סיכום שבוע: חדשות רכב מקומיות ובינלאומיות מהשבוע האחרון

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חדשות הרכב
אלפא רומיאו טונאלה. דגם היברידי ראשון של המותג

סיכום שבוע: חדשות רכב מקומיות ובינלאומיות מהשבוע האחרון – 10.2.22

 

  1. עדי גיגי, מנכ”לית טסלה ישראל נבחרה לאשת השיווק של חודש ינואר 2022

איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ”לית טסלה ישראל עדי גיגי לאשת השיווק של חודש ינואר 2022, בזכות הפיכת מותג טסלה למותג הרכבים המוביל והדומיננטי בישראל ע”י יישום אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק המקומי.

 

  1. יניב שיראזי, מנכ”ל קבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס וג’נסיס הודיע על מנויה של רוני קאופמן לתפקיד סמנכ”ל פיתוח עסקי של הקבוצה.


בתפקידה הקודם שימשה רוני כמנהלת האסטרטגיה של כאל. ובמסגרת תפקידה כסמנכ”לית פיתוח עסקי בכלמוביל תוביל רוני את הכניסה וההתרחבות של כלמוביל לעולמות עסקיים חדשים ומגוונים.

 

  1. אלפא רומיאו חשפה בשלישי האחרון את האלפא רומיאו טונאלה – דגם קרוסאובר חדש והיברידי של המותג האיטלקי

בעיצוב האלפא טונאלה, הקפידו לשמור על מורשת מותג אלפא רומיאו, מזה 111 שנים, בשילוב עם טכנולוגיות חדישות. כל גרסאות הטונאלה מצוידים בהנעה היברידית, ממערכת היברידת מסוגMILD HYBRID  ועד היברידית נטענת – PHEV. הטונאלה תגיע עם פקדי העברת הילוכים מאלומיניום על גלגל ההגה, קאליפרים אדומים, מערכת ה-D.N.A לבחירת מצב הנהיגה, ומערכות עזר חכמות לנהיגה.

הטונאלה היא הסנונית הראשונה מבין דגמים נוספים ירוקים יותר, אשר יגיעו בשנים הקרובות. כאשר אלפא רומיאו מחויבת להשיק דגם חדש של המותג מידי שנה במטרה להציב את מותג הרכב האיטלקי בראש החדשנות בעולם הרכב, תוך שמירה על ה DNA של המותג.

קבוצת סמלת, יבואנית אלפא רומיאו בישראל תחל לייבא את הרכב לארץ בתחילת הרבעון השלישי של שנת 2022.

 

  1. קבוצת התחבורה דן בשיתוף עם קבוצת הרכב סמלת מקימות את מוביליטק קפיטל – קרן להשקעות בטכנולוגיות חדשניות בהשקעה משותפת של 50 מיליון ש״ח  

הקרן הוקמה בהשקעה של כ-50 מיליון ש״ח (50% קבוצת דן ו-50% קבוצת סמלת) והיא עתידה להשלים סבב גיוס נוסף בהיקף 100 מיליון ש״ח מגופים מוסדיים מובילים.

קרן מוביליטק קפיטל תאתר ותשקיע בסטרטאפים טכנולוגיים חדשניים בתחומי התחבורה החכמה, אנרגיה, תחבורה שיתופית, מיקרו מוביליטי ועוד. היא תעניק ליווי מקצועי ואסטרטגי, ותשתיות נרחבות ומגוונות לניסוי ומסחור.

 

  1. מותג די אס חושף דגם אב טיפוס חשמלי מלא, בשם DS E-TENSE PERFORMANCE.

    מכונית תצוגה עם שני מנועים חשמליים והספק של 815 כ”ס. העיצוב, השילדה, יחידת ההנעה החשמלית והטכנולוגיות בה צפויים להשתלב בדגמי העתיד של מותג DS.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × two =