עמדות טעינת רכב חשמלי “חינמיות” ללקוחות אאוטלנדר PHEV

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לקוחות מיצובישי אאוטלנדר PHEV יוכלו לחנות ולהטעין חינם בחניון גולדה של אחוזות החוף, בו הותקנו 8 עמדות טעינה לרכב חשמלי נטען

עמדות טעינת רכב חשמלי “חינמיות” ללקוחות אאוטלנדר PHEV

חברת אחוזת החוף של עירית תל אביב יפו, הציבה לאחרונה 8 עמדות טעינה חשמליות בחניון גולדה לרווחת ציבור הרכבים החשמליים. ביניהן 2 עמדות טעינה מהירה (DC) ו-6 עמדות טעינה רגילה (AC). לקוחות מיצובישי אאוטלנדר PHEV מוזמנים לחנות ולהטעין חינם את רכבם בחניון. לכל עמדת הטענה הוקצתה חניה חינם בימי חול עד השעה 16:00.

שעת חניה בחניון גולדה אשר משרת את כל באי אזור בתי המשפט, בית האופרה, המשכן לאומנויות והקאמרי עומדת על 12 שקלים לשעה, כך שמדובר בהטבה בשווי מאות שקלים בחודש ללקוחות. לקוחות אאוטלנדר PHEV יוכלו להשתמש בהטבה זו עד 29.09.19

עמדת טעינה רכב חשמלי

עמדת ההטענה המהירה אשר הותקנה בחניון גולדה מאפשרת שימוש בכבל מובנה בעמדה והטענה של חצי שעה ל- 80% סוללה. עמדת ההטענה הציבורית המנוהלת תאפשר הטענה של סוללה מלאה ב- 4 שעות ולכך נדרשים בעלי ה- PHEV להשתמש בכבל 3MODE פרטי.

בישראל נמכרו עד היום כ-1000 רכבי מיצובישי אאוטלנדר PHEV רכב היברידי נטען. כל הלקוחות לאחר רישום, יוכלו לחנות ולהטעין בחינם בחניון גולדה.

אאוטלנדר PHEV החדש אשר נמכר במחיר של 189,900 ש”ח, מאפשר ליהנות משני עולמות של נהיגה: נסיעה על חשמל בלבד (EV MODE) לטווח של עד 57 ק”מ בנהיגה עירונית ועד- 45 ק”מ בנהיגה משולבת לפי תקן WLTP ומנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המאפשר המשך תנועה ללא חרדת טווח. הרכב כולל אבזור מפואר ומערכות בטיחות מתקדמות, 3 רמות גימור, Supreme, Luxury ו-S-Edition ו-8 שנות אחריות על הסוללה ו-5 שנים על המערכת ההיברידית.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “עמדות טעינת רכב חשמלי “חינמיות” ללקוחות אאוטלנדר PHEV”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 − 4 =