סיכום חדשות רכב מקומיות ובינלאומיות מהשבוע האחרון (10-6.3)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
גי'פ קומפאס מחיר
גי’פ קומפאס 2022

 

סיכום חדשות רכב מקומיות ובינלאומיות מהשבוע האחרון (10-6.3)

 

ג’יפ קומפאס 2022

סמלת, יבואנית רכבי הארבע על ארבע הגדולה משיקה את ג’יפ קומפאס (Compass) המחודש, קומפאס 2022 חוזר אלינו עם חזית מחודשת, תא נוסעים חדש ומשודרג עם סביבת נהג טכנולוגית מתקדמת ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות. ג’יפ Compass  ג’יפ קומפאס המחודש, נותר עם מנוע 1.3 ליטר בנזין, הספק של 150 כ”ס, ו6 הילוכים קדמיים (DCT), וישווק בארץ בשלוש רמות גימור החל מ-189,000 ש”ח ועד 229,000 ₪ לרמת אבזור ה-S MODEL. הכתבה המלאה באתר מלכת הכביש

 

קופרה בורן
קופרה בורן באולם התצוגה החדש של קופרה בהרצליה

הבית החדש של קופרה

קופרה גאראז’, סוכנות המותג הקרבי ואלגנטי, עוברת דירה ממגדל צ’מפיון בבני ברק, להרצליה פיתוח (בסוכנות סיאט לשעבר). באירוע מינגלינג מצומצם נחנך אולם התצוגה החדש והמשופץ מקצה לקצה, ולכבוד המאורע הגיע לישראל לביקור של 24 שעות, מנכ”ל קופרה העולמי, ויין גריפית’ ופמלייה גדולה מספרד.

 

מיצובישי אקליפס קרוס 2022
מבחן דרכים בקרוב. מיצובישי אקליפס קרוס 2022

 

מיצובישי אקליפס קרוס החדש 2022

הבוקר יצא לדרך אירוע נהיגה לעיתונאים, עם מיצובישי אקליפס קרוס המחודש. הקרוסאובר המעוצב זוכה לעדכון קל של העיצוב מקדימה ומאחור, כשהחדשות הטובות באמת הן, השמשה האחורית שהייתה חצויה, שלמה כעת, ושדה הראייה לאחור השתפר, מערכת המולטימדיה שודרגה, והיא גדולה יותר ונוחה יותר לתפעול. גם המידות צמחו במעט, והמתלים כוילו לטובת נסיעה משככת יותר. המנוע נותר בנפח 1.5 ליטר טורבו, עם הספק שירד ל-153 כ”ס, לטובת שיפור דירוג זיהום האוויר של הרכב. התיבה רציפה, והמחיר ההתחלתי הוא 154,900 ש”ח. מבחן דרכים בקרוב.

 

ועדת הכלכלה

ועדת הכלכלה אישרה את הצו לצמצום זיהום האוויר בירושלים; הקנס לרכבים המזהמים – 500 שקלים לרכב בבעלות פרטית ו-1,000 שקלים לרכב של תאגיד. מכתבים רשומים נשלחו לכל בעלי הרכבים המזהמים, לפעול בהתאם לחוק ולהתקין מסנן.

עוד מועדת הכלכלה… הועדה לקידום הבטיחות בדרכים, התכנסה לעסוק בתכנית רב שנתית למלחמה בתאונות הדרכים. יו”ר ועדת המשנה בירך את אבי נאור על מינויו ליושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. נאור שהגיע מארגון אור ירוק, אל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הבטיח להפוך כל אבן, ולעשות הכל בכדי להפחית את מספר הפצועים וההרוגים בתאונות דרכים, בחצי, ב-5 שנים הקרובות.

 

ריקול: קריאת שירות לבעלי קיה קרניבל שנת יצור 2022

קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (Recall) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה במערכת E-CALL שעלול לפגוע בתפקוד הרכב. את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יהיה ניתן לבצע רק במוסכי השירות של היבואן. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של היבואנית טלקאר. תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית יתבצע בלא תשלום. לבעלי הרכבים תישלח הודעה בכתב.

 

אלקטריאון הישראלית, המפתחת כביש חשמלי חכם, חתמה עם ענקית הבנייה וההנדסה האמריקאית, Jacobs, על הסכם שותפות אסטרטגית

טכנולוגיית אלקטריאון הישראלית, המוגנת בפטנט, טכנולוגייה שטוענת באופן דינמי (תוך כדי תנועה) וסטטית (בעצירה) רכבים חשמליים, שולבה ברחבי העולם, כחלק משיתופי פעולה מתמשכים של החברה עם יצרניות רכב, כמו רנו, סטלנטיס, איווקו ופולקסווגן. בנובמבר האחרון, נבחרה טכנולוגיית הטעינה האלחוטית של אלקטראון לאחת מ-100 ההמצאות הטובות ביותר של מגזין TIME לשנת 2021. במסגרת ההסכם ישתפו החברות פעולה בפרויקטים לטעינה אלחוטית ברחבי ארצות הברית, בדגש על פרויקטים מול לקוחות מובילים של ג’ייקובס, מרשויות התחבורה העירוניות הגדולות בארה”ב.

 

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − 11 =