סרווז’ין משיקה מערכת חדשה לניטור וזיהוי מצבי סיכון בנהיגה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

חב’ “א.ד.י מערכות” מציגה מערכת לזיהוי מצבים גורמי תאונה בנסיעה, שפותחה והותאמה לתנאי האקלים של ישראל – מערכת SDMS. המערכת של חב’ “א.ד.י מערכות”/ סרווז’ין, מזהה בזמן אמת על פי תווי הפנים של הנהג פעולות שעלולות לגרום לתאונות דרכים ומתריעה מפני הנהג בהתראה קולית ומיידעת את מנהל צי הרכב

 

מערכת בטיחות לרכב כבד
סרווז’ין משיקה מערכת חדשה לניטור וזיהוי מצבי סיכון בנהיגה

 

חברת א.ד.י מערכות/ סרווזי’ן מציגה מערכת חדשנית לזיהוי נהג במצבים גורמי תאונה שפותחה והותאמה לתנאי האקלים של ישראל SDMS (SerVision Driver Monitoring System. מערכת SDMS מזהה בזמן אמת על פי תווי הפנים של הנהג, התנהגות של הנהג שעלולה לגרום לתאונות דרכים, ומתריעה לנהג בהתראה קולית מפני הסכנה ובד בבד מיידעת את מנהל צי הרכב. מערכת SDMS כוללת יחידה מיוחדת שמותקנת על הדשבורד של הרכב ומנטרת את פני הנהג בכל מהלך הנסיעה.

מערכת SDMS מזהה את המצבים הבאים:

  1. עייפות – מצב בו הנהג עוצם את עניו.
  2. הסחת דעת – מצב בו הנהג לא מתסכל על הכביש. 
  3. שימוש בטלפון הנייד .
  4. עישון.
  5. פיהוקים של הנהג.

 

סרוויז'ן מערכת בטיחות
מערכת בטיחות המנטרת את פני הנהג ומזהה מצבי סיכון בזמן הנהיגה

 

המערכת של “א.ד.י מערכות” / סרווזי’ן הינה הדור הבא של מערכות ניטור נהג במצב גורם תאונה. המערכת גורמת לנהג לשפר את ביצוע הנהיגה של הנהג והופכת את הנהיגה לאפקטיבית יותר. במהלך כיול המערכת ניתן “לצרוב” בזיכרון של המערכת עד 20 תווי פנים של נהגים, עם כניסת הנהג לרכב המערכת תזהה את תווי פני הנהג  ותעביר את המידע למערכת ניהול צי הרכב של החברה (אם קיים ממשק בין ה-SDMS ובין מערכת ניהול צי הרכב של הלקוח) במידה והנהג אינו נמצא ברשימת הנהגים המזוהים, המערכת תיידע את קצין הרכב על נהג לא מזוהה. פונקציה זו עוזרת במניעת גניבות רכבים ע”י גורמים פנימיים בחברה. 

מחיר מערכת SDMS של חב’ “אדי מערכות” – 1,800 ₪ + מע”מ (כולל התקנה).

 

אבי זינו מנכ”ל חב’ “א.ד.י מערכות” / סרווזי’ן: שבשלב הראשון יותקנו מערכות SDMS בכלי רכב כבדים בלבד (משאיות ואוטובוסים), שכן מעורבותם של משאיות ואוטובוסים בתאונות דרכים חמורה וקטלנית בשיעור ניכר משל כל כלי רכב האחרים. חלקם של הרכבים הכבדים בתאונות דרכים קטלניות מהווה 28% בעוד חלקם בסך כל הרכבים הנעים בכבישים הוא 3% בלבד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 1 =