בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית

קונסולה עילית עם מנורות מפה

קונסולה מרכזית קדמית עם יציאת USB 

משענת יד מרכזית קדמית עם תא אחסון מרווח

 

מנוע 1.4  BOOSTERJET

 

ה-S-CROSS מצויד במערכת הנעה מוגדשת טורבו בנפח 1.4 ליטר עם הזרקה ישירה. מגדש הטורבו מכניס אוויר בלחץ לתוך הצילינדרים, וממקסם את המומנט בסל”ד נמוך. מערכת ההזרקה הישירה מייעלת את הכמות, התזמון והלחץ של הדלק לשיפור הביצועים והיעילות. תזמון השסתומים המשתנה בפעולה חשמלית (VVT), מחזור גזי הפליטה (EGR) ויחס דחיסה גבוה, מביאים ליעילות נוספת.

 

סוזוקי קרוסאובר מחירון
סוזוקי קרוסאובר מילד הייבריד

 

48V מילד הייבריד 

 

סוזוקי S-CROSS החדש כולל מערכת היברידית קלה באמצעות סוללת ליתיום-יון במתח של 48 וולט. המערכת מכונה “הטכנולוגיה ההיברידית החכמה” של סוזוקי.

בתנאי נהיגה רגילים, המערכת מורידה את צריכת הדלק על ידי הפחתת מומנט מנוע הבנזין ופיצוי באמצעות המנוע החשמלי. כאשר המערכת מאבחנת כי הנהג זקוק להאצה מהירה, המנוע החשמלי מוסיף מומנט ומשפר את תגובת הרכב ותאוצתו, וכל זאת בצורה חלקה וחסכונית

בחירת מצבי-הנעה

ארבעה מצבים הניתנים לתפעול קל ונגיש (אוטומטי, ספורט, שלג ונעילה), מאפשרים לבחור את הגדרת ה-4X4 המתאימה ביותר לתנאי הנהיגה. מערכת ה-4X4 הנשלטת אלקטרונית מתאימה את המומנט המחולק לגלגלים האחוריים תוך שימוש בתפוקת מנוע, מערכת ה-ESP, הגה הכוח ומערכות נוספות על של הרכב כדי לממש את ארבעת מצבי הנהיגה.

 

סוזוקי קרוסאובר יד 2
תא נוסעים. סוזוקי קרוסאובר

 

מולטימדיה

 

מערכת המולטימדיה המקורית של ה S-CROSS החדש כוללת את כל החידושים האחרונים בתחום קישוריות סמארטפונים למערכת, כולל Apple CarPlay®, Android Auto™, ומציעה זיהוי קולי (בהתאם לאפליקציה), חיוג בעזרת Bluetooth, חיבורים לתוכנות מוסיקה כמו Spotify וApple Music . על מנת לשמור על מידע וקשר ישיר עם מערכות הרכב, המסך מציג מידע  כגון צריכת דלק, טווח נסיעה, מצב טעינת הסוללה, תצוגת מצלמה אחורית, תצוגת 360 מעלות (בדגמי GLXV) וחיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים.

 

סוזוקי בטיחות
סוזוקי קרוסאובר בטיחות

 

בטיחות

 

סוזוקי S-CROSS החדש עושה שימוש במערכות הבטיחות המקוריות והאקטיביות של סוזוקי שמקנות לו רמת בטיחות 6, מהגבוהים בקטגוריה. המערכת עושה שימוש במצלמות וחיישנים כדי לסייע בנהיגה ובבטיחות.

 

חיישן כפול (DSBS) 

בתנועה קדימה, המצלמה וחיישן הלייזר/רדאר קובעים האם יש סכנת התנגשות עם רכב או הולך רגל. לאחר זיהוי התנגשות אפשרית, מערכת ה-DSBS מספקת אזהרה או מפעילה בפועל בלימה אוטומטית, בהתאם למצב.

 

בקרת שיוט אדפטיבית עם Stop & Go 

בקרת השיוט האדפטיבית בדגמים האוטומטים כוללת פונקציית “עצור וסע”. בקרת השיוט מאיצה ובולמת כדי שהנהג ישמור על מרחק בטוח מהרכב שלפניו.

ואף יכולה בעת הצורך להביא את המכונית לעצירה מלאה ואז להתחיל לעקוב שוב אחר המכונית שמלפנים, ובתנאי שהחלה לנוע שוב תוך 2 שניות. פונקציה זו שימושית במיוחד בפקקים.

 

מצלמת 360 (בדגמי GLXV)

התצוגה של מצלמת 360 מעלות מספקת בטיחות ונוחות נוספים ל- S-CROSS החדש. ארבע מצלמות (קדמית, אחורית ושני צדדים) מאפשרות מגוון תצוגות, כולל תצוגת תלת ממד לצפייה מ”מבט על” (רחפן) לתחילת נסיעה ולחניה בטוחה יותר.

אזהרת סטייה מנתיב

תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב

התראה על עייפות נהג

התראה בפני עצם בשטח מת

שליטה ב בקרת Hill Hold. למניעת דרדור של הרכב

התראת תנועה חוצה מאחור (של כלי רכב והולכי רגל, זאת בנוסף למצלמה אחורית)

 

סוזוקי קרוסאובר 4X4
סוזוקי קרוסאובר הנעה 4X4

 

 

דגמים ומחירים:

 

S-CROSS החדש דגם GLX 2×4 אוט’: 139,990 ₪ 

S-CROSS החדש דגם GLXV 2×4 אוט’: 148,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLX 4×4 אוט’: 151,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLXV 4×4 אוט’: 159,990 ₪

סוזוקי S-CROSS החדש זמין בשמונה צבעים. הצבעים המטאליים כוללים אפור טיטניום כהה, (צבע חדש), ויש שחור, חום, גווני לבן, אדום, כחול וכסוף.

 

סוזוקי קרוסאובר מפרט
הדגם הנמכר ביותר של סוזוקי מ-2013. סוזוקי קרוסאובר

סוזוקי S-CROSS ציוני דרך בשוק הישראלי:

 

  • 37,000 דגמי קרוסאובר נמסרו מההשקה באוקטובר 2013 בשוק בישראל.
  • 30,000 דגמים (81%) נמסרו לשוק הפרטי ו 7,000 נמסרו לשוק המוסדי לרבות חברת כספא חברת הליסינג של מכשירי תנועה
  • 1,185 דגמים ידניים ו 35,815 דגמי אוטומט.
  • 18,000 דגמי טורבו נמסרו מאז השקת הדגם ב 2017
  • מעל 50% מקהל הלקוחות של רכב הפנאי של סוזוקי הינם לקוחות חוזרים

הדגם הינו הנמכר ביותר במגוון הרכבים של סוזוקי מאז 2013.

 

סוזוקי מדווחת שצפי המכירות ל-2022 (בכפוף לעמידה בלוחות הזמנים של הייצור) עומד על כ-3,000 יחידות מ-4 דגמי ה-S-CROSS החדש. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + twelve =