סיכום חדשות רכב מקומיות ובינלאומיות מהשבוע האחרון 27.3-31.3

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
איווייז U6 קופה
איווייז U6 קופה מקבל תקינה אירופאית – אצלנו עד סוף 2022

איווייז U6 מקבל תקינה אירופאית – אצלנו עד סוף 2022

 

דגם ה-Aiways U6 SUV קופה החדש קיבל תקינה אירופאית. Aiways U6 קופה החדש עבר את מבחני החורף לתקינה האירופאית בהצלחה. המבחן ההנדסי המקיף בחן את ביצועי הסוללה של ה-U6 SUV-Coupé בקור קיצוני, כולל בדיקה של מערכות הכוח, ההיגוי, הבלימה, המתלים והחשמל וכלל נסיעה של 15,000 קילומטרים בטמפרטורות מתחת למינוס 30 מעלות צלזיוס. כל חלק מבדיקות החורף הללו נועדו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר – לוודא מהירויות טעינה משופרות, חיי סוללה ממושכים וטווח ריאלי גבוה בפועל.

איווייז SUV-Coupé U6 יימכר בשווקים המקומיים והבינלאומיים של Aiways בחציון השני של שנת 2022. 

 

קיה ספורטאז' 2022 מחיר
קיה ספורטאז’ 2022

 

קיה ספורטאז’ החדשה בישראל

 

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, משיקה את הקיה ספורטאז’ החדשה. קיה ספורטאז’ החדשה 2022 משווקת באופן רשמי בישראל, עם עיצוב חדש, מידות מרווחות יותר וגרסאות מנוע דיזל ובנזין. גרסה היברידית ו-PHEV יוצעו בישראל רק בהמשך (עד סוף 2022).

החל מ-169,900 ועד 194,900 שקלים.

 

קיה ספורטאז' 2022 מנוע
מנועי טורבו דיזל ובנזין. ספורטאז’ החדשה
קיה ספורטאז' 2022 מפרט
קיה ספורטאז’ החדשה

מבחן דרכים בקרוב.

 

ג'ילי אוטומוטור
ג’ילי בתערוכת הרכב אוטומוטור 2022. צילום: רונן טופלברג

 

תערוכת הרכב אוטומוטור, בסימן מהפכת הרכב החשמלי

 

תערוכת הרכב “אוטומוטור” 2022 תחל בחודש הבא, בחול המועד פסח, מיום ראשון ה-17 באפריל ועד יום רביעי ה-20 באפריל 2022, והשנה יהיה בסימן הרכב החשמלי:

חברת EV מוטורס תשיק בתערוכה, לראשונה בישראל, את הקרוסאובר של WM מוטור, שנמצאת בבעלות של ענקיות הטכנולוגיה שיאומי וביידו (גוגל הסינית). EV מוטורס תציג בתערוכה גם את רכבי JAC וגם את המונית הלונדונית החשמלית החדשה, ה-LEVC .

יבואנית הרכב, צ’יינה מוטורס תציג בתערוכה את המקסוס, השייך לקונצרן הענק הסיני SAIC עם האיוניק 5. אוטו חן תביא לתערוכה את רכב הפנאי החשמלי, Aiways עם דגם ה-U5. קבוצת כדורי תיקח חלק באוטומוטור עם מותג הרכב סקייוול עם דגם ה-ET5.

קבוצת לובינסקי תציג את מגוון החשמליות של ארבעת מותגי הרכב שהיא מייבאת – פיג’ו, סיטרואן, MG ואופל.

גיאומוביליטי תציג את הג’יאומטרי סי של ג’ילי וכמובן שגם מקומה של טסלה לא יפקד מהתערוכה.

יבואנית הרכב יו.די.אס תציג את החשמלית העירונית החדשה sunshine M2, ואת החשמלית העירונית ליצ’י, שני כלי רכב חשמליים זעירים. ויש גם דו גלגלי חשמלי, א.ג.מ דן תציג את הקטנוע המתקדם – STORM.

 

 

תחנת טעינה ללא כבלים
רמי רשף מנכ”ל ומייסד ג’נסל ואוהד זליגמן יו”ר EV MOTORS. צילום: מורג ביטן

תחנת טעינה היברידית לרכב חשמלי ראשונה מסוגה בישראל

 

חברת EV Motors יבואנית רכב המתמקדת ברכבים חשמליים, יחד עם חברת ג’נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, השיקו תחנת טעינה היברידית לרכב חשמלי ראשונה מסוגה בישראל, המספקת פתרונות טעינה אוטונומיים שאינם תלויים ברשת החשמל. 

תחנות הטעינה האוטונומיות לרכב חשמלי, אשר אינן תלויות או מחוברות לרשת החשמל, תוטמענה בתקופה הקרובה ע”י חברת EV Motors בשוק הישראלי ובסין, ולאחר מכן בכל רחבי העולם.

חברות ג’נסל ו-EV Motors פיתחו תחנות הטענה שיהיו פרושות לאורך צירי תנועה בישראל, ובהמשך ברחבי העולם. ייצור החשמל לתחנות הטעינה מתאפשר בזכות טכנולוגיה מתקדמת שפותחה על ידי חברת ג’נסל, המאפשרת הפקת חשמל ממימן באפס פליטות פחמניות, המעניקות 100% חשמל ירוק.

מאחר ורכב חשמלי צורך כמות חשמל לא מבוטלת, וישנו צפי לצמיחה אקספוננציאלית במספר הרכבים החשמליים בישראל, הדרישה לחשמל צפוייה לנסוק, דבר אשר מציב אתגר גדול. הפתרון של ג’נסל יסייע להתגבר על העומס והחוסר בחשמל המתבסס על רשת החשמל הארצית, הן במקומות מרוחקים ומפוזרים, בהם אין תשתית הולכה, וכן באזורים מאוכלסים, שם צפוי ביקוש חשמל העולה על ההיצע ויכולת הייצור של רשת החשמל. מערכות הטעינה האוטונומיות תורמות בכך לשמירה על אספקת חשמל באופן רציף, ללא תלות ברשת החשמל, ובאפס פליטות פחמניות מזהמות.

 

אלפא רומיאו ג'וליה חדשה
אלפא רומיאו ג’וליה וסטלביו ESTREMA אצלנו בקיץ הקרוב

אלפא רומיאו ג’וליה וסטלביו ESTREMA – בישראל בקיץ הקרוב

אלפא רומיאו מציגה את הסדרה המיוחדת החדשה של האלפא ג’וליה וסטלביו, ESTREMA, בהינוויל שבשווייץ, שם יושב המטה המרכזי של קבוצת הפורמולה 1 של אלפא רומיאו. ה-ESTREMA היא הסדרה הגלובאלית המיוחדת הראשונה בעלת רמת גימור הגבוהה מדגם הוולוצ’ה, המוצבת לפני דגם התלתן, הלא הוא ה-Quadrifoglio  קוודרופוליו, הסופר-ספורטיבי.

הג’וליה וסטלביו ESTREMA שהוצגו מהוות צעד נוסף בהתפתחות ה-DNA הספורטיבי של המותג האיטלקי.

זו הסדרה המיוחדת הראשונה המשווקת כעת באופן גלובאלי, ומביאה את הביצועים של אלפא רומיאו לרחבי העולם, בשילוב פיתוחים טכניים וחווית נהיגה ברמה הגבוהה ביותר. ה-ESTREMA מכוון ולקוחות “חובבי נהיגה טהורה” – המחפשים ריגוש בנהיגה.

סמלת עתידה לייבא את הרכב לישראל כבר בחודשי הקיץ הקרובים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 + twelve =