סיכום מירוץ הערב של ליגת פיג’ו קאפ במסלול ערד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ליגת פיג’ו קאפ. קיץ 2020. צילום: יובל לוי

תמונות: יובל לוי

 

עדכון ממירוץ הערב של ליגת פיג’ו קאפ:

למירוץ שזינק בשעה 18:00 נרשמו 14 נהגים, 11 צוותים, מהם 8 מכוניות פיג’ו, 2 מכוניות סובארו וסיטרואן אחת.

לאחר שעה של מירוץ, מרתק כרגיל, כולל כמה אירועים, כמו פרישה של הסובארו מספר 86 עם תקלה טכנית, אייל דוראון, בהחלט אחד המועמדים לניצחון בקטגוריה עד 1600 סמ”ק, עוצר בפיטס (רחבת הטיפולים) עם בעיה בהעברת ההילוכים ו.. לאחר מאמצי תיקון שנמשכו 40 דקות, יוצא חזרה למסלול להשלמת 7 הקפות, בשביל הספורט. זה ספורט מוטורי.

 

 

בסופו של יום בקטגוריית הפיג’ו 208 קאפ מצחים הצוות של דוד ברוסקין וירי מלקוב, כשעבור ירי זהו ניצחון ראשון במסגרת אימונים שלו לקראת כניסה לליגת המרוצים של פיג’ו ולדוד מירוץ אימון תוך השתתפות באליפות ישראל בפיג’ו קאפ. מקום שני היגע איילי קנויביקי ושלישי תומר הורושובסקי, שניהם מתחרים באליפות ישראל במרוצי סיבולת.

בקטגוריה A, עד 1,600 סמ”ק ועד 140 כוחות סוס מנצח רז גבריאלי בפיג’ו 208 קאפ המצוידת בצמיגי מירוץ, תוך הפגנת נהיגה רהוטה, רז, נהג מרוצים מוכשר ומאמן בפרודרייב, רגיל לאמן נהגי מרוצים והנה הוא  מוכיח את יכולותיו כנהג מרוצים מהשורה הראשונה, שניים מגיעים ניצן לוי וטל גולקרוב, גם היא מאמנת בפרודרייב, בפיג’ו 206 ושלישי מגיעים דוד ברוסקין וירי מלקוב במכונית המצוידת בצמיגי קאפ (בעוד 2 המקומות הראשונים מצוידים בצמיגי מירוץ).

בדירוג הכללי מנצח רומן זילברמן בסוברו STI, אשר, לאחר שעה שלמה של מירוץ, ניצח בפער של 20 שניות בלבד ממכונית הקאפ של רז גבריאלי ואת הפיג’ו 206 של ניצן.

המירוץ הבא יערך במסגרת אליפות ישראל ב-208 קאפ, מירוץ קטגורית הטורינג הפתוחה ו-MDC ב-11-12/9.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight + twenty =