סיאט ארונה בגרסה חדשה לרכישה אונליין – Arona Style X

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 רכב הקרוסאובר הצעיר והעירוני סיאט ארונה, מוצע בגרסה מיוחדת ומאובזרת Style X – לרכישה ברשת (אונליין), במחיר 112,900 ש”ח  

 

סיאט ארונה בגרסה חדשה לרכישה אונליין – Arona Style X 

 

שנה לאחר שהשיקה פלטפורמה המאפשרת תהליך דיגיטלי לרכישת רכב ישירות באונליין, עם דגם הסיאט איביזה Xcellence, צ’מפיון מוטורס מרחיבה את פעילותה בתחום המכירות און ליין עם צירוף הקרוסאובר העירוני סיאט ארונה למכירה בדיגיטל. בדומה להשקת הפלטפורמה, שכללה דגם בגרסה בלעדית לדיגיטל, גם דגם ה- Arona באונליין יוצע ברמת גימור ייחודית., Style X, המציעה חבילת אבזור עשירה יותר מרמת הגימור המוכרת Style ובמחיר 112,900 שקלים בלבד (המחיר כולל מע”מ ואינו כולל אגרת רישוי בשווי 1,529 ש”ח).


תהליך הרכישה הדיגיטלי מציע חוויית משתמש נגישה וקלה, ומתבצע בארבעה שלבים פשוטים:

בשלב הראשון הלקוח יאפיין את ה-Arona שלו מבחינת צבע חיצוני, גימור פנימי ותוספות אבזור בתשלום נוסף, בשלב השני הלקוח ימלא את פרטיו האישיים בשביל לפתוח אזור אישי, ויבחר את האולם בו ירצה לקבל את רכבו; בשלב השלישי הלקוח יזין את פרטי האשראי וישלם מקדמה, ובשלב האחרון הלקוח ישלים את התשלום ויסיים את תהליך הרכישה.

 

סיאט ארונה ברמת גימור ייחודית לרכישה אונליין במחיר 112,900 ש”ח

 

הקרוסאובר העירוני של סיאט מציג לראשונה רמת גימור ייחודית – Style X, עם טכנולוגיה מתקדמת ואבזור רחב ומגוון. ה-Arona Style X מאובזרת במגוון מערכות בטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Front Assist לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית, מערכת להתראת עייפות נהג וכן מערכת מובילאיי.

ה-Style X מציעה מערכת שמע BEATS של Dr. Dre הכוללת שישה רמקולים וסאבוופר, מסך מגע בגודל 8″ ומערכת Full Link, גג בצבע שונה מגוף הרכב, תאורת יום מסוג LED, פנים הרכב מאובזר בתאורת LED לרגליים, בקרת אקלים קלימטרוניק, חבילת עור הכוללת: הגה, ידית הילוכים ובלם ידני, מושבי קומפורט קדמיים ריפודי “דינמיקה”, מושב נוסע מתכוונן לגובה, גימור דלתות PVC, שחורים וחישוקי 17″.

 

שפע אבזור נוחות ובטיחות. סיאט ארונה

 

צביקה לוי, מנהל חטיבת SEAT בצ’מפיון מוטורס: “כשנה לאחר שהשקנו את פלטפורמת המכירה באונליין אנו גאים להרחיבה ולהציג גם את דגם הארונה הפופולרי בגרסה ייחודית לרכישה און ליין. כמותג רכב הפונה כבר קרוב לעשור לקהל צעיר בשלל אמצעים דיגיטליים, המכירה ברשת טבעית לנו. אנו פועלים במטרה לספק לקהל לקוחותינו חוויית רכישה אחרת, חדשנית, ברוח המותג. אנו מאמינים כי ערוץ המכירה אונליין רק יתעצם בתחום הרכב, ולכן אנו משקיעים משאבים ויכולות באופן קבוע ומתמשך בפלטפורמה זו. אנו מזמינים את המעוניינים בדגמים אלו, לבחון ולהתנסות באתר המכירה” . 

רונית בן עזרי, מנהלת חטיבת לקוחות, צ’מפיון מוטורס: “צ’מפיון מוטורס שמה את המיקוד בלקוח בראש סדר העדיפויות. מתוך תובנה זו יצאנו לדרך לפני שנה כשהשקנו את פלטפורמת הרכישה אונליין. אנו שמחים להרחיב את הפעילות עם דגם נוסף ולהציע פתרונות רכישה נוחים למגוון לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 + fifteen =