סקירה: החלפת חישוקי סגסוגת (ג’אנטים) לרכב קאדילק בג.מ. פורטל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אדם עושה את אמריקה - פרויקט שיפורי רכב - סקירה על בחירה והחלפת חישוקי סגסוגת ברכב קאדילק STS - מיבואן ג.מ. פורטל

סקירה: החלפת חישוקי סגסוגת (ג’אנטים) לרכב קאדילק בג.מ. פורטל

״תן לנערה את הנעליים המתאימות והיא תוכל לכבוש את העולם״. יש הטוענים שהמשפט הזה שייך למרלין מונרו, ויש המייחסים אותו לשחקנית בט מידלר, אבל מבלי להיכנס לדקויות, נעליים הם באמת פריט חשוב וחיוני במסע ארוך. בעולם המוטורי, המקבילה לנעליים הם הגלגלים, ואם נדייק ג׳אנטים וצמיגים.

את המסע שלנו בשדרוג הקאדילק התחלנו מהנעליים. הגענו לג.מ. פורטל לבחור ג׳אנטים המתאימים לרכב, המשכנו לגל רייטר כדי לצבוע את הג׳אנטים בצבע מיוחד לבחירתנו, וסיימנו בפרונט הגליל, אחד ממרכזי ההתקנה של רשת טייר דיל, להתקנת צמיגי Continental, והחלפת הג׳אנטים שלנו, לשדרוג המראה של הרכב.

בחירה והתאמת חישוקים לרכב

ג׳אנטים רבותי, אלה חישוקים מהודרים, עשויי סגסוגת, מבוססים אלומיניום או מגנזיום בעיקר, שמחליפים בשנים האחרונות, במרבית כלי הרכב החדשים, את חישוקי המתכת השחורים. אם פעם, היינו צריכים להוריד את הטסה (כיסוי פלסטיק מעוצב או “מהודר” לבית הגלגל, שלרוב היה מחובר באזיקונים), היום כבר טסות שייכות לנחלת העבר. אותם החליפו חישוקי הסגסוגת, אותם ג׳אנטים קלים ונאים למראה, שמושכים המון תשומת לב, כאלמנט עיצובי, ואם אתם ברכב הנכון, תוכלו להשוויץ בקליפרים הצבעוניים שלכם (חלק ממערכת הבלמים), שמוכרים מרכבי הספורט היוקרתיים.

ג.מ. פורטל יבואן חישוקי סגסוגת (ג'אנטים) וצמיגים בישראל

בקצה רחוב המלאכה באזור התעשיה של חולון, קצת לפני היציאה לדרום תל אביב, שוכן בניין תמים למראה, עם כ-20,000 זוגות “נעליים יוקרתיות”, סליחה, ג׳אנטים, כמובן. מדובר בבניין המשרדים והמחסן של חברת ג.מ.פורטל, יבואן צמיגים וג׳אנטים מובילים ומוכרים, חברות כמו: OZ, BBS, Enzo, sparco ואחרים.

אני מרים טלפון לאביתר מג.מ. פורטל, ומפיל עליו את הפצצה: אני צריך סט ג׳אנטים 17״, מיוחדים, מראה קרבי, שמתאימים לרוחב 255 מ״מ, במרווח גלגלים של קאדילק. רבע שעה אחר כך קיבלתי תמונות לבחירה לווטסאפ, של כשישה דגמים שונים. שעתיים אחר כך, כבר בדקנו שהדגם הנבחר מתאים – ג׳אנט יפייפה של חברת Prog (תוצרת סין), בשילוב של שני צבעים, אלומיניום מבריק, לצד צבע אפור כהה בשילוב מעניין.

“תגיע”, אומר לי אביתר. שעתיים אחר כך כבר הייתי בחולון, במשרד והמחסן הראשי של ג.מ. פורטל. מה אגיד לכם? מדובר בחוויה. ומספיק להסתכל בתמונות שצילמתי כדי להבין שמהר מאוד, אני מאמין, כל אחד מכם, וכל רכב, מודל ושנתון, יוכל למצוא לעצמו ג׳אנטים לטעמו ולכיסו. לא מדובר בתצוגה קטנה, כמו שבדרך כלל יש במוסכים או פנצ׳ריות, אלא מבחר גדול ביותר של ג׳אנטים שמסודר בכמה קומות.

בדיקת הג'אנטים החדשים לאחר החלפה

התהליך פשוט למדי. לאחר כניסה למשרד בקומה השניה, ובחירת הרכב ומידות הצמיגים המבוקשות, תוכלו לקבל במערכת ממוחשבת את כל הג׳אנטים המתאימים לכם, כולל תמונות. מפה, הדרך להחלפת הג׳אנטים ממש פשוטה. משלמים ויורדים לקומה למטה, כאן הרכב עולה על ליפט, הג׳אנטים הישנים יורדים מהרכב, מסירים את הצמיגים, מסירים את מערכת בקרת לחץ האוויר ומעבירים אותה לג׳אנטים החדשים. לאחר התקנת הצמיגים הג׳אנטים מותקנים חזרה ברכב.

כל התהליך אורך פחות משעה, והרכב, נראה לגמרי אחרת. אם חשקה נפשכם גם להחליף צמיגים, דעו כי בנוסף לג׳אנטים, ג.מ. פורטל מחזיקים גם צמיגים בייבוא מקביל, לרוב הרכבים בישראל. ואם אין? הם יודעים לייבא כמעט כל צמיג בשבילכם, כשירות.

מותג הבית של החברה, בייבוא בלעדי הנו צמיג תוצרת אינדונזיה, שעל פי ג.מ. פורטל, בעל נתוני פתיחה מעולים ועמידות משופרת לכביש.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − sixteen =