עשרות עמדות טעינה חשמלית של EV-Edge הותקנו במלונות ישרוטל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

EV-Edge עמדה מהירה
EV-Edge פורסת עמדות טעינה חדשות במלונות ישרוטל

 

עמדות טעינה חשמלית חדשות של חברת EV-Edge התווספו לחניונים של רשת ישרוטל ברחבי הארץ, כולל עמדה אולטרה מהירה במלון רויאל גארדן באילת 

 

EV-Edge, חברת עמדות הטעינה החשמלית, מודיעה על השלמת הפריסה של 40 עמדות טעינה בקבוצת מלונות Exclusive Collection של רשת ישרוטל.

בין עשרות העמדות, שהותקנו בכל רחבי הארץ, התקינה EV-Edge גם עמדה ייחודית, אולטרה מהירה, במלון הרויאל גארדן באילת – ממנה יוכלו ליהנות כל אורחי הרשת באילת. מדובר בעמדה בהספק של 180kW, המאפשרת הטענה בתוך דקות ספורות. העמדה תפוקח על ידי צוות המלון, על מנת שהשימוש בה יהיה יעיל ומהיר ביותר.

במסגרת השלמת הפריסה, השלימה EV-Edge התקנת עמדות מהירות בהספק של 50kW גם במלונות אחוזת יערות הכרמל, בראשית ומצפה הימים. במלונות גומא, קדמא, רויאל ביץ, המלך שלמה, אגמים הוצבו עמדות טעינה בהספק 22kW.

 

עמדות טעינה מהירות
עמדות טעינה חדשות ברשת ישרוטל

 

עמית בהט סמנכ”ל תפעול רשת ישרוטל: “מספר הולך וגדל של אורחי ישרוטל מחזיקים בכלי רכב חשמליים וזקוקים לפתרונות טעינה יעילים ואיכותיים ולכן דאגנו להשלים את הפריסה בכלל מלונות הרשת כך שהאורחים יוכלו ליהנות מטעינה נגישה במהלך החופשה. העמדה האולטרה מהירה אשר תפוקח על ידי עובדי מלון רויאל גארדן, תשדרג עבור אורחינו בכל מלונות ישרוטל באילת את חווית הטעינה הקיימת בעיר, ותעניק להם את אותו ערך מוסף שאליו אנו מכוונים בכל דבר שאנו עושים עבורם”. 

שרגא כץ, מנכ”ל EV-Edge: “בעלי רכב חשמלי אשר מתארחים באחד ממלונות רשת ישרוטל אינם צריכים לחשוש היכן יטעינו את רכבם במהלך החופשה. הצבת עמדת טעינה אולטרה מהירה במלון הרויאל גארדן, עונה על הביקוש הגובר להטענת כלי רכב חשמליים בעיר הנופש המרכזית של ישראל והיא תוצאה ישירה של שיתוף הפעולה ההדוק שרקמנו עם ישרוטל, במטרה להעניק לאורחיהם פתרון מיטבי במקום מרכזי ונגיש ולמזער עבורם את חרדת הטווח וזמן הטעינה הממוצע. רק בשנה האחרונה מאות רכבים שונים השתמשו בעמדות הטעינה של EV-Edge בכלל מלונות הרשת באילת, כאשר בממוצע כל רכב טען בעמדות אלו פעמיים בשנה”. 

 

אודות EV-Edge

EV-Edge מקבוצת יוניון מייבאת, משווקת, מתקינה ומפעילה עמדות טעינה מתקדמות לכלי רכב חשמליים. מאז הקמתה בשנת 2019, פרסה החברה יותר מ-3,000 נקודות טעינה ברחבי הארץ מתוכן 37 עמדות מהירות ואולטרה מהירות. בנוסף מפעילה EV-Edge למעלה מ-700 נקודות טעינה ציבוריות – מספר שהופך אותה לחברה המובילה בישראל בפריסת עמדות הטענה ציבוריות לכלי רכב חשמליים. EV-Edge מספקת את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והמקיפים ביותר לתחום הרכב החשמלי, תוך עמידה קפדנית בתקני איכות ומחויבות עמוקה לשירות ברמה הגבוהה ביותר. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − 10 =